Cryflopp Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Herlige bilder Hewitt Synd at Pelegrini har funnet seg ett lag, var han jeg håpet på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Gerrard ut med skade. Woopie Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Gerrard ut med skade. Woopie Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 FAEN. Han SKAL spille når jeg endelig skal over å se kamp! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Han hadde garantert spilt om det hadde vært mot United eller Chelsea, men nå får man en fin unnskyldning for å ikke la ham spille i en kamp vi bør vinne uansett. Men taper vi kan vi unnskylde oss med at kapteinen vår ikke ble klar tidsnok... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Han hadde garantert spilt om det hadde vært mot United eller Chelsea, men nå får man en fin unnskyldning for å ikke la ham spille i en kamp vi bør vinne uansett. Men taper vi kan vi unnskylde oss med at kapteinen vår ikke ble klar tidsnok... Nå synes jeg du er litt paranoid. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Han hadde garantert spilt om det hadde vært mot United eller Chelsea, men nå får man en fin unnskyldning for å ikke la ham spille i en kamp vi bør vinne uansett. Men taper vi kan vi unnskylde oss med at kapteinen vår ikke ble klar tidsnok... Nå synes jeg du er litt paranoid. Med god grunn vil jeg tro. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kjipt at Gerrard ikke kan spille mot West Ham nå til helgen.. I tillegg er Torres også usikker :/ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Meireles - Poulsen Shelvey får vi nok se da. Dog håper jeg på: Meireles-Spearing Shelvey Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Spearing har helt klart gitt et bedre inntrykk enn Poulsen sålangt ja. Antar vi får se noe slikt: Meireles - Poulsen Kuyt - Cole (skadefri?)Maxi Kanskje det endelig er duket for Pacheco på benken også. Ang Pacheco: har lest rykter om at han forsov seg til en reservelagskamp, og derfor har vært ute i kulda. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Må virkelig si at Hodgson har "god" teft på transfermarkedet. Vurderer bud på Wendt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Syns ikke Insua står tilbake for hverken Wendt eller Konchesky, for den saks skyld. Merkelig at han virker interessert i å bruke alt av transfermidler på venstreback. Idiot. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Wendt er jo muligens enda dårligere en Konchesky, som igjen er dårligere enn Aurelio som igjen er dårligere enn Insua. Slik jeg ser på det iallefall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Aurelio er en god venstreback han, med en god venstrefot. Probelemet er at han er skada alt for ofte, i form, Aurelio > Insua. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Problemet er uansett at vi ikke har noen venstrebacker som er spesiellt gode pdd, og å kjøpe en ny venstreback som er på samme nivå er penger rett i dass. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ingen Gerrard og kanskje ingen Torra? Det betyr at West Ham er favoritter i det clash of the 18ende plass. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ingen Gerrard og kanskje ingen Torra? Det betyr at West Ham er favoritter i det clash of the 18ende plass. 3 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Liverpool Echo skriver at Joe Cole høyst sannsynlig ikke blir skadefri i tide. Det hersker også tvil hvorvidt Martin Skrtel, Dirk Kuyt, Steven Gerrard og Fernando Torres kan spille. Jaja, hvordan skal dette gå Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Pokker, physioroom meldte at cole ble klar. :/ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Shelvey netter hat-trick i denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå