Varmo Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hehe, da skjønner jeg. Gikk jo nedover ganske kort tid etter at du skrev hvor du satt på Flanagans. Vet ikke om du allerede hadde gått, men jeg kom ikke inn fordi vaktene sa det var midlertidig stengt og noe problemer, og mens jeg stod og ventet var det flere politi og ambulansefolk som var inne å hentet noen så var sikkert derfor. Var vel på en ganske bra peak når jeg sendte "Riksmeklingmann reidar webster" meldingen ja. Ikke fullt så høyt oppe en halvtime senere. Ble ekstremt lite mat på lørdagen, så gikk på en sjelden smell, ikke noe store greier, bare at jeg skjønte det var best å kvelde Ser forresten nå at jeg sendte melding til smågal også, der stod det: "Sleidal webbbbsyer", du var mao. heldig og fikk den forståelige versjonen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Søstera mi hadde sendt en mms til meg i halv tolv tiden fredag, når jeg nå leser svaret mitt så forstår jeg det ikke selv. Bratt i Pool gitt Hehe, Smågal har nok lurt! Kom han seg hjem tro? Har ikke lest noe fra ham. BTW: Tror det var en overdose på dass gitt, hørte noe om det dagen etterpå. Må være skjelden vare på det stedet, jeg forbinner ikke akkurat den puben med narkomane. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Trenger ikke være heroin vet du. Finnes andre stoffer som ikke gjør at man ser ut som en knarkis. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Selvsagt, men dersom du tar så sterke stoff at du får overdose så er sjansen stor for at du er narkoman, eller? Tror vi er på tynn is her nå, kansje ta det i skravle tråden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Termo ble dumpa stakkars Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Smågal har nok lurt! Kom han seg hjem tro? Har ikke lest noe fra ham. Tror det var en overdose på dass gitt Hmmmm..... Dette ble plutselig litt skummelt.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hvor kul er du? Han er awesome. Og ja, her inne beskytter vi våre egne. Godt å høre at dere fikk en bra tur karer. Tipper vi hører fra Smågal i morgen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg måtte flire litt av dere nå Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 "Med Steven Gerrard og Jay Spearing ute i flere uker, står det mellom Jonjo Shelvey, Christian Poulsen, Lucas Leiva og Raul Meireles om hvem som skal ta de to plassen på sentral midtbane. De to sistnevnte virker å være Roy Hodgsons førstevalg" Tror jeg også ville gått for de to. Men jeg blir litt irritert når jeg leser hvor mye vi kommer til å savne Gerrard og hvor viktig han er. Greit nok, men det virker nesten som om vi er tilgitt da hvis vi feiler mens han er borte. Og at vi skal vente med å spille bra til han er tilbake. I tillegg har vi jo de siste årene mange veldig gode resultater uten han. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Hehe, da skjønner jeg. Gikk jo nedover ganske kort tid etter at du skrev hvor du satt på Flanagans. Vet ikke om du allerede hadde gått, men jeg kom ikke inn fordi vaktene sa det var midlertidig stengt og noe problemer, og mens jeg stod og ventet var det flere politi og ambulansefolk som var inne å hentet noen så var sikkert derfor. Var vel på en ganske bra peak når jeg sendte "Riksmeklingmann reidar webster" meldingen ja. Ikke fullt så høyt oppe en halvtime senere. Ble ekstremt lite mat på lørdagen, så gikk på en sjelden smell, ikke noe store greier, bare at jeg skjønte det var best å kvelde Ser forresten nå at jeg sendte melding til smågal også, der stod det: "Sleidal webbbbsyer", du var mao. heldig og fikk den forståelige versjonen HAHA! Jeg fatta ikke en dritt av den, men så den heller ikke før neste morgen. :!: Helvete for en tur, fitte at vi ikke fikk ei skikkelig kule-fyll ilag. Hadde jeg tenkt lengre en nesetippen hadde jeg fiksa sånne kontakter så jeg fikk lada opp mobilen min der nede... Drev og hadde den på og av et par sekunder av og til for å prate litt med deg. Så når det endelig skulle se ut som vi fikk litt tid til hverandre(uuuh), Lørdags kveld, da du sa du skulle sende melding senere på kvelden om hvor dere tok veien så streika mobilen. Men hele turen vart mye rot for min del, så det har mye av skylda for at jeg ikke kunne springe rundt og drikke meg drita hver kveld. Når vi først kom til innsjekkingen på hotellet var det et styr og rot der. Vi har jo ikke bestilt/booka noe som helst på våres navn(altså vi 3 som var der). Vi har bestilt igjennom en eller annen kar og han har fiksa alt. Så skulle vi sjekke inn, og da fant ikke de reservasjonen vår, og vi stod der som noen idioter egentlig. Så ringte vi han karen og prøvde å fikse det, og etter en god stund venting i resepsjonen fikk vi et rom på et av våres egne navn. Enten var vi heldige eller så hat hotellet rota bort reservasjonen vår... Deretter gikk resten av fredagen til å gå litt rundt og gjøre seg sånn halvveis kjent med byen og sånt. Så matchday.... Vi henta billettene våres hos Tage(kontaktpersonen våres, norsk mann som har budd der i flere år). Det var bare et par sesonskort fra Joakim(fyren vi har bestilt igjennom). Så vart det litt rot her også igjen, Tage trodde vi skulle ha vanlige billetter og ikke sesongkortene, så han var rasende på denne Joakim karen. Iflg. Tage er det alltid bare rot med den fyren. Men vi fikk jo til slutt ordnet det da. Men når vi kom til Anfield og skulle finne frem til plassene våres hadde vi ikke aning på hvor vi skulle gå. Det eneste vi hadde fått var setenummerene våres, og det hjelper jo jævlig lite når du står utenfor og lurer på hvilken inngang du skal på. Og ikke kunne vi spørre de vaktene som var der heller, for det hadde nok vært rimelig mistenkelig om 3 personer som hadde sesongkort ikke viste hvor plassene deres var hen. Så der stod vi ganske lenge og prata med Joakim som var hjemme i Norge og skulle prøve å hjelpe oss, og så rotete som han er var der lite hjelp å hente. Til slutt hadde vi så dårlig tid at vi bare gambla på en inngang, det viste seg å være feil da, vi havna ihvertfall i feil Block. Men til slutt fant vi frem til setene våres og da var det bare å lene seg bak og nyte hvert øyeblikk. Og i dag på vei hjem blei det plutselig jævlig dyrt. Vi hadde kjøpt tur-retur billetter fra Liverpool til London(hvor vi fløy ifra) på fredagen når vi kom. Og når vi skulle hjem i dag(mandag) viste det seg at vi hadde off-peak billetter og ikke var gyldige på toget vi tok den morgenen. Så vi vart kasta av halvveis og måtte finne et nytt tog. Det tok oss 1 time venting og 90 pund per pers!! Fucking cunts. Svindyrt. ....Jah, vetta faen hva jeg skal skrive jeg. Men en opplevelse for livet var det. Men kjøper nok ikke på svartebørs neste gang, alt det rotet orker jeg ikke en gang til. Litt shopping også ble jo det. Kjøpte meg 2 hjemmedrakter(Gerrard&Kyrgiakos) og èn av den svarte med Pacheco bakpå. Endret 23. november 2010 av Smågal Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 ... Eh, 100% random. Jeg tror jeg har deg på MSN? Har du thisisanfield-mail? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Yeah. Tror det er den jeg vanligvis bruker når jeg er på. Er også en annen her inne som har sånn mail. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Sound smågal Når man får sessongkortet, skal du ha med et papir som forteller dette: Jeg ble spurt etter dette papiret av en vakt(man bør jo helst unnå enhver kontakt med dem), heldigvis fikk jeg det av Andypandy så jeg slapp å prate med vaktene. " How arrrre ya?" Var det Peak off, elle fuck off togbilletter du hadde kjøpt? Hva vil egentlig peak off bety, og forklarte dere ikke at dere var Ola Dunk på tur? Misa know not*shug* Endret 23. november 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Var off-peak billetter, det betyr at de ikke kan brukes i rushet, som regel i morgentidene altså når alle skal på jobb. Vi prøvde jo å smiske oss unna med å si at vi ikke viste noe om dette osv, men når det var en feit skalla mann så vart det litt vanskelig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Haha, klassisk. Aldri gått i den fella selv, men hørt om flere som har gjort det. Er blitt så vant til tog- og kollektivtrafikkbillettene her nå at det går på skinner, men for folk som kjøper billetter for første gang så kan det være ganske forvirrende. Et godt tips er å kjøpe billetter på forhånd hvis det er praktisk mulig, da kan du kjøpe på internett og velge akkurat den avgangen du vil ha, og da får du også reserverte plasser på det toget. Å kjøpe på automater og lignende kan ofte være jævlig forvirrende, altfor lett å tabbe seg ut. Mange typiske småregler, detaljer osv. det er lett å overse. Og ja, du skal egentlig få et ark med detaljer om turnstile, block osv., slik som du også får hvis du kjøper billetter på Members Sale. Uten dette arket eller hvert fall infoen skrevet ned en plass, med mindre du er ekstremt godt kjent med Anfield, så blir ting fort vanskeligere. Glemte selv det arket en gang for et års tid siden, tenkte ikke på det i det hele tatt siden det var første gang for min del at billettene lå inne på medlemskortet og ingen fysiske billetter, og prøvde febrilsk å komme på nett inne på stadion for å gå på mailen og se plassene. Men fikk ikke dekning, så vi bare gambla på noen plasser på The Kop (som var det eneste jeg husket om plassene) og så gikk det bra da. Men når jeg kom hjem og så hvor vi hadde plasser, fant jeg ut at vi hadde stått helt på andre siden av hvor vi egentlig hadde plass. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Togsystemet i England er noe drit for de som ikke har tatt seg tid til å virkelig sette seg inn i det ja . Og helvetes dyrt om man skal reise i peak-time. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Togsystemet i England er noe drit for de som ikke har tatt seg tid til å virkelig sette seg inn i det ja . Gud ja. Sleit nå jævlig med den der sist jeg var i England. Rakk ikke flyet engang, så måtte springe rundt på Manchester airport, og løp til feil inngang, for å så løpe heeeeele veien tilbake der jeg kom fra. BARE fordi berra bak ''kassa'' sa feil. Ser ut som det blir ny Liverpoolkamp på April på meg. Denne gang i London(arsenal-Liverpool-kampen) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har fremdeles til gode å reise til Anfield. Har to kompiser som reiser regelmessig, sikkert 4-5 ganger i året og en onkel som reiser ett par ganger og. På tide med en tur snart Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ja det må du, worth every penny, men unngå svartebørs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Samt Shepards pie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå