Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Roy Hodgson har vist seg være en elendig trener for Liverpool. Han har null kontroll i media, er elendig på overgangsmarkedet, og bruker en taktikk som han snart må innse ikke fungerer i Liverpool.

Ingenting hadde gjort meg mer glad en og sitt han styre skuta ned i Championship, men at denne mannen enda er Liverpool trener, forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

Roy Hodgson har vist seg være en elendig trener for Liverpool. Han har null kontroll i media, er elendig på overgangsmarkedet, og bruker en taktikk som han snart må innse ikke fungerer i Liverpool.

Ingenting hadde gjort meg mer glad en og sitt han styre skuta ned i Championship, men at denne mannen enda er Liverpool trener, forstår jeg ikke.

Tja... han fikk jo Fulham fra ingenting, til finale i EL... men har vel gjort snarere tvert imot i Liverpool... Ikke at det gjør meg noe men.

Tenker han får ut året å vise seg verdig tilitten. Så ser jeg for meg at Eriksson eller en annen avdanket trener tar over, hvis ikke Ståle tar over da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Roy: ''"I thought we played well in the first half - we had most of the ball, asked a lot of questions of their back four and got into some good positions. I had high hopes we would continue to play well but I was disappointed with our second-half display.''

Tull og tøys.

-------

Har ingen tro på dagens rykter om at Roy har sluttet,none at all. MEN om han har gått selv så åpner spørsmålet: hvem skal ta over? Har en ekkel følelse om at Martin Jol blir seriøst vurdert.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...