Smågal Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er det 1-1 i Arsenal-kampen forresten, og en liten titt i kamptråden står det dette i innlegg nr 2; "eazy match. Overkjøring og selvtillitsboost til gutta foran United kampen. Synd at vi ikke havner på første plassen. Tror ikke Braga er sterke nok til å vinne mot Shaktar." I rest my case. Ingenting er "enkelt" lengre, selv om det burde være det. Hehe, fant litt selv... Resultattips:Arsenal - Partizan 6 - 0 6-1. Book it. " Tips: 4-1 5-1 Book it!. 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Smågal my man. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 3-1 nå da Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, ja føler meg nesten litt lur nå. Partizan scora strengt talt selvmål på 2-1 og følgte opp med enda en jente12 feil på 3-1. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Finfin jinx. Takk. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Takk for jinxen! 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 For en terror. Bendtner og Walcott jager på topp hahaha. Deilig at Chelsea taper igjen, hvor lenge tror vi Ancelotti får sitte nå da? De har visstnok fått grisejuling for kvelden iflg rapportene jeg leser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er Chelsea allerede groupwinner før dagens kamp startet, så de tok sikkert kampen lovende lett. Tipper de slår tottenham i helgen. Selv om Tottenham slo både Liverpool og Arsenal.(og satte som vanlig ræva fram mot United. De har jo tross alt en stolt tradisjon i å gjøre det) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Arsenal fansen - Gjelder ikke folk på forumet (med ett eller to unntak) - Utlendinger og arrogante cunts er ord jeg finner passende. Kun barca har en verre og mer uappetittlig supportergjeng i Norge. Dessuten er Arsenal en London klubb, cockney bastards. Mancunias og Scousere er særegne "folkeslag" og fotballen har mer røtter i nord enn i London. Scousere er arbeidsklasse, Mancunias det samme. Song er verdens beste, Denilson er bedre enn Fletcher osv. Standard Arsenal supportere. De er vel kings of europe når de vinner Carling Cup i Februar. For en fantastisk fotball de spiller også, bare så synd de havner på 3 eller 4.plass vært år. Herlig holdning. Utlendinger? Hva så har det å si? Nada. 2 Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 enig der.. klarte å glemme å bestille pl patch da men 150 ink frakt er ikke ille med player size trykk Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Utlendinger i Norge er på generell basis medgangssupportere i min bok, i alle fall her jeg bor. Sorry, jeg vet det finnes mange unntak og at jeg generaliserer fælt, men det er helt sykt mange lakristroll om for et par år sida var såååå United supportere, men som nå flokker seg sammen for å se Barca. Og av en eller annen er svært mange utlendinger Arsenal supportere også, jeg veit ikke hvorfor. Å ikke dra rasist stemplet, jeg er så langt unna det som du kommer. Jeg har til og med begynt å ta litt solarium for å slippe unna "hvitfargen" min 3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde ikke tenkt det, jeg bare reagerte på det. Merka at det ble slengt litt rundt under en diskusjon i Redcafè for en stund siden også. Jeg forstår poenget ditt, jeg ser bare ikke hvorfor det skal være så galt med norske utlendninger som støtter Arsenal, så lenge de ikke forsvinner i motgang. Altså at de er medgangssupportere. Endel av dem er det nok, men satser på at det finnes noen som holder seg trofaste Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Game da, solarium...Pass på så du ikke glir rett inn i lakrisgjengen, så blir du Arsenalsupporter før du vet ordet av det =/ 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg har slettet et par innlegg som kun skapte kvalme, samt noen svar på dette. Om noen har noe å si på det så ta det på PM. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Bare ignorer han. Arsenal kommer nok i sin sliteperiode de og om ikke så lenge, selv om jeg ærlig talt unner de å vinne PL, og særlig foran Chelsea og United. Snakket med en Villa-supporter i går. Han mente at Liverpool er på god vei oppover. Jeg tror personlig bare at han ble blendet av nederlaget for hans del, men han hadde noen interessante meninger. F. eks. så trodde han at Hodgson var rett mann for å få oss tilbake blandt topp 4, bare han får kjørt seg inn litt. Og det har jo faktisk bedret seg. Meireles er et scoop mente han, noe jeg kan si meg enig i. Trodde også at Maxi og Lucas kommer til å bli viktige i år slik de har økt prestasjonene. Men så var vi veldig uenige om Konchesky. Han mente han er undervurdert og mye bedre enn det folk ser. Må være den første til å si noe slikt, men interessant å høre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 At Meireles er et scoop, og at Maxi og Lucas har hevet seg kraftig denne sesongen er jo allmennkunskap. Konchesky var kanskje ok i Fulham, men han er ræva når nivået stiger et hakk. Men det er jo greit å få høre av folk uten Liverpool briller at vi gjør det bedre. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg hadde ikke tenkt det, jeg bare reagerte på det. Merka at det ble slengt litt rundt under en diskusjon i Redcafè for en stund siden også. Jeg forstår poenget ditt, jeg ser bare ikke hvorfor det skal være så galt med norske utlendninger som støtter Arsenal, så lenge de ikke forsvinner i motgang. Altså at de er medgangssupportere. Endel av dem er det nok, men satser på at det finnes noen som holder seg trofaste Absolutt ikke noe galt i det, misforstå meg rett. Etter 10 år med pubrunder tør jeg påstå at dette ikke er en grunnløs påstand, det er faktisk sykt mange utlendinger som holder med Arsenal og Barca i Norge og ellers. Jeg så en statistikk her forleden på at Arsenal har flest mørkhudede supportere i verden, så det gjelder nok ikke bare i Norge. Og veldig mange mørkhudede kjendiser holder med Arsenal (type jayz, diddy osv) så det har på mange måter blitt en klubb for minoriteter og afrikanere. Om du er hvit, brun, grønn eller gul spiller ingen rolle for meg, men det er klart at man stigmatiserer litt etter hvilke erfaringer og observasjoner man har gjort og jeg opplever veldig ofte her jeg bort at utlending-gjenger driver å skifter lag etter hvem som gjør det skarpt og da gjerne mellom Arsenal og Barcelona (som er i samme båt). Jeg hvor lidenskapelig flere på dette forumet (som ikke er etnisk-norske) så jeg mener ikke alle utlendnigner er medgangssupportere, langt der i fra, men supporterkulturen er nok generelt sett noe anderledes (mer løssluppen) fra den britiske vi etniske nordmenn er oppvokst med. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Her var det mye rart, Goldie. Arsenal fansen - Gjelder ikke folk på forumet (med ett eller to unntak) - Utlendinger og arrogante cunts er ord jeg finner passende. Hvem bryr seg om det er mange utlendinger som heier på Arsenal. Synes det er en merkelig ting å trekke frem, spesielt når du skriver det som at det automatisk betyr noe negativt. Arsenal har mange spillere med etnisk minoritetsbakgrunn, det tror jeg også er hovedforklaringen på at de har mange utlendinger blant sine fans. Kun barca har en verre og mer uappetittlig supportergjeng i Norge. Dessuten er Arsenal en London klubb, cockney bastards. Mancunias og Scousere er særegne "folkeslag" og fotballen har mer røtter i nord enn i London. Scousere er arbeidsklasse, Mancunias det samme. Cockney er da vitterlig arbeiderklassefolk det også. Song er verdens beste, Denilson er bedre enn Fletcher osv. Standard Arsenal supportere. De er vel kings of europe når de vinner Carling Cup i Februar. For en fantastisk fotball de spiller også, bare så synd de havner på 3 eller 4.plass vært år. Jeg synes ikke Arsenal er de verste på å overvurdere seg selv og sine spillere. Bortsett fra spillestilen som blir hypet litt vel mye. Mitt inntrykk av Arsenal-fans nå om dagen er egentlig mer det motsatte. Mange er veldig negative, pessimistiske og kritiske både til Wenger, enkeltspillere og laget som helhet. Det med Barca fans er jeg enig i. Der er det masse medgangssupportere om dagen, men det sier jo seg selv. De er det beste laget per dags dato og da får de mange slike fans. Utlendinger i Norge er på generell basis medgangssupportere i min bok, i alle fall her jeg bor. Jeg ser ikke helt logikken din i at Arsenal har mange utlendinger som fans og at dette er negativt fordi de fleste utlendinger er medgangssupportere. Arsenal har da vitterlig ikke vunnet en eneste pokal på flere år. Endret 9. desember 2010 av Geir M 8 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Geir M: Du er klar over at det ikke er noe poeng i å legge tid i logisk argumentasjon når du står overfor slike individer? 4 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2010 Dropp den "hør på pappa"-tonen,vennligst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå