Varmo Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Itjande forlater Liverpool. Ikke ett sekund for tidlig må jeg si - Good riddance. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg trodde han hadde stukket for flere år siden .. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Arsenal-fansen er noe meget spesielt når de samler noen gode kamper etter hverandre. "Tror vi knuser Man Utd også". Er nesten så jeg håper United moser livskiten ut av dem på mandag. Endret 8. desember 2010 av Jefe 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Regner med at den kampen ender i uavgjort jeg. Men er mer spent på bortekampen mot Newcastle. De er uten trener(foreløpig) så blir spesielt. Sist Liverpool møtte Newcastle vant de uten store vansker. Håper virklig liverpool vinner på lørdag, vi trenger en borteseier. Sjansen er temmelig gode for seier også, selv om vi ikke skal ta for lett for kampen. SPeaking of kampen: Kamptråd? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Arsenal-fansen er noe meget spesielt når de samler noen gode kamper etter hverandre. "Tror vi knuser Man Utd også". Yes, for Zlatan fyren er helt representativ for Arsenal fans verden rundt. 3 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Arsenal-fansen er noe meget spesielt når de samler noen gode kamper etter hverandre. "Tror vi knuser Man Utd også". Yes, for Zlatan fyren er helt representativ for Arsenal fans verden rundt. klart han er! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Regner med at den kampen ender i uavgjort jeg. Men er mer spent på bortekampen mot Newcastle. De er uten trener(foreløpig) så blir spesielt. Sist Liverpool møtte Newcastle vant de uten store vansker. Håper virklig liverpool vinner på lørdag, vi trenger en borteseier. Sjansen er temmelig gode for seier også, selv om vi ikke skal ta for lett for kampen. SPeaking of kampen: Kamptråd? Kan fikse i løpet av morgendagen, hvis ingen andre har veldig lyst. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Arsenal-fansen er noe meget spesielt når de samler noen gode kamper etter hverandre. "Tror vi knuser Man Utd også". Yes, for Zlatan fyren er helt representativ for Arsenal fans verden rundt. Er i hvert fall slik mange jeg kjenner er. Dere er absolutt ikke beskjedne når det kommer til eget lag når dere gjør det bra. Og de jeg kjenner av Goonere blir (noen unntak som iRoman på forumet f.eks) irriterende høy på pæra. Endret 8. desember 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Tullball, noe mer entusiastiske enn alle andre supportergrupperinger er vi ikke. Går du her på forumet ser du også godt at det stemmer, drar du til større Arsenalforum ser du også at dette stemmer. Mener forresten å huske at noen her inne sa at Lucas & Meireles eier midtbanen nå som de har blitt en kombo. Høy på pæra, vi? 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 De har eid midtbanen i de siste kampene de har spilt sammen ja. Nå tar du ting ut av sammenheng. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nei, jeg sammenligner. Jefe kaller Gooners høye på pæra men tar feier ikke for egen dør. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har et helt annet inntrykk enn deg tydeligvis. Kan kanskje ha noe med å gjøre at når jeg er innom Arsenal-kamptrådene så er det ikke beskjedent med tippingene favør eget lag, og til tider enorm tro på eget lag. Det er vel kjent at den gjennomsnittlige Livepoolsupporter kan lett la seg rive med, men her inne synes jeg folk er forholdsvis flinke til å holde beina på bakken. Kan ha noe med å gjøre hvordan laget vårt har spilt de siste par sesongene tho. Klarer ikke helt se hva vi burde kjøre sentralt om vi ikke kjører Lucas/Meireles (funket jo mot Villa) og nå som Gerrard er ute så vil jeg også si at de eier midtbanen vår pdd. 1 Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 noen som vet om man bruker hvitt trykk på tredjedrakta? skal bestille trykk men finner ikke gult men det var det jeg trodde det skulle være. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har hvertfall gult på min. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 og det er pl trykk eller er det lfc trykket? finner ikke gult på nett Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Tror det er hvitt PL-trykk som er standard på den, når man ikke har det gule. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 ok da satser jeg på det og bestiller Skrtel og 37 deilig Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Liverpool fansen i Norge - "Neste år" og bobla er alltid intakt. Har hatt mange gode diskusjoner med oppegående og nøkterne LFC-supportere i min tid, tro det eller ei. Sånn bort sett fra at jeg hater dem og at de glorifiserer egen støtte, så er de vel helt greie. Arsenal fansen - Gjelder ikke folk på forumet (med ett eller to unntak) - Utlendinger og arrogante cunts er ord jeg finner passende. Kun barca har en verre og mer uappetittlig supportergjeng i Norge. Dessuten er Arsenal en London klubb, cockney bastards. Mancunias og Scousere er særegne "folkeslag" og fotballen har mer røtter i nord enn i London. Scousere er arbeidsklasse, Mancunias det samme. Song er verdens beste, Denilson er bedre enn Fletcher osv. Standard Arsenal supportere. De er vel kings of europe når de vinner Carling Cup i Februar. For en fantastisk fotball de spiller også, bare så synd de havner på 3 eller 4.plass vært år. Endret 8. desember 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå er det 1-1 i Arsenal-kampen forresten, og en liten titt i kamptråden står det dette i innlegg nr 2; "eazy match. Overkjøring og selvtillitsboost til gutta foran United kampen. Synd at vi ikke havner på første plassen. Tror ikke Braga er sterke nok til å vinne mot Shaktar." I rest my case. Ingenting er "enkelt" lengre, selv om det burde være det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 ok da satser jeg på det og bestiller Skrtel og 37 deilig Jeg fikk Kelly med hvit når jeg var i storen i Liverpool, men dama spurte meg om jeg var sikker. Finest i Hvitt imo, er ikke akkurat sånn at PL patcha er gule anyways. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå