Latias Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg drømte at han la opp og begynte å spille Cricket for Pakistan Christian Poulsen som kampfikser med andre ord. Dette hadde jeg ikke forestilt meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2010 Vi kan ikke ha en manager som ikke evner å vinne på bortebane. Vi klarer aldri å få i gang momentum denne sesongen så lenge det er bortekamper, og det er jo et par av de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Roy Hodgson har vist seg være en elendig trener for Liverpool. Han har null kontroll i media, er elendig på overgangsmarkedet, og bruker en taktikk som han snart må innse ikke fungerer i Liverpool. Ingenting hadde gjort meg mer glad en og sitt han styre skuta ned i Championship, men at denne mannen enda er Liverpool trener, forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Roy Hodgson har vist seg være en elendig trener for Liverpool. Han har null kontroll i media, er elendig på overgangsmarkedet, og bruker en taktikk som han snart må innse ikke fungerer i Liverpool. Ingenting hadde gjort meg mer glad en og sitt han styre skuta ned i Championship, men at denne mannen enda er Liverpool trener, forstår jeg ikke. Tja... han fikk jo Fulham fra ingenting, til finale i EL... men har vel gjort snarere tvert imot i Liverpool... Ikke at det gjør meg noe men. Tenker han får ut året å vise seg verdig tilitten. Så ser jeg for meg at Eriksson eller en annen avdanket trener tar over, hvis ikke Ståle tar over da. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=aav46Lek0Rs Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Haha, for en jævla nisse. Drittlei av gamle jævelen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 I would never hold it agianst you for beeing a United supporter, after all, it`s the mistakes thats makes us human. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) http://www.thisisanfield.com/2010/12/a-letter-to-roy-hodgson-please-leave/ enig i det han skriver her, Hodgson må vekk asap Endret 12. desember 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 hvem tror dere blir avtageren da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Mons Ivar Mjelde. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Bare ring meg så tar jeg jobben ville ha satt opp en 4-4-2 formasjon med johnson, kyrre, agger og Aurelio bake. Cole, gerrard, meireles og maxi på midt. og Torres og Babel på topp Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Jøss, er det dette som er Anfield? Da har jeg vært der, da. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Goldwings breaking news. Det ryktes at Hodgson har gått av. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Goldwings breaking news. Det ryktes at Hodgson har gått av. Kødder du nå? For jeg merker at gjør du det, blir jeg skikkelig forbannet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Hva tror du? Det eneste spennende som skjer er et styremøte, som Babel twitret om. Herfra har et rykte om at Hogdson sparkes kommet, men det er foreløpig bare et rykte. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg tror at det er oppspinn, men er da lov til å håpe, for faen Endret 12. desember 2010 av Sagberg Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Nei, jeg kødder ikke. Ryktet har spredt seg som ild i tørt gress på twitter den siste timen. Ingen håndfaste indisier enda, men tenkte det var greit å oppdatere dere litt på hva snakkisen er. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 evanfanning Evan Fanning by JimBoardman The Roy Hodgson rumours are untrue. He is still #LFC manager and is rumoured to be at home rubbing his face while listening to Radio 4 2 minutes ago 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Roy: ''"I thought we played well in the first half - we had most of the ball, asked a lot of questions of their back four and got into some good positions. I had high hopes we would continue to play well but I was disappointed with our second-half display.'' Tull og tøys. ------- Har ingen tro på dagens rykter om at Roy har sluttet,none at all. MEN om han har gått selv så åpner spørsmålet: hvem skal ta over? Har en ekkel følelse om at Martin Jol blir seriøst vurdert. Endret 12. desember 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 Tror aldri Roy går selv. Tipper at når jeg er 40 så ser vi en Hodgson som dytter på rullatoren sin på sidelinjen. Tipper vi aldri blir kvitt han, og aldri vinner en bortekamp igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå