Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bedre stemning på OT enn Anfield når det først gynger der

Når det gynger skikkelig på Anfield, er stemningen legendarisk. Har aldri sett noe fra Old Trafford (eller Stamford og Emirates for den sags skyld) som kan sammenlignes med de beste CL-kveldene på Anfield. For å sitere Vieira: "Anfield is the ultimate football atmosphere."

Må allikevel innrømme at det begynner å bli noen år siden vi har sett denne type stemning. :p

Jeg har vært på både Anfield og OT, dog ikke vært på Anfield på en CL-match (får nok ikke sjansen på noen tiår heller). Men var på Liverpool-Everton, skal jeg sammenligne det med United-Ac Milan ifjor, vel jeg vil si at Old Trafford winner by far. Dette har selvfølgelig med egne følelser også å gjøre. Men 68,000 er fortsatt 68,000. Når du så skriver at du ikke har sett noe, vel stemning høres, det man får gjennom mikrofoner kan ikke brukes som noe særlig godt sammenligningsgrunnlag. Igjen, lydnivået vil bli høyere på små arenaer. Og YNWA har skapt noe eget for Anfield, det er mange faktorer andre faktorer utenom den åpenbare at det faktisk er god supporterkultur som gjør at Anfield er blitt kjent som en stadion med stor atmosfære.

Lenke til kommentar

Selv om Grand Prix sangen fortsatt får Alsaker til å sippe og spre propagandaen sin hver bidige kamp.

Denne fortjener du pluss for. :ph34r:

Det var forresten utrolig kostelig å høre TV2s kommentator gråtkvalt stotre frem "det der må da være årets klareste straffe" under Tottenham-Liverpool. :love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om Grand Prix sangen fortsatt får Alsaker til å sippe og spre propagandaen sin hver bidige kamp.

Denne fortjener du pluss for. :ph34r:

Det var forresten utrolig kostelig å høre TV2s kommentator gråtkvalt stotre frem "det der må da være årets klareste straffe" under Tottenham-Liverpool. :love:

Men den var jo ikke klar? Ekotto var da klart borti ballen først!

Lenke til kommentar

Johnson vil jo ikkje ha den samme evnen til å kutte innover i bana som han har på høgresida, men han har jo spelt venstreback før, og er uansett betre enn Konchesky. Dette er kanskje ikkje den rekka eg helst ville sett spele kvar veke, då eg er relativt stor fan av Aurelio og unggutane kanskje ikkje har nok rutine endå, men kunne likevel vore moro å sjå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...