Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Dette er faktisk helt uintressant hvis man ikke ser på antall mål skåret. Liverpool spiller defensiv (møkka)fotball, selvsagt slipper de ikke inn mange mål :)

9106629[/snapback]

 

Takk for at du eide deg selv, så slipper jeg å gjøre det.

 

Jeg har uansett store forhåpninger til kommende sesongs angrepsfotball fra Liverpool.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, vi skal ikke hakke helt på String-Emil og de andre folka. Det er sant at Benitez er veldig glad i defensiv trygghet, og han stiller dermed ofte med et lag som er defensivt gode, for eksempel ved å stille med både Alonso og Mascherano som defensive midtbanespillere, for å ta et eksempel. I tillegg spilte Zenden ofte i forrige sesong, og det er ingen tvil om at hans oppgaver først og fremst var defensivt orientert. Men det folk (det vil si våre rivaler) alltid glemmer, er å se kampene. Til tross for at Benitez ofte velger en trygg lagoppstilling, så har fortsatt LFC eeenormt med sjanser de aller fleste kampene og spiller underholdende, men målmangelen vår må først og fremst settes på ineffektivitet-kontoen. Statistikker har vel ganske klart vist (uten at jeg har dem foran meg nå og ei heller gidder å lete dem opp for øyeblikket) at Liverpool er at av lagene som har flest sjanser og flest skudd på mål i PL.

 

Så ja, det er en liten myte som har utbredt seg, som vår rivaliserende supportere alltid bruker når de frykter oss og har gått tom for andre argumenter. Men det er en viss sannhet i det, da Benitez ofte stiller med en defensiv mann eller to flere enn våre motstandere.

Lenke til kommentar

Ja, vi har ikke nok kreative offensive spillere. Vi har Gerrard og delvis Alonso som kan slå fantastiske gjennombruddspasninger. Foruten det hadde vi ingen på venstrekant, og Pennant fungerte bare mot slutten av sesongen. Spissene våre er heller ikke av det mest kreative slaget; Kuyt jobber, Crouch ... står der (:p), Bellamy løp i offside.

 

Tror vi har et godt stykke igjen når det kommer til kreativitet offensivt, men nå har vi i tillegg til Gerrard, Alonso og Pennant, både Kewell, Babel, Torres og muligens Voronin som forhåpentligvis kan bidra med offensiv kreativitet. Men vi mangler en Ronaldo-type som er ufattelig kreativ.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Babel og Torres er begge kreative spillere. Ikke alle lag kan ha en spiller som C. Ronaldo, det må dere bare innse. Det er ikke kreativiteten det står på nå lenger.

Lenke til kommentar
Dette er faktisk helt uintressant hvis man ikke ser på antall mål skåret. Liverpool spiller defensiv (møkka)fotball, selvsagt slipper de ikke inn mange mål :)

9106629[/snapback]

 

Takk for at du eide deg selv, så slipper jeg å gjøre det.

 

9107393[/snapback]

 

Den går begge veier. Det at du er helt blind for hvordan laget ditt spiller får være ditt problem.

Lenke til kommentar
Dette er faktisk helt uintressant hvis man ikke ser på antall mål skåret. Liverpool spiller defensiv (møkka)fotball, selvsagt slipper de ikke inn mange mål :)

9106629[/snapback]

 

Takk for at du eide deg selv, så slipper jeg å gjøre det.

 

9107393[/snapback]

 

Den går begge veier. Det at du er helt blind for hvordan laget ditt spiller får være ditt problem.

9108476[/snapback]

Har du en kommentar til det for eksempel Hewitt skriver i innlegg nr2 på denne siden (som er et svar til deg), og ikke bare til de som kommer med like enkle innlegg som deg?

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Dette er faktisk helt uintressant hvis man ikke ser på antall mål skåret. Liverpool spiller defensiv (møkka)fotball, selvsagt slipper de ikke inn mange mål :)

9106629[/snapback]

 

Takk for at du eide deg selv, så slipper jeg å gjøre det.

 

9107393[/snapback]

 

Den går begge veier. Det at du er helt blind for hvordan laget ditt spiller får være ditt problem.

9108476[/snapback]

Har du en kommentar til det for eksempel Hewitt skriver i innlegg nr2 på denne siden (som er et svar til deg), og ikke bare til de som kommer med like enkle innlegg som deg?

9108597[/snapback]

 

Jeg er ikke enig, jeg så et tosifret antall liverpoolkamper sist sesong, og synes størsteparten av de var kjedelige. Nå er det jo kun Liverpoolfans som motsier dette, og ettersom dere har sugd de siste sesongene, så kan man ikke si at det er misunnelse som gjør at folk rakker ned på spillestilen deres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er ikke enig, jeg så et tosifret antall liverpoolkamper sist sesong, og synes størsteparten av de var kjedelige. Nå er det jo kun Liverpoolfans som motsier dette, og ettersom dere har sugd de siste sesongene, så kan man ikke si at det er misunnelse som gjør at folk rakker ned på spillestilen deres.

9108615[/snapback]

 

Jepp, vi har sugd så mye at vi har kommet til to CL-finaler. The self-ownage continues.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg lurer på om grunnen til at SAF ikke vil la Heinze komme til oss er fordi han er redd vi blir de sterkeste utfordrerene til PL-pokalen i år, ved siden av dem?

Lenke til kommentar

Vil si det har vært en veldig kjedelig første omgang. Babel har nesten ikke fått til en dritt. Ellers har det vært lite fremover.

 

Uansett, syns jeg at Voronin virker frisk, beveger seg masse, og skaper mye rom. Ellers så var målet til Gerrard pent.

 

I andre omgang blir vell laget noe alla :

 

Mihaylov

Darby-agger-palleta-Riise

Pennant-Alonso-Hobbs-El zar

Torres-Crouch

 

Garranterer ikke det, men kommentatoren fra Setana mente det. Håper vi satser mer frem, sånn at Torres kan få et mål =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...