GLN Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Guardiola til Liverpool? Jatakk Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva er det de sier? En snøballs sjanse i helvete... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Gjerne det. Liker ikke at en manager jeg liker er manager for Liverpool Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er bedre stemning på OT enn Anfield når det først gynger der Når det gynger skikkelig på Anfield, er stemningen legendarisk. Har aldri sett noe fra Old Trafford (eller Stamford og Emirates for den sags skyld) som kan sammenlignes med de beste CL-kveldene på Anfield. For å sitere Vieira: "Anfield is the ultimate football atmosphere." Må allikevel innrømme at det begynner å bli noen år siden vi har sett denne type stemning. Jeg har vært på både Anfield og OT, dog ikke vært på Anfield på en CL-match (får nok ikke sjansen på noen tiår heller). Men var på Liverpool-Everton, skal jeg sammenligne det med United-Ac Milan ifjor, vel jeg vil si at Old Trafford winner by far. Dette har selvfølgelig med egne følelser også å gjøre. Men 68,000 er fortsatt 68,000. Når du så skriver at du ikke har sett noe, vel stemning høres, det man får gjennom mikrofoner kan ikke brukes som noe særlig godt sammenligningsgrunnlag. Igjen, lydnivået vil bli høyere på små arenaer. Og YNWA har skapt noe eget for Anfield, det er mange faktorer andre faktorer utenom den åpenbare at det faktisk er god supporterkultur som gjør at Anfield er blitt kjent som en stadion med stor atmosfære. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Selv om Grand Prix sangen fortsatt får Alsaker til å sippe og spre propagandaen sin hver bidige kamp. Denne fortjener du pluss for. Det var forresten utrolig kostelig å høre TV2s kommentator gråtkvalt stotre frem "det der må da være årets klareste straffe" under Tottenham-Liverpool. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Selv om Grand Prix sangen fortsatt får Alsaker til å sippe og spre propagandaen sin hver bidige kamp. Denne fortjener du pluss for. Det var forresten utrolig kostelig å høre TV2s kommentator gråtkvalt stotre frem "det der må da være årets klareste straffe" under Tottenham-Liverpool. Men den var jo ikke klar? Ekotto var da klart borti ballen først! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Men den var jo ikke klar? Ekotto var da klart borti ballen først! Noe Liverpool-fanatikeren i kommentatorboksen ikke evnet å forstå. Det var derimot ingen tvil blant de fem som satt og så kampen i stua mi. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Var en voldsom takling da, synes ikke det hadde gjort noe om det ble dømt straffe der. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Han var på ball ja, men kommer inn i voldsom fart med strake bein og knotter først. Synes det var en klar straffe. Hadde det skjedd utenfor hadde det vært frispark og kort med rødskjær i. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg hadde blitt dritsur hvis vi ikke fikk straffe hadde det skjedd i motsatt ende. Leser på dagbladet at Carragher er ute til Mars, det tar visst ingen ende for dere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Akkurat det kan vel ikke være direkte negativt? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Litt overrasket over at det var Skrtel og ikke han som scoret for oss forresten. Carra har vel scoret flere mål for Spurs enn Liverpool i hele sin karriere, eller har han brutt den barrieren nå? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Han har scoret 3 mål for Liverpool og 3 for Spurs nå me thinks. Lurer på om Agger blir solgt nå i Januar når Carra kan være ute så lenge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Var hvertfall sånn at hadde Carragher scort selvmål hadde han hatt flere for Tottenham ja. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Tipper vi ser Kyrre og Kelly nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Håper på Danny Wilson. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 No har eg ikkje sett så mykje av Wilson, men Kelly-Kyrgiakos-Wilson-Johnson er eit spenstig forsvar eg gjerne kunne sett. Wilson speler vel kanskje mot Steaua, så kan bli moro å få sett han skikkeleg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ser det står på Reina og Kyrre som kaptein videre nå, altså, jeg liker Kyrre, veldig godt faktisk. Men gi det for guds skyld til Reina. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 No har eg ikkje sett så mykje av Wilson, men Kelly-Kyrgiakos-Wilson-Johnson er eit spenstig forsvar eg gjerne kunne sett. Vil du ha Johnson på venstresida? Stephen Darby kommer jo tilbake i januar. Spiller han bare høyreback? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Johnson vil jo ikkje ha den samme evnen til å kutte innover i bana som han har på høgresida, men han har jo spelt venstreback før, og er uansett betre enn Konchesky. Dette er kanskje ikkje den rekka eg helst ville sett spele kvar veke, då eg er relativt stor fan av Aurelio og unggutane kanskje ikkje har nok rutine endå, men kunne likevel vore moro å sjå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå