The Hoff Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Eller så har han sett hva alle bortsett fra pool-fansa har sett - nemlig at Pacheco er dårlig og aldri kommer til å slå gjennom... Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Toppscorer og kanskje den beste spilleren i U-19 VM, som ikke var lenge siden. Den yngste spilleren i spanias U-21 landslagstropp. Hvordan kan du si at han aldri kommer til å slå igjennom? Han passer nok ikke helt inn i PL, men tror fort han kunne blitt en meget god spiller i La Liga. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Eller så har han sett hva alle bortsett fra pool-fansa har sett - nemlig at Pacheco er dårlig og aldri kommer til å slå gjennom... Hvor mye har egentlig du sett av Pacheco? Har du i det hele rett til å utale deg i forhold til oss som har fulgt ham på reservelaget, og i diverse førstelags kamper? Ikke ta det som kritikk mot din person, det er bare et spørsmål. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Eller så har han sett hva alle bortsett fra pool-fansa har sett - nemlig at Pacheco er dårlig og aldri kommer til å slå gjennom... Snedig hvordan du og dine artsfrender (les: Manchester United-supportere) har det til vane å snakke nedlatende om andre lags talenter. Pacheco kan bli riktig så god. Spørsmålet er kun om Liverpool er den rette arenaen for han (mener ikke å si noe stygt om Liverpools ungdomssatsing, men det er ikke til å stikke under en stol at klubben ikke akkurat har den beste rekorden mhp. talentutvikling i nyere tid). Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hehe,visste at folk kom til å klikke i vinkel. Har selvsagt aldri sett han spille,skrev det bare for å more meg selv i disse eksamenstider. Og Lars,ikke vær så kvasidiplomatisk a.Liverpools ungdomssatsing er ræva,bare se på antall egenproduserte spillere,antall talenter i stallen som får regelmessig spilletid og antall utlånte talenter til de øverste divisjonene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg har ikke klikket hoffmeistro, jeg er bare skuffet over at han ikke får spille. På en del punkt utklasser han både Ngog og ikke minst Eccelston, alievell så får de spille. (nå liker jeg Ngog da) @Lars. Liverpools ungdoms satsing er bedre enn på Evigheter, bare synd vi ikke utnytter det til det fulle. Jeg kan ramse opp navn i fleng, alle unge lovende som har kommet gjennom/er på akademiet. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Snedig hvordan du og dine artsfrender (les: Manchester United-supportere) har det til vane å snakke nedlatende om andre lags talenter. Pacheco kan bli riktig så god. Spørsmålet er kun om Liverpool er den rette arenaen for han (mener ikke å si noe stygt om Liverpools ungdomssatsing, men det er ikke til å stikke under en stol at klubben ikke akkurat har den beste rekorden mhp. talentutvikling i nyere tid). Hehe, dagens suck-up. Ikke dra meg (aller mine aaaartsfrender) under den billige kammen der, forresten. Usedvanlig svakt av Hoff. Pacheco er det mest interessante talentet LFC har i mine øyne, men det virker som at supporterne overvurderer han totalt i forhold til PL-starter osv. Eventuelt undervurderer en hel klubb til å vurdere om han er rett mann for en debut etc. Er du god nok er du gammel nok. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Og Lars,ikke vær så kvasidiplomatisk a.Liverpools ungdomssatsing er ræva,bare se på antall egenproduserte spillere,antall talenter i stallen som får regelmessig spilletid og antall utlånte talenter til de øverste divisjonene. Man trenger ikke bestandig å rasle med sablene. Poenget mitt står jeg inne for, særskilt etter at du innrømte at du faktisk trollet. ^_^ Hehe, dagens suck-up. Ikke dra meg (aller mine aaaartsfrender) under den billige kammen der, forresten. Usedvanlig svakt av Hoff. Jeg har aldri brydd meg om hva andre mennesker måtte mene om mine meninger (It is idnight, and the oon is up!), men jeg er derimot en mester i å dra kammer i alle mulige retninger. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg kan ramse opp navn i fleng, alle unge lovende som har kommet gjennom/er på akademiet. GO! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Konchesky blir nok ikke truet på vback. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Og Lars,ikke vær så kvasidiplomatisk a.Liverpools ungdomssatsing er ræva,bare se på antall egenproduserte spillere,antall talenter i stallen som får regelmessig spilletid og antall utlånte talenter til de øverste divisjonene. Man trenger ikke bestandig å rasle med sablene. Poenget mitt står jeg inne for, særskilt etter at du innrømte at du faktisk trollet. ^_^ Hehe, dagens suck-up. Ikke dra meg (aller mine aaaartsfrender) under den billige kammen der, forresten. Usedvanlig svakt av Hoff. Jeg har aldri brydd meg om hva andre mennesker måtte mene om mine meninger (It is idnight, and the oon is up!), men jeg er derimot en mester i å dra kammer i alle mulige retninger. Haha,jeg digger "hør på pappa"-argumentasjonen. For øvrig var spøken,ikke trolling - jeg holder meg for god for slike tåpelige uttrykk,en suksess. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg kan ramse opp navn i fleng, alle unge lovende som har kommet gjennom/er på akademiet. GO! Michael Ngoo, Andre Wisdom, Raheem Sterling,Peter Aylmer(jeg har møtt faren flere ganger, krysser fingrene for at han lykkes) er eksempler på noen av de Lovende engelske som er der nå. Mange unge lovende reservene (ikke alle har vert innom akademiet tror jeg): Chris Mavinga Dalle valle(solgt ) Jesús Fernández Sáenz, Martin Kelly, Thomas Paul Ince, Péter Gulácsi, David Amoo, Pacheco, N`Gog osv. Sikkert noen jeg har glemt, det satses på ungdomen i Liverpool. Men jeg og mange med meg mener vi ser for lite til dem på første laget, selv om de er klar. Jeg kan selvsagt ikke sitte å si disse blir verdens stjerner, men poenget er at de er lovende. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Konchesky blir nok ikke truet på vback. Hipp hurra! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du kan også føye Suso til i listen din guttorm. Er jo bare et rent talent enda, men veldig lovende. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Du kan også føye Suso til i listen din guttorm. Er jo bare et rent talent enda, men veldig lovende. Suso = Jesús Fernández Sáenz 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Leser at Gerrard og Torres er nominert til å bli med i årets lag. Syns rett og slett at de ikke fortjener å komme på det laget. De var ikke gode nok sist sesong for å være på det laget, og tviler de ''vinner'' plass på laget. Men kos å bli nominert, selv om jeg mistenker at det var navnene som ble nominert, ikke fjorårets prestasjoner.(klubb og landslag) Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Veit ikkje om du fikk det med deg, men Torres putta vel 18 mål på 22 kampar i fjor? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Du mener Torres spilte bra ifjor? Hmm, kanskje det var bare meg som mente han var under pari da. Og for mye skadet. 22kamper er ikke spesielt mye på en sesong. Mener du Gerrard gjorde en superjobb ifjor også? Endret 25. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hverken Torres eller Gerrard fortjener å være på årets lag 2010, liten tvil om det, selv. At ikke Reina engang er nominert er derimot sykt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå