Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, eneste Liverpool trenger å gjøre er å slippe å spille bortekamper, så går det!

For det er prestasjonen på bortebane som er det største problemet akkruat nå.

Har vel bare en seier på ukjent gress?(bolton)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
SiClancy Simon Clancy

Very odd interview on local radio with Hodgson - mates have been chewing the bones out of it. Essentially he said that......

SiClancy Simon Clancy

"20 or 22 players had left the Club since the summer and we had brought very few in to replace them". He must mean Academy lads as well.

SiClancy Simon Clancy

Also that "Torres is now a totally different person to the one I inherited in the summer". Note he says 'person' not player.

SiClancy Simon Clancy

He'd "Struggled to get message across to Maxi, because despite Maxi being intelligent and understanding English he didn't wish to speak it"

SiClancy Simon Clancy

Finally he refuted suggestion that Meireles was playing better since his move to central midfield

Liker veldig dårlig den nederste kommentaren der. Hvis Meireles åker ut på høyrekanten igjen når Gerrard er tilbake så begynner jeg å grine. Det Lucas og Meireles har gjort sammen på midtbanen i de siste kampene har vært så bra og deilig å se på at det har vært en fryd. De utfyller hverandre bra, og styrer midtbanen på en genial måte. Også veldig imponerende hvor fort de virker å ha fått inn samspillet, og jeg tror det kan bli et veldig bra partnership på sikt.

Når Gerrard er tilbake så mener jeg at vi har et par alternativer. Enten kjøre han i en fri rolle på høyrekant, og fortsette 4-4-2. Eller kjøre han inn bak Torres i en 4-4-1-1/4-2-3-1. Personlig tror jeg at jeg heller mest mot det siste da jeg har lyst til å se mer av det gamle Torres/Gerrard samarbeidet, noe jeg tror det kan ligge til rette for nå, da vi igjen ser ut til å ha en midtbane som fungerer. Det var da vi hadde Mascherano/Alonso de to spilte som best sammen, og det datt litt sammen i fjor da vi aldri syntes å knekke midtbanekoden. Nå som den igjen begynner å se bra ut igjen så har jeg et håp om at vi får se det beste fra Nando og Stevie også.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Synes det er godt å se at laget klarer seg uten Carra, Gerra og Torra på banen! Kult at Ngog og Babel viser seg fram. Mulig den nye formasjonen kler deres spillemåte bedre enn Benitez sin. Jeg håper også at Meireles og Lucas får fortsette som nå og at Gerrard enten kommer tilbake som hengende spiss eller fri høyrekant.

Lurer på hvor alle Lucas-kritikerne ble av, forresten. Føles som om det var i går der jeg satt ganske alene og argumenterte for og forsvarte gutten. Kult å se at han endelig blomstrer!

Lenke til kommentar

Jeg er fortsatt her cmyrland. Selv om jeg snart må krype til korset ang Lucas, men nå skal ikke vi ta helt av heller, det er snakk om at han har vært stabilt god nå i vel 5 eller 6 kamper. Forbedrer seg helt klart, men Meireles skal ha mye av kreditten for at Lucas skinner. Meireles er flink til å gjøre seg spillbar, og kan få ballen videre i neste ledd eller bare spille enkelt i rom til noen andre igjen. De utfyller hverandre mye bedre enn hva den nitriste Masche/Lucas komboen gjorde, de gjorde ikke stort annet enn å spille på tvers til hverandre. Lucas og Meireles finner hverandre så sykt mye bedre og da får vi se det fulle potensialet til Lucas og jeg er veldig fornøyd med han i den siste tiden, han fortjener litt creds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...