Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm, hvorfor spilte torres i landskampen da? om han er/var skadet ... ? :dontgetit:

- Fernando tro over på ankelen mot Stoke. Vi så nærmere på det og mente det ikke var så ille, slik at vi ikke hadde noe imot at han ble med i troppen til Spania. Vi har et godt samarbeid med deres medisinske stab og han hadde et par dager med dem hvor han bare fikk behandling og ikke trente. De følte at han var i stand til å spille 45 minutter og det gikk greit for ham. Vi forventer at han vil være fin i forhold til helgen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Roy forteller at

*Poulsen starter mot West Ham, men han MÅ bevise at han har noe i Liverpool å gjøre i dagens kamp.

*Pachenco har ikke tatt vare på sjansene han har fått

*Glen Johnson kommer ikke til å flyttes oppover på banen, han skal holdes som høyreback

Grugleder meg til dagens kamper. Ikke bare kan Liverpool klatre(om de vinner) men arsenal møter tottenham, så med hjemmeseier der tar vi innpå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, neste kamp er borte mot Tottenham. En kamp Liverpool har tapt to år på rad nå, så det blir spennede.

Liverpool's trackrecord på bortebane i år har jo vært temmelig elendig, så er jævlig skeptisk på søndagens kamp.

Men vinner vi der kan vi klatre opp til 4plass. Sett at City ikke tar poeng imorgen altså.

Edit: Som City selvfølgelig gjorde. Vant overlegent.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Skulle jo tatt det i et reisebrev, men vet ikke om jeg orker å skrive det denne gangen, selv om det er morrsomt.

Nei, vi ble jo hentet i Newcstle som vanlig, langs den 3 felts motorveien som går er det stoppesteder for mat og do pauser. Vi hadde hatt vår "obligatoriske stopp" da en plutselig måtte på do igjenn. Da var vi nesten fremme, ca 40 miles fra Liverpool.

Vi vi ble henta i "the old dingy) (er ikke dingy en jolle?), selv om Andy(han lokale fra sist tur hadde sagt at "your not sending som old shit mate". Denne kunne jo nesten ha vert på historisk museum, men vi synes det var litt morrsomt også. Dette var altså samme bussen vi kjørte over til Birkenhead og Tranmer kamp sist.

Vell inne på området stod selvsagt Englands svar på vegvesenet, og de så jo sitt snitt til å undersøke denne gammle sliteren. Det hjalp ikke akkurat at han ene av inspektørene oppførte seg som vestlandske ferjekonduktører, altså opphøy i mellom gud og jesus et sted.

Dog viste det seg at 2 bolter var knekkt av på høyre bakhjul, og resten var ivertfall litt løse. Man kunne se felgen hadde forskjøvet seg litt i forhold til boltehulla eller navet.

Needeless to say, denne fikk ikke kjøre en meter til.

Så da ble vi jo stående in the middle of now where, og måtte vente der til det kom en ny minibuss fra Liverpool. Det gikk altså en del timer ekstra. Vil ble nok litt ekstra leie da meste parten ble edru igjenn og bare gikk å trippet der.

På en annen side er det greit å ikke miste hjulet på en motorvei, det kunne jo gått riktig ille, samtidig hadde det nok holdt helt frem og folk begynte å spøke med hvem det var som måtte på do :p

Han trøtte kontroløren sa til meg, "you where lucky now guys", og jeg svarte bare tørt at det "Depends how you look at it" :D Jada, det frista å spør om han var United supporter!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da skjønner jeg forsinkelsen, men lurte egentlig på hva som skjedde på kvelden også. Stod utenfor Flanagans sikkert 20 min og sendte deg flere meldinger, men fikk bare noe kryptiske svar tilbake :p

På dette stadiet skjedde det noe, om det ikke var blackout så var det ikke langt unna. Jeg husker jeg gikk inn på flanigans, vi satte oss inne i hjørnet til venstre. Han ene kom med øl, etter noen slurker begynte ting å gå i svart rundt meg. Jeg hadde rett og slett problemer med å se hvem som satt på siden av meg. Jeg måtte bare stikke, på dette tidpunktet var jeg ikke i stand til å skrive melding, eller å tenke på det i det hele. På de 10 min som gikk mellom min melding og din melding hadde jeg antagelig gått til taxiene. Derav svar ti på to, da jeg hadde kommet til meg selv igjenn.

Det føltes som om jeg hadde fått pille i drinken, hva det var forstår jeg ikke. Jeg hadde bare drukket øl, samt spist mat og alt. Men når jeg tømte ryggen senere, så spydde jeg bare væske, noe som kan tyde på at jeg ikke hadde fått i meg nok mat. Rar reaksjon uansett, spesielt rart er det at jeg husker det meste osv.

På lørdagen hadde det passet best, jeg var helt oppegående da og var hjemme kvart på seks på søndags morgen. Dog ville de andre ha meg der jeg var og de ville ikke gå, så gikk du i glemmeboka etterhvert. Men hvordan var formen din når riksmeklingsmannen kom inn i bildet? :D

De er noen som kjører taxiturer Jotun. Vi skulle egentlig vert 23 stk, men ble bare 17, dermed kunne de putte alle 17 i den gamle bilen, istedet for å sende 2 nye. Bastards :p

De blir brukt som Klubbuss til Liverpool når taxi servicen ikke vil ha dem lengre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...