The Hoff Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Synd at ikke stemning gir titler. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ikke rart dere har vunnet så mange da ^^ 4 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du vet du har tapt når du begynner å argumentere mot stemningen på Anfield. For et bugga drittforum! Får ikke redigert innlegg. Men til Game som sikter til antall turister på stadionene. Ja, det er en del turister på Anfield også. Forskjellen mellom Anfield og OT er at Anfield har en kortside som synger ut hele OT anyday Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Og Annan for fan? Den lille utspekulerte sytrekoppen hadde blitt rundpult av hele PL. Og vi MÅ ikke kjøpe spillere bare fordi de er på formtoppen nå, slik som Elmander er. Han er ikke en spiller for lengre perioder, eller noe å bygge rundt. I den rollen som Annan bekler i RBK så er det jammen ikke mange spillere i Premier League som slår han. Sånn på stående fot så kommer jeg bare på Mikel og han kostet til slutt 3-4 ganger så mye som det markedsprisen til Annan antydes at ligger på (4-5 millioner pund). Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Forskjellen mellom Anfield og OT er at Anfield har en kortside som synger ut hele OT anyday Det eneste du har rett i er at den er kort. Anfield er et slitt og lite hull som ikke skremmer noen, verken med sin stemning eller størrelse. Mighty Old Trafford derimot, majestetisk. Det er en grunn til at samtlige managere snakker om gleden ved å komme til Old Trafford før hver kamp. Den stadion i Europa med høyest gj.snitt. Klubben vår kjøper forøvrig opp husene bak south stand, ved toglinja. Innen (jeg estimerer) en tiårs periode er denne delen av stadion bygd ut med mulighet for en integrert togstasjon på Old Trafford. Det koster £150m før utbygging, derfor er det midlertidig utsatt. Når South Stand er utbygd tar Old Trafford 95.000... Små klubber sine supportere skryter av egen lojalitet og stemning, fordi de ikke har noe annet å skryte av. Dit ned har dere kommet nå, tydeligvis Gratulerer med det. Versus Endret 29. november 2010 av Goldwing 4 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Ikke rart dere har vunnet så mange da ^^ Det at stemning ikke gir titler betyr ikke at mangel på stemning gir titler. Svakt. Og Annan for fan? Den lille utspekulerte sytrekoppen hadde blitt rundpult av hele PL. Og vi MÅ ikke kjøpe spillere bare fordi de er på formtoppen nå, slik som Elmander er. Han er ikke en spiller for lengre perioder, eller noe å bygge rundt. I den rollen som Annan bekler i RBK så er det jammen ikke mange spillere i Premier League som slår han. Sånn på stående fot så kommer jeg bare på Mikel og han kostet til slutt 3-4 ganger så mye som det markedsprisen til Annan antydes at ligger på (4-5 millioner pund). Poenget er at det er ikke mange klubber i PL som spiller med spillere i den rollen. Dessuten så sier du det selv, Annan spiller i TL - for tiden en av de dårligste ligaene i Europa. Greit, han gjorde en kurant figur i VM, men årets VM var latterlig svakt, samt at rollen hans i laget er ekstremt begrenset. Tipper Annan blir solgt til en klubb i Frankrike eller kanskje Tyskland. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hva synes dere om at vi linkes mot spillere som Annan, Elmander, Cassano og Hazard? Alle de er spillere som helt klart ville styrket stallen betraktelig. Hazard er en våt drøm. Kunne godt tenkt meg Annan også, mens Cassano og Elmander hadde vært gode tilføyinger til stallen, men ikke de som står øverst på lista. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Snipp Straks man har tap en diskusjon, så begynner man med "min er større enn din", typisk barnehage nivå. På det mer seriøse plan er jeg enig i det du skriver om både Anfield og Old Trafford når det kommer til turister osv. Jeg synes det er trist at det er sånn. Og stillhet smitter, ingen vil stå alene på langsiden og synge med fullt hjerte. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Greit Annan er god i RBK, og gjorde en ok figur i VM. Men hans grisete spillestil og personlighet på banen er til å spy av. Var på stadion og så han spille 2 ganger denne sesongen, og jeg holdt på å spy begge gangene. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Greit Annan er god i RBK, og gjorde en ok figur i VM. Men hans grisete spillestil og personlighet på banen er til å spy av. Var på stadion og så han spille 2 ganger denne sesongen, og jeg holdt på å spy begge gangene. Jeppsi peppsi. Han kan gå til Chelsea eller Arsenal, der hører han hjemme. Bortsett fra manglende sportslige ferdigheter da. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det eneste du har rett i er at den er kort. Anfield er et slitt og lite hull som ikke skremmer noen, verken med sin stemning eller størrelse. Mighty Old Trafford derimot, majestetisk. Det er en grunn til at samtlige managere snakker om gleden ved å komme til Old Trafford før hver kamp. Den stadion i Europa med høyest gj.snitt. Veldig mange spillere og managere i England og Europa som snakker varmt om Anfield og stemningen der. Så at det er et lite slitt hull som ikke skremmer noen = bull. 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Og komme til OT er som en cup-finale for de mindre lagene. Vi skaper også det høyeste snittet hos våre motstandere når det gjelder tilskuere, med unntak av enkelte derby som f.eks Arsenal-Tottenham o.l. At stemningen til tider kan være laber på OT har Game forklart godt, blaserte og tilfredse supportere roper ikke like høyt mot smålag. Men borte, der er det få om noen som slår Red Army. De siste årene har Red Army vært helt syk. Anfield lever mye på meritter og historie, den en gang så fantastiske Anfield er blitt en sliten sak. Kan sammenlignes med Higbury, liten stadion, god stemning. Emirates, stor stadion, lavere lydnivå. Oppfattelse og miljø har mye å si. Og Anfield har nok hatt god stemning, nå er den ikke noe bedre enn OT og Stamford Bridge. Selv om Grand Prix sangen fortsatt får Alsaker til å sippe og spre propagandaen sin hver bidige kamp. Endret 29. november 2010 av Hyrlen 2 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vet ikke om jeg misforstår deg nå eller ikke, Hyrlen, men om du mener Anfield ikke har stemning lenger, blir det for dumt. Anfield på en god dag eller kveld er fortsatt i den absolutte eliten, og har ikke de store problemene med å slå OT og brua etter min mening. Det som er synd er at dette lydnivået bare oppnås når storlaga kommer til Anfield. Chelsea-kampen denne sesongen var det svung over, ellers har det vært labert. Publikum girer seg ikke like mye opp til kamper mot smålagene, og sånn har det dessverre vært svært lenge.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Anfield er på ingen måte "død" nei. Det har, etter hva jeg har fått inntrykk av på TV og ved å være der selv, vært veldig varierende selv. Har påpekt tidligere at jeg var skuffet over stemingen på WH kampen, men f.eks Chelsea var jo helt vilt (storkamp), dette har jeg både fra TV sending og kjenner folk som var der. Da jeg var på Anfield i 2008 og gå gruppespillkampen mot PSV i CL var det veldig bra stemning over hele stadion (satt motsatt av The Kop) og den gangen var det bra liv fra hele stadion, store deler av kampen (noen dødperioder). Det er en vei å gå, og inntrykket mitt er at det har vært litt varierende i det siste (av flere årsaker). Heldigvis jobbes the iherdig i kullissene blant annet med tiltak som "Reclaim The Kop", som forhåpentligvis på sikt kan være med å føre den elektriske stemningen tilbake til Anfield hver uke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Vet ikke om jeg misforstår deg nå eller ikke, Hyrlen, men om du mener Anfield ikke har stemning lenger, blir det for dumt. Anfield på en god dag eller kveld er fortsatt i den absolutte eliten, og har ikke de store problemene med å slå OT og brua etter min mening. Det som er synd er at dette lydnivået bare oppnås når storlaga kommer til Anfield. Chelsea-kampen denne sesongen var det svung over, ellers har det vært labert. Publikum girer seg ikke like mye opp til kamper mot smålagene, og sånn har det dessverre vært svært lenge.. Jeg sier at Anfield har stemning på lik linje med de andre store lagene. Selvfølgelig er jeg ikke dum nok til å underminere det faktum at Anfield kan være en episk arena på sine dager. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Det er bedre stemning på OT enn Anfield når det først gynger der, som følge størrelsen på stadion og et tykkere sanghefte, men publikum er så bortskjemte nå at det er sjeldent det hefter lengre. Bortesupporten vår derimot går LFC en lang gang. Red Army er beryktet i England, søk rundt på nettet om dere ikke tror meg. Men i egen stue... Må kamper ala 4-3 mot City eller sluttfasen av CL til for å få folk i gang. Har dessverre blitt mye bibliotek-atmosfære på trafford de siste åra. Var bare ok enda vi moste Blackburn 7-1 på lørdag. Sier sitt. Endret 29. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Som det ble snakket om kan man vel skylde på turistene på de fleste stadionene. Turister som kommer med penger og kjøper de dyre billettene foran de lokale, som kan å synge, som gjerne ikke har råd. Kjedelig tendens man ser over hele fjæla omtrent. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Off topic er fjernet fra tråden. Ønsker man å klage på en moderatoravgjørelse kan dette gjøres her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=593 Her har moderatorer ikke tilgang, kun administratorer som vurderer om man har blitt urettferdig behandlet. Men husk at det ikke er egne retningslinjer for hva som er tillatt på fotballforumet vs resten av forumet. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det er bedre stemning på OT enn Anfield når det først gynger der Når det gynger skikkelig på Anfield, er stemningen legendarisk. Har aldri sett noe fra Old Trafford (eller Stamford og Emirates for den sags skyld) som kan sammenlignes med de beste CL-kveldene på Anfield. For å sitere Vieira: "Anfield is the ultimate football atmosphere." Må allikevel innrømme at det begynner å bli noen år siden vi har sett denne type stemning. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 ahhh, den der diskusjonen igjen. Har noen gjort narr av stemningen på OT igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå