guttorm Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg mener de har komt tettere i år, tar jeg feil? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Han drømmer om United der han står i buret. Skjønner'n godt jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Leeds er jo tross alt drømmen. (Liverpool prøver jo så godt de kan for å etterlinge) Endret 3. desember 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Han drømmer om United der han står i buret. Skjønner'n godt jeg. Tenk å ha mareritt mens han står i mål, stakkers keeper! 8 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Tror ikke vi skal legge for mye i det akkurat. Reina har vel hatt 2 brølere i år, heldigvis kom denne i en ubetydelig kamp. Reina står glimrende hver gang og varter opp med noen helt utrolige redninger i omtrent hver kamp, dessuten har han flere ganger i det siste feiet bort påstander om at han er på vei bort. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 De er godt, kan ikke huske å ha lest noen oppklaringer fra ham. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Han drømmer om United der han står i buret. Skjønner'n godt jeg. Drømmer om å kunne sabotere på en slik måte for United ja. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Det ser ut som vi klarer å skaffe oss Honda i januarvinduet. Hva synes dere om den signeringen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Hvis det stemmer så: Digget han under VM i hvert fall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som fikser kamptråd? Om ikke kan jeg mekke en litt senere i kveld. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Ser at Pacheco har signert kontraktsforlengelse, noe som nesten var litt overraskende med tanke på spilletiden han har fått. Hadde trodd han kom til å helst ønske seg bort, men fantastisk at han signerer videre hvert fall. Roy må bare våge å gi ham sjanser, ikke nødvendigvis fra start i PL-kamper, men få ham med i troppen, få han innpå hvis vi leder osv. Kelly også med ny kontrakt, mer forventet, men good. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Det ser ut som vi klarer å skaffe oss Honda i januarvinduet. Hva synes dere om den signeringen? Kilde? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 LFC TS har funnet et par kilder fra russland, fant ikke sidene nå, men de var på russisk. Den ene fra goal. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Da ville jeg nok tatt det med en klype salt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Har bare lest en del rykter ang Honda den siste måneden, så nå virker ihvertfall ryktene mer troverdige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Noen som fikser kamptråd? Om ikke kan jeg mekke en litt senere i kveld. Bare kjøra på du. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Ser at Pacheco har signert kontraktsforlengelse, noe som nesten var litt overraskende med tanke på spilletiden han har fått. Hadde trodd han kom til å helst ønske seg bort, men fantastisk at han signerer videre hvert fall. Roy må bare våge å gi ham sjanser, ikke nødvendigvis fra start i PL-kamper, men få ham med i troppen, få han innpå hvis vi leder osv. Kelly også med ny kontrakt, mer forventet, men good. Liten tvil om at dette var hyggelige nyheter, jeg har ivertfall hatt en viss uro etter at Dalle Valle for, og Spanske klubber begynte å sikle på Pacheco. Nå må han bare få mer spille tid. Kelly blir stor tror jeg, har han på 3 drakta og angrer ikke Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Digg med nye kontrakter til unggutta. Kelly var forventet, men er ærlig talt litt overrasket over at Pacheco også har skrevet. Har han fått forsikringer om at Roy ikke blir lenge i klubben??? Kjøpte bortedrakt med Kelly når jeg var over nå jeg også Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg leste en plass(skal prøve å finne link) at Pacheco ble gitt garantier/klausul i kontrakten om et liv etter Roy tror jeg det var. Noe som igjen tyder på at Roy ikke har så lang tid igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Harry Redknapp skal selge Keane til høyeste anbud når transfermarketed åpner på Januar. Give him one more chance? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå