Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hehe Smågal, dritt at vi ikke fikk møtt hverandre, men satser på at det kommer flere annledninger ;)

Ang. lader så hadde jeg også glemt mitt adapter hjemme, lette ganske lenge i liverpool for å få kjøpt et, og når vi endelig fikk fikset det så kom han fyren som ordnet med leiligheten vi bodde i og viste meg at det bare var å ta den øverste pinen på en engelsk kontakt og presse inn (man holder den opp ned) mens man bare trykker inn den norske kontakten i de to nederste hullene (går med litt makt). Hadde jeg tenkt meg om burde jeg sendt deg melding og forklart deg :p

Hvor bodde dere forresten guttis og smågal? Selv bodde jeg i en leilighet ca. 3 min fra Liverpool One, ganske nyoppusset og god standard :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som ikke bryr meg noe særlig om CL når vi ikke er med? Hadde det ikke vært for at jeg oddstipper av og til hadde jeg nesten ikke brydd meg.

Jeg bryr meg ikke nevneverdig om gruppespillet selv om United er med heller, så lenge vi går videre er det et stort care. For mange bakgårdslag.

Lenke til kommentar

CL er alltid gøy synes jeg, men det tar jo ikke helt av før utslagsrundene. Et klart minus for oss når Liverpool ikke er med, dette året har vært langt kjedeligere enn de forrige årene naturlig nok, men når utslagsrundene begynner blir det moro uansett. Det er noe spesielt når det drar seg til i CL, med spenningen, storkampene og kveldskamper. Love it. Så får vi håpe at vi snart er gode nok til å være med igjen, ettersom fraværet vårt svekker turneringen enormt. :cool:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke bryr meg noe særlig om CL når vi ikke er med? Hadde det ikke vært for at jeg oddstipper av og til hadde jeg nesten ikke brydd meg.

Jeg bryr meg ikke nevneverdig om gruppespillet selv om United er med heller, så lenge vi går videre er det et stort care. For mange bakgårdslag.

Samme her, skjønner ikke helt poenget. Egentlig burde Spurs bare fått W.O frem til kvartfinalen slik vi har spilt så langt.

Lenke til kommentar

Jeg kan se små framskritt som laget i sin helhet. Samspillet. At de begynner å fungere sammen. Men jeg tørr ikke bli urealistisk dum nå. Etter en rekke seire, ble det uavgjort og tap mot henholdigvis Wigan og Stoke. Om vi ikke vinner de 2 neste, burde Hodgson få fyken.

Ser også vi er sterkt linket til Eden Hazard. Dessverre er det andre klubber som speider på han, og det kan bli en tøff kamp om signaturen hans.

Endret av n0O_o
Lenke til kommentar

Så får vi håpe at vi snart er gode nok til å være med igjen, ettersom fraværet vårt svekker turneringen enormt. :cool:

Blir nok Bolton som stikker av med plassen. :p

Godt mulig de stjeler EL-plassen til Liverpool.

Haha, elsker at Spurs supporterne er i brann om dagen. Smålig kommentar, slik jeg liker dem.

Spurs er sjanseløse i CL dog. Når de møter taktiske og bedre lag utover i turneringen vil nok Harry gå på en smell. Energien og gleden over å være med for "først gang" tror jeg fort kan ta Tottenham videre til kvarten, men det kommer helt an på hvem de møter. Viktig at dere får 1.plassen for å slippe unna RM og Barca blant andre. Tror også Spurs er sjanseløse mot Chelsea og United over to kamper om de lagene møtes senere i turneringen. Spesielt United er langt mer kyniske i CL enn de er i Prem.

http://www.youtube.com/watch?v=xUMQzsD2D-4

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Babel Twitter om Rafa

''- Jeg fikk ikke lov til å trene ekstra under vår tidligere manager. Selv når jeg ikke spilte fast på laget, formidlet Babel på Twitter.

- Jeg ba om det flere ganger, men fikk rett og slett ikke lov. I løpet av sesongen trener du ikke så veldig hardt, da det spilles mange kamper, så på de fleste øktene vi hadde fikk vi ikke frem svetten engang.

- Jeg fikk ikke lov til å drive ekstratrening, selv om jeg ba om det hver eneste dag. Det var forvirrende. Selvsagt ønsker du å bli bedre. Jeg prøvde til og med å snike meg til ekstraøkter.''

Lenke til kommentar

Roy slår til igjen. Nå vil han selge Pacheco i januarvinduet for å redusere lønnsutgiftene.......

Selg heller Poulsen, og spar mye mer! Nytter ikke å kvitte seg med de unge talentene. Hva er det han tenker med?!

Roy slår til igjen. Nå vil han selge Pacheco i januarvinduet for å redusere lønnsutgiftene.......

Selg heller Poulsen, og spar mye mer! Nytter ikke å kvitte seg med de unge talentene. Hva er det han tenker med?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...