Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Honda har vært nevnt ekstremt mye, men etter det jeg har fått med meg er det mest på grunn av spiller og agent som forsøker å konstruere en overgang. vi er allerede godt besatt på hans posisjon med Gerrard & Cole.

det meste spennende ryktet er at Anderlecht ønsker Jovanovic, og at vi da vil involvere han i en handel med Lukaku! om Hodgson legger om til 4-4-2 og gir Lukaku garantier om mye spilletid, så tror jeg han velger oss fremfor lag som Chelsea og Spurs. Lukaku spiller allerede fast på Anderlecht, og går ikke til noen storklubb for å sitte på benken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste en plass(skal prøve å finne link) at Pacheco ble gitt garantier/klausul i kontrakten om et liv etter Roy tror jeg det var. Noe som igjen tyder på at Roy ikke har så lang tid igjen.

Tror du på slike rykter selv? Høres jo helt latterlig ut at en spiller skal få i kontrakten sin at treneren snart sparkes.....

Men det er jo Liverpool vi snakker om.

Lenke til kommentar

Jeg leste en plass(skal prøve å finne link) at Pacheco ble gitt garantier/klausul i kontrakten om et liv etter Roy tror jeg det var.

guttorm: Han skriver jo at han leste dette. Ikke at han tolket det som stod der til å bety det han skriver over her.

Hva skal "et liv etter Roy" bety da?

Det er et ultralatterlig rykte. Ingen spillere får en sånn tekst i kontrakten. Da hadde klubben sparket treneren for lenge siden. Hvorfor holde på en trener man skal sparke med så stor sikkerhet at spillere får det i kontrakten?

Lenke til kommentar

Det er mange rykter, og sikkert mange som er overrasket over at Pacheco forlenger med tanke på de siste månedene. Men jeg har ingen tro på at klubben signerer kontrakter med klausuler som angår trenere osv. Tror nok også Roy er ganske godt klar over hva som står i kontrakten. Hva som kan ha vært "uformelt" nevnt i evt. samtaler er en annen ting, og det er ikke sikkert Hodgson engang har vært spesielt involvert i kontraktsforlengelsen siden ledelsen og denne Comolli har tatt mye av ansvaret for transfers. Men at ledelsen signerer kontrakter med klausul om at treneren snart går; nei ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...