Hyperio Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Sant nok. Er bare trist å leke med formasjoner, det blir bare en fjern drøm. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Såvidt jeg vet er Darby i utgangspunktet midstopper, men kan spille på begge backer. Eller var det Kelly? Eller begge? Ble litt usikker nå gitt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Du tenker på Kelly ja, Darby spiller bare HB etter det jeg har sett og lest. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Han kan også brukes på venstre. Har faktisk spilt midtstopper når vi hadde få stoppere på reservelaget i fjor. Kelly er klart mer lovende, og Darby er litt som Spearing. Kommer aldri til å bli god nok. klikk forum Endret 30. november 2010 av Jefe Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Ser det står på Reina og Kyrre som kaptein videre nå, altså, jeg liker Kyrre, veldig godt faktisk. Men gi det for guds skyld til Reina. Så det. Bør for all del bli Reina, han har både fortjent det. Samt at han har de rette kvalitetene. Kunne vært spennende å gi det til Torres også egentlig, han var kaptein for Atletico som tenåring, så visse lederegenskaper har han. Kanskje det kunne vært med å gi han tilbake den lille gnisten mange savner også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Kuyt eller Reina burde valget stå mellom om kapteinsbåndet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Reina. No doubt! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Kunne vært spennende å gi det til Torres også egentlig, han var kaptein for Atletico som tenåring, så visse lederegenskaper har han. Kanskje det kunne vært med å gi han tilbake den lille gnisten mange savner også. Det der hørtes i grunn meget smart ut. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Helt utrolig at Hodgson i det hele tatt vurderer å bruke Kyrgiakos som kaptein. Ikke nødvendigvis fordi han er udugelig i en slik rolle, men med tanke på hvor lite han har valgt å bruke ham. At han i det hele tatt fikk spille mot Tottenham, skyldtes jo skaden på Carra. Han derre Hodgson er neimen ikke lett å forstå seg på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Tenk motsatt, så forstår man Hodgson. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Ja det var faktisk ingen dum ide'e , må si jeg ble litt wtf når jeg hørte Hodgson sa det stod mellom Reina og Kyrre Kyrre som har spilt såpass lite i forhold , plutselig kaptein. nono. For meg står det mellom Reina og Torres Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Mtp spilletid, og hvor lenge Kyrre har vært i troppen, så burde det jo favoritisere Reina. Jeg tror Reina har mer respekt blant spillerene, enn Kyrgiakos har. Mtp spilletid, og hvor lenge Kyrre har vært i troppen, så burde det jo favoritisere Reina. Jeg tror Reina har mer respekt blant spillerene, enn Kyrgiakos har. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 Vet ikke om det er fordi jeg er trøtt, men synes denne var funny. 1 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 så Griezman herje for Sociedad mandag. en slik spillertype hadde gitt laget en helt ny dimensjon! krysser fingrene for han, selv om han er fransk ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 Reina får heldigvis kapteinsbindet foran Kyriakos på torsdagens kamp i Romania. Med poeng i den kampen er Liverpool videre i EL( ) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 http://fotball.aftenposten.no/internasjonal/article187157.ece Se Englands video i saken. Merk hvor motvillig Gerrard sier "united". Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Ny feil av Reina, er han ukonsentrert? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Uvant å se Reina gjøre en sånn brøler, men vet ikke helt hva vi skal lese ut av det. I går synes jeg det var mye klabb og babb og dritt generelt. Mye halvrotete fra flere. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Tror ikke vi skal legge så mye i det. Alle keepere gjør tabber med jevne mellomrom, enten mindre tabber eller store brølere. Reina har som de fleste andre noen, men gjør opp for det ved å spille stort sett knallbra ellers. Tabbene kommer av og til uansett, vi kan bare være glad det var i en ubetydelig kamp denne gangen. Sånn sett var den mot Arsenal verre. Tror ikke det har noe med laget, usikkerhet, osv. å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå