Suburbian Hero Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Agger økte! Fint at vi har en i midtforsvaret som kan gålle et par ganger i løpet av en sesong 9109183[/snapback] Jepp, Agger er for oss det Vidic er for Man Utd... Likere begge folka jeg Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ooh. Nesten Torres igjen. Og der klikka sopcast også. Jaja. Ikke så veldig spennende kamp akkurat, men grei seier og fine mål. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja, Carra bidrar ikke stort på den fronten. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Joda, han er jo en helvetes goalgetter! Putta jo sitt første på 4 sesonger forrige sesong! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Torres viser iallfall at han kan, selv om det ikke ble mål i dag heller. Spiller fri andre og kommer selv til store sjanser. Målene kommer snart Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja, Carra bidrar ikke stort på den fronten. 9109353[/snapback] Carra er vel den mannen som gjør det han skal og ikke noe mer. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Bra observert. I de aller fleste tilfeller gjør han det han skal med bravur også. Men ingen skal vel beskylde han for å være et kreativt unikum. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hva/hvem er bravur? Ikke vær spydig neste gang. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) ser ikke et spydig ord der jeg men, bravur som i at han gjør d han skal og det meget bra.;p Endret 21. juli 2007 av sadogoat Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hva/hvem er bravur? Ikke vær spydig neste gang. 9112152[/snapback] Jeg forsøkte faktisk ikke å være spydig, jeg var derimot enig med deg. Dersom du oppfattet meg som spydig, beklager jeg det. Ordbok.nos definisjon på ordet "bravur" er forøvrig følgende: (bravur bravu'r -en (fr, it., av bravo) overbevisende dyktighet; teknisk ferdighet) Men som sagt, man kan ikke påstå at Carra har store tekniske ferdigheter. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Parry bekrefter bud på Heinze Ikke min favorittspiller, hadde foretrukket Chiellini eller Baines både pga alder og spillenivå. Hvis Rafa skulle fått ham opp i toppform hadde vi hatt en av PL's beste venstrebacker, men jeg er mildt sagt skeptisk til ham. Jaja, det blir morro å få ham slik at Ferguson får smake det sure eplet... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Spørsmål. Før årets sesong er det vel forsvaret(!) som faktisk er Liverpools svakeste ledd? Eller? Jeg mener hvertfall at setter man opp forsvaret til Lfc mot United og Chelsea sitt ser mange store svakheter, da spesielt på backup. En annen ting er at hva skal Benitez med alle disse sentrale midtbanene nå? På meg virker det som Gerrard får seg nok en tørn på høyrekanten i år, eller skal han satse fullt og helt på Pennant? Isåfall må vel Alonso eller Masch benkes fast sammen med Sissoko? En annen ting er den manglende rekrutteringen fra egne rekker. 9104967[/snapback] Sist sesong slapp Liverpool og United inn like få mål. Reina satte ny clean sheets-rekord. Vi har nok av backer, spesielt når Aurelio er tilbake og det er ganske trygt å si at Benitez ser seg rundt etter en ny forsvarsspiller som siste forsterkning før sesongen. Kompany for eksempel. Liverpool har god dobbeldekning på alle plassene i forsvaret. Jeg skjønner heller ikke hvorfor spillere som Momo fikk ny kontrakt, spesielt ikke med Lucas' ankomst. Jeg tror både Mascha og Alonso kommer til å dele en del på spilletiden, mens Momo kommer til å slite seriøst mye benk. På høyrekanten har vi Pennant og Benayoun og tidvis Gerrard. Tror slettes ikke Gerrard har noen problemer med å spille kant så lenge han vet at spissene er plasseringsdyktige, noe både Torres og Voronin er. Kuyt er duracell bunny, så han er over alt uansett. Jeg ser ikke problemet. 9105611[/snapback] Vel nå ble det vel strengt tatt en del mer mål på United, så der ser man vel hva som er prioritet. Å Liverpool stilte ofte med 2 defensive sentrale midtbaner. Å nå nevner du kjøp, er akkurat det jeg etterlyser i det defensive på Liverpool. I tillegg hadde dere ikke akkurat mange skadene på stopperene. Momo er mine øyne en bedre spiller i PL enn det Masch er, grunnet hans evne til å ødelegge rytmen i motstanderlaget. I CL blir han alt for dårlig teknisk. Verken Pennant eller Benayoun kan matche kantene til Chelsea og United. Å er vel gjerne de du må sammenligne med, og Gerrard skal IKKE spille kant. Helt latterlig å misbruke spilleren som faktisk er liverpool. En ting til, dere snakker om at dere har sjansene i kamper. Men får den rett og slett ikke i nota, vel da er vel egentlig ikke Torres det beste kjøpet? Han og Rooney deler felles skjebne når det gjelder gullet foran kassa. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Reina satte ny clean sheets-rekord. 9105611[/snapback] Hmm, ikke for å kverulere, men; Longest consecutive run without conceding a goal in the league: 1,025 minutes, Petr Cech (for Chelsea, 2004-05) Most clean sheets in one season: 24, Petr Cech (for Chelsea, 2004-05) Er forøvrig enig med Hyrlen (damn, enig med en Man Utd-supporter, den var ny). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Momo er mine øyne en bedre spiller i PL enn det Masch er, grunnet hans evne til å ødelegge rytmen i motstanderlaget. I CL blir han alt for dårlig teknisk. Verken Pennant eller Benayoun kan matche kantene til Chelsea og United. En ting til, dere snakker om at dere har sjansene i kamper. Men får den rett og slett ikke i nota, vel da er vel egentlig ikke Torres det beste kjøpet? Han og Rooney deler felles skjebne når det gjelder gullet foran kassa. 9114874[/snapback] Greit nok at Momo ødelegger rytmen til motstanderlaget, men det hjelper desverre lite når han rett etterpå kommer med en syk feilpasning, eller mister ballen pga. dårlig teknikk. Det gjør ikke Masche. Masche viste f.eks i CL-finalen (blant annet) at han er en liten råtass på å ta ut spillere og ødelegge rytmen. Hvor var Kaka før Masche blei bytta ut? Når det er sagt så kommer Momo til å bli ekstremt god bare han får orden på pasningene og teknikken, så jeg er glad for at han fikk fornya kontrakten. Han viste forresten lovende takter angående det i en av treningskampene her forleden (mot Werder Bremen var det? ) Ser du nevner Pennant og Benayoun. Hvorfor nevner du ikke Kewell og Babel også? Kanskje de matcher kantene til Chelsea og United? Enig i at Gerrard ikke burde spille på kanten. Torres har ikke vært noen utpreget goalgetter i AM, men jeg tror fort han kan score en del mål i Liverpool fordi han får bedre spillere rundt seg. Han har vist meget gode tendenser i pre-season kampene til nå, selv om det ikke har blitt noen mål. Dessuten har vi Kuyt som jeg tror det løsner for i år, Voronin som har spilt meget bra i pre-season kampene, med flere mål (dog mot lett motstand) og Crouch som har vist at han kan score masse mål. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Reina satte ny clean sheets-rekord. 9105611[/snapback] Hmm, ikke for å kverulere, men; Longest consecutive run without conceding a goal in the league: 1,025 minutes, Petr Cech (for Chelsea, 2004-05) Most clean sheets in one season: 24, Petr Cech (for Chelsea, 2004-05) Er forøvrig enig med Hyrlen (damn, enig med en Man Utd-supporter, den var ny). 9114924[/snapback] Ny Liverpoolrekord, ikke PL Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Torres er et godt kjøp fordi han både er målfarlig selv (riktignok ikke den som scorer mest, men målfarlig er han) og han skaper mye for resten av laget også. I tillegg er han en god spiller på det meste - teknikk, spilleforståelse, hurtig, arbeidsinnsats - alt! Tror han vil bli en stor forsterkning for oss når han får tilpasset seg PL, da tenker jeg først og fremst fra neste år og utover. Han kan selvsagt slå til umiddelbart også, men det er ofte vanskelig for spanske spillere å tilpasse seg PL med en gang, men det kan skje, og Liverpool har flere eksempler på det i blant annet Reina og Alonso. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Momo er mine øyne en bedre spiller i PL enn det Masch er, grunnet hans evne til å ødelegge rytmen i motstanderlaget. I CL blir han alt for dårlig teknisk. Verken Pennant eller Benayoun kan matche kantene til Chelsea og United. Å er vel gjerne de du må sammenligne med, og Gerrard skal IKKE spille kant. Helt latterlig å misbruke spilleren som faktisk er liverpool. 9114874[/snapback] At Sissoko er en bedre spiller i PL enn Mascherano er jeg ikke helt overbevist om. Mascherano synes jeg absolutt har overbevist både i PL og CL. Sissoko gjør også mye bra og kan nok bli en veldig stor spiller med tiden. Likevel er jeg alltid fryktelig nervøs når han spiller, for han spiller alltid med stor risiko og er vel den spilleren i klubben som har fått flest gule kort. Selv etter at han har fått gult kort, fortsetter han gjerne med hasardiøse taklinger. I tillegg har feilpasningene hans fått meg til å rive meg i håret av oppgitthet mang en gang. At han ikke en gang var med i troppen til Auxerre-kampen vet jeg ikke om skyldes skader, eller om det rett og slett er en beskjed om at han ikke er førstevalget i denne posisjonen... At Gerrard ikke bør spille kant, er nok de aller fleste Liverpool-tilhengere også enig i. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Vi har da Pennant på den jævla høyre kanten. Jeg er lei av dette maset om Steven skal eller ikke skal spille høyrekant. Han er sentral midtbanespiller, eller spiller i mellomrommet mellom spiss og midtbane i en formasjon som 4-4-1-1 o.l... Hørye kant har Pennant/Babel ansvar for... Han trenger ikke å spille hele tiden heller, Gerrard er ikke Liverpool som visse personer påstår. Han er en stor og farlig spiller, og en legende men Xabi Alonso er nesten på hans nivå. Alle kan byttes ut en og en annen gang. Til og med Atletico må klare seg uten Torres, og det greier de nok... Ikke misforstå meg, jeg liker Gerrard og ser på ham som en stor spiller men han er heller ikke uerstatelig... Da fikk jeg litt frustarsjon ut... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Steven Gerrard er jo nesten et synonym med Liverpool nå om dagen. Han blir ofte sett på som Mr. Liverpool, av flere grunner. Men selvsagt av dette kommer da motstandere og sier at Liverpool er et One-man-team og uten Gerrard så vil ikkje Liverpool vinne noe. Det er selvsagt helt idiotisk. Men Gerrard er sykt viktig, både fordi han er kaptein og fordi han er en fantastisk midtbanespiller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Momo er mine øyne en bedre spiller i PL enn det Masch er, grunnet hans evne til å ødelegge rytmen i motstanderlaget. I CL blir han alt for dårlig teknisk. Verken Pennant eller Benayoun kan matche kantene til Chelsea og United. En ting til, dere snakker om at dere har sjansene i kamper. Men får den rett og slett ikke i nota, vel da er vel egentlig ikke Torres det beste kjøpet? Han og Rooney deler felles skjebne når det gjelder gullet foran kassa. 9114874[/snapback] Greit nok at Momo ødelegger rytmen til motstanderlaget, men det hjelper desverre lite når han rett etterpå kommer med en syk feilpasning, eller mister ballen pga. dårlig teknikk. Det gjør ikke Masche. Masche viste f.eks i CL-finalen (blant annet) at han er en liten råtass på å ta ut spillere og ødelegge rytmen. Hvor var Kaka før Masche blei bytta ut? Når det er sagt så kommer Momo til å bli ekstremt god bare han får orden på pasningene og teknikken, så jeg er glad for at han fikk fornya kontrakten. Han viste forresten lovende takter angående det i en av treningskampene her forleden (mot Werder Bremen var det? ) Ser du nevner Pennant og Benayoun. Hvorfor nevner du ikke Kewell og Babel også? Kanskje de matcher kantene til Chelsea og United? Enig i at Gerrard ikke burde spille på kanten. Torres har ikke vært noen utpreget goalgetter i AM, men jeg tror fort han kan score en del mål i Liverpool fordi han får bedre spillere rundt seg. Han har vist meget gode tendenser i pre-season kampene til nå, selv om det ikke har blitt noen mål. Dessuten har vi Kuyt som jeg tror det løsner for i år, Voronin som har spilt meget bra i pre-season kampene, med flere mål (dog mot lett motstand) og Crouch som har vist at han kan score masse mål. 9114949[/snapback] Som sagt jeg mener Masch er god i CL, men i PL er han i konkurranse med spillere som Parker, Savage, Barton, Scholes, Lampard og andre i mine øyne mye mer aggresive og intense spillere. Der sklir Momo in. Jeg nevner ikke Kewell og Babel siden de er venstrekant, å om Kewell kommer seg tilbake og Babel slår til så har dere dekning der. Det er ikke Torres evne til og få sjanser jeg angriper, er vel heller hans evne til og putte. Uansett så er ikke Torres mannen med de ekstreme avslutningene, er vel heller og skape rom og legge opp til andre han betaler seg i. Kuyt var god ifjor selv om han også sliter foran kasse tidvis. Crouch, vel deres mestscorende spiss sitter på benken (go figure Benitez). @Sasab, Alonso var milevis fra Gerrard store deler av forrgie sesong. Å da hadde Gerrard en ræva sesong, takket være Rafa. Endret 22. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå