Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det står på Reina og Kyrre som kaptein videre nå, altså, jeg liker Kyrre, veldig godt faktisk. Men gi det for guds skyld til Reina.

Så det. Bør for all del bli Reina, han har både fortjent det. Samt at han har de rette kvalitetene.

Kunne vært spennende å gi det til Torres også egentlig, han var kaptein for Atletico som tenåring, så visse lederegenskaper har han. Kanskje det kunne vært med å gi han tilbake den lille gnisten mange savner også.

Lenke til kommentar

Mtp spilletid, og hvor lenge Kyrre har vært i troppen, så burde det jo favoritisere Reina. Jeg tror Reina har mer respekt blant spillerene, enn Kyrgiakos har.

Mtp spilletid, og hvor lenge Kyrre har vært i troppen, så burde det jo favoritisere Reina. Jeg tror Reina har mer respekt blant spillerene, enn Kyrgiakos har.

Lenke til kommentar

Tror ikke vi skal legge så mye i det. Alle keepere gjør tabber med jevne mellomrom, enten mindre tabber eller store brølere. Reina har som de fleste andre noen, men gjør opp for det ved å spille stort sett knallbra ellers. Tabbene kommer av og til uansett, vi kan bare være glad det var i en ubetydelig kamp denne gangen. Sånn sett var den mot Arsenal verre. Tror ikke det har noe med laget, usikkerhet, osv. å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...