Superparanoid Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå ser det lyst ut gutta! Tetlagene sliter med å ta poeng, Chelsea tok bare ett i denne runden og United tok ingen... Vi vant enkelt 3-0! Kun 10 poeng bak serieleder Arsenal nå - snart er vi serieledere! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Ja, eneste Liverpool trenger å gjøre er å slippe å spille bortekamper, så går det! For det er prestasjonen på bortebane som er det største problemet akkruat nå. Har vel bare en seier på ukjent gress?(bolton) Endret 6. desember 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Liker holdningen superparanoid! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Det er litt ironisk å tenke på. Vi har hatt tidenes dårligste sesongåpning. Det har sett helmørkt ut og vi har vært under nedryksstreken. Men vi er bare 10poeng bak tabelltopp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg synes i grunn hele PL har vært litt rar i år. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Torres har iallefall fått en gutt. Vi burde signere kontrakt med gutten asap Endret 7. desember 2010 av Shurger 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Get him while he's cheap! Gratulerer til Torres og familien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer ja. Liverpool er(igjen) intressert i Diarra, denne gangen er det lån av spilleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Lassana. Ryktes også at Roy er intressert i å hente Ronaldinho. (hoff og tytti) Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Nei takk til Ronaldinho. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) SiClancy Simon ClancyVery odd interview on local radio with Hodgson - mates have been chewing the bones out of it. Essentially he said that...... SiClancy Simon Clancy "20 or 22 players had left the Club since the summer and we had brought very few in to replace them". He must mean Academy lads as well. SiClancy Simon Clancy Also that "Torres is now a totally different person to the one I inherited in the summer". Note he says 'person' not player. SiClancy Simon Clancy He'd "Struggled to get message across to Maxi, because despite Maxi being intelligent and understanding English he didn't wish to speak it" SiClancy Simon Clancy Finally he refuted suggestion that Meireles was playing better since his move to central midfield Liker veldig dårlig den nederste kommentaren der. Hvis Meireles åker ut på høyrekanten igjen når Gerrard er tilbake så begynner jeg å grine. Det Lucas og Meireles har gjort sammen på midtbanen i de siste kampene har vært så bra og deilig å se på at det har vært en fryd. De utfyller hverandre bra, og styrer midtbanen på en genial måte. Også veldig imponerende hvor fort de virker å ha fått inn samspillet, og jeg tror det kan bli et veldig bra partnership på sikt. Når Gerrard er tilbake så mener jeg at vi har et par alternativer. Enten kjøre han i en fri rolle på høyrekant, og fortsette 4-4-2. Eller kjøre han inn bak Torres i en 4-4-1-1/4-2-3-1. Personlig tror jeg at jeg heller mest mot det siste da jeg har lyst til å se mer av det gamle Torres/Gerrard samarbeidet, noe jeg tror det kan ligge til rette for nå, da vi igjen ser ut til å ha en midtbane som fungerer. Det var da vi hadde Mascherano/Alonso de to spilte som best sammen, og det datt litt sammen i fjor da vi aldri syntes å knekke midtbanekoden. Nå som den igjen begynner å se bra ut igjen så har jeg et håp om at vi får se det beste fra Nando og Stevie også. Endret 8. desember 2010 av Termo Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Mange som sier at ting er bedre uten Gerrard og for bare noen uker siden var han en helt som scorte hat-ric Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Var den rettet mot meg? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er ikke noen her som har sagt det så tviler på det Termo Sikkert Kopforum Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jotun har sagt det da. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Synes det er godt å se at laget klarer seg uten Carra, Gerra og Torra på banen! Kult at Ngog og Babel viser seg fram. Mulig den nye formasjonen kler deres spillemåte bedre enn Benitez sin. Jeg håper også at Meireles og Lucas får fortsette som nå og at Gerrard enten kommer tilbake som hengende spiss eller fri høyrekant. Lurer på hvor alle Lucas-kritikerne ble av, forresten. Føles som om det var i går der jeg satt ganske alene og argumenterte for og forsvarte gutten. Kult å se at han endelig blomstrer! Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Looooooserfoooooooooooools blir sunget om dagen! HAHAHA! Dere får nøye dere i Championship neste år Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor synger de det? Kan ikke si jeg husker å ha hørt det? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg er fortsatt her cmyrland. Selv om jeg snart må krype til korset ang Lucas, men nå skal ikke vi ta helt av heller, det er snakk om at han har vært stabilt god nå i vel 5 eller 6 kamper. Forbedrer seg helt klart, men Meireles skal ha mye av kreditten for at Lucas skinner. Meireles er flink til å gjøre seg spillbar, og kan få ballen videre i neste ledd eller bare spille enkelt i rom til noen andre igjen. De utfyller hverandre mye bedre enn hva den nitriste Masche/Lucas komboen gjorde, de gjorde ikke stort annet enn å spille på tvers til hverandre. Lucas og Meireles finner hverandre så sykt mye bedre og da får vi se det fulle potensialet til Lucas og jeg er veldig fornøyd med han i den siste tiden, han fortjener litt creds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå