GLN Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 It's paybacktime! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Jævlig at: - Vi ikke klarer å holde på en ledelse - Roy gjør håpløse bytter (klandrer ikke han for taktikken i dag) - At vi har den ubrukelige dildoen Konchesky på VB (it's Roys fault) - etc. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Synd at FA cupen skal ende før den har begynt. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 FA-cupen 3. runde: Manchester United - Liverpool Bring it on, boys! Hoho, vi skriver ikke engang desember og plutselig er det bare EL igjen å kjempe om Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Har Roy en gedigen sluttpakke som hindrer mennene med dressene i Liverpool fra å gi han fyken? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Haha, er jo bare å drite i å møte opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Måtte være på bortebane også da vøtt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Jaja, så at det ble postet en Michael McIntyre video i Utd-tråden i for noen dager siden. Da får vi høyne med Frankie Boyle. http://www.youtube.com/watch?v=gzV6fpSnkh0 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Jeg hater slik liverpool er nå Før så satt jeg å gledet meg til liverpool kamper men nå, så ser jeg bare på kamper fordi at jeg er suporter. Jeg føler at liverpool har mistet gløden i spillet (hvis dere skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 "Roa druo" Vi kan slå United. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Måtte være på bortebane også da vøtt. Ikke bare dumt det i FA cupen, de fleste håper faktisk på bortekamp. Spesielt på Old Trafford ettersom stadion er så stor. Hvorfor? Fordi man i FAC får 15-20% kontra de 5-7% man får i ligaen eller andre turneringer. Dvs minimum 11.500 scousere på Old Trafford og ALLE vet at bortesupportere lager mer trykk. Vanligvis er dere 3-4000 i øvreseksjon i bortesvingen på OT, sånn til sammenligning. Nå får dere vel hele svingen og vel så det. Jeg tipper rundt 15tusen billetter. Hadde helst sett av Red Army fikk tatt turen til turistsjappa deres og skapt litt stemning. Da får vi høyne med Frankie Boyle. You are too late, den snutten har jeg postet i United tråden før. Endret 29. november 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hadde helst sett av Red Army fikk tatt turen til turistsjappa deres og skapt litt stemning. LOL 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Benekter du at det er mange turister på Anfield? Sier ikke at Old Trafford er noe bedre, faktisk er det hakket tammere stemning til vanlig (fordi stadion er dobbelt så stor) Anfield er ikke akkurat noen Britania Stadium om du lever i den troen. Stort sett stille som i grava foruten den kunstige YNWA før kamp, akkurat som det er på Stamford Brigde, Emirates og OT når mindre lag kommer på besøk og anledningen ikke er spesiell. Old Trafford kommer til å gynge når vi møtes i Jan. Gleder meg, det er slike kamper man ser frem til som fotballsupporter. Endret 29. november 2010 av Goldwing 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Hva synes dere om at vi linkes mot spillere som Annan, Elmander, Cassano og Hazard? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Ikke rart vi ligger på 10. plass. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Det viser bare at Hodgson/styret er akkuratt likt som under Benitez. Vi blir ikke et storlag ved å kjøpe middelmådige spillere, vi må ha klassespillere. Og Annan for fan? Den lille utspekulerte sytrekoppen hadde blitt rundpult av hele PL. Og vi MÅ ikke kjøpe spillere bare fordi de er på formtoppen nå, slik som Elmander er. Han er ikke en spiller for lengre perioder, eller noe å bygge rundt. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Annan klarte seg veldig bra i VM. Han gjør merkelige ting av og til, men han ville vært en solid forsterkning i forhold til Poulsen. Selv om det ikke akkurat sier så veldig mye. Elmander ville også vært en solid forsterkning i forhold til Ngog/Babel. Cassano også selvsagt, men han er vel ikke psykisk tilregnelig. Endret 29. november 2010 av Geir M Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Poulsen skal jo ikke erstattes. Han skal bevise sin verdi i Liverpool trøya(roys ord). Så da er det bortkastet å bruke penger på Annan. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Snipp Poenget er at dere aldri slår oss i stemning, hverken hjemme eller borte når lagene møtes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå