Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

“When you come to Stoke you know you are in for a battle whoever you are. We did our best to deal with it and their first goal was a bit unfortunate. If we had been less creative Pepe (Reina) would have kicked the ball as far down field as he possibly could, not thrown it to Paul Konchesky and try to build from the back.

“They pressurised Paul well, from the ensuing back pass Pepe couldn’t get his kick away and they scored from the long throw which ensued.”

Mannen er jo helt skutt. Prøver å legge skylden for baklengsmålet på Reina.

Etter liverpool slo chelsea så skrev du at Roy var i ferd med og overbevise deg, men er det ikke så og si samme lag som stilte mot Chelsea, som mot Stoke..

Jeg skjønner at man blir frustert når man taper, men det kan da ikke bare være Roy sin feil dette her.. Hvor mye kan man forvente med det laget?

Lenke til kommentar

Ny bra artikkel av Tomkins, som faktisk nevner Solbakken som en kandidat til å ta over for Hodgson:

Link

Hvorfor gidder folk å nevne Solbakken som kandidat til å ta over diverse trenerjobber verden over? Vet de ikke at han allerede har takket ja til å bli norsk landslagssjef i 2012? Og ingen vil vel ha en manager som kun blir 1 år.

Nei, han blir nok i FC København til han tar over det norske landslaget.

At Pacheco ikke blir mer brukt er ganske skuffende. Men så evner jo knapt Hodgson å bytte før det har gått 70-75 minutter av kampen. Og da er det som regel for sent.

Trodde det var ganske opplagt jeg, at hvis noe ikke fungerer i 45 minutter, så gir en det ikke 30 minutter til å håp om å forandre på ting. Nei, en bytter.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Etter liverpool slo chelsea så skrev du at Roy var i ferd med og overbevise deg, men er det ikke så

og si samme lag som stilte mot Chelsea, som mot Stoke..

Jeg synes at jeg kunne se ting som ble forbedret, men jeg tok feil. Påpekte også at kampene mot Wigan og Stoke kom til å bli veldig viktige for å vise at vi var på riktig vei og at det ikke bare var et blaff. Det var det.

Jeg skjønner at man blir frustert når man taper, men det kan da ikke bare være Roy sin feil dette her.. Hvor mye kan man forvente med det laget?

Ikke bare Roy sin feil, men han må ta en stor del av ansvaret. I fjor ville mange ha Benitez vekk fordi han gjorde det for dårlig (7 plass). I år under Roy ligger vi etter at 1/3 av ligaen er ferdigspilt ann til å ta 47 poeng som var det samme som Stoke på 11. plass fikk i fjor. Først skulle vi dømme han etter 10 kamper, nå skal vi dømme han etter 38 - 55 (hans egene ord). Først var troppen for stor, nå er den for liten (hans egne ord). Vi spiller møkkfotball og legger oss bakpå så fort vi scorer. Jeg TRODDE ting var i ferd med å snu, men jeg tok feil. Er også ganske sikker på at jeg skrev i det innlegget at jeg ikke hadde skiftet mening ang. Roy, men at jeg så tegn på bedring. JEG TOK FEIL.

Lenke til kommentar

Roy ut, Kjell Jonevret inn! :) Positiv fotball, energisk og karismatisk, gjør det bra med enkle grep og gir resultater raskt! Når klubben endelig er oppe på en bølgetopp igjen kan han få sparken og de kan hente inn en langsiktig løsning. Alle vet at Jonevret foreløpig ikke evner å holde en klubb flytende i særlig mer enn tre år, men han gjør en fabelaktig jobb i de tre årene. Kom an, Henry!

Lenke til kommentar
Etter liverpool slo chelsea så skrev du at Roy var i ferd med og overbevise deg, men er det ikke så

og si samme lag som stilte mot Chelsea, som mot Stoke..

Jeg synes at jeg kunne se ting som ble forbedret, men jeg tok feil. Påpekte også at kampene mot Wigan og Stoke kom til å bli veldig viktige for å vise at vi var på riktig vei og at det ikke bare var et blaff. Det var det.

Ikke bare Roy sin feil, men han må ta en stor del av ansvaret. I fjor ville mange ha Benitez vekk fordi han gjorde det for dårlig (7 plass). I år under Roy ligger vi etter at 1/3 av ligaen er ferdigspilt ann til å ta 47 poeng som var det samme som Stoke på 11. plass fikk i fjor. Først skulle vi dømme han etter 10 kamper, nå skal vi dømme han etter 38 - 55 (hans egene ord). Først var troppen for stor, nå er den for liten (hans egne ord). Vi spiller møkkfotball og legger oss bakpå så fort vi scorer. Jeg TRODDE ting var i ferd med å snu, men jeg tok feil. Er også ganske sikker på at jeg skrev i det innlegget at jeg ikke hadde skiftet mening ang. Roy, men at jeg så tegn på bedring. JEG TOK FEIL.

ahaa.. Okei.. var ikke ment som ett "gni det inn" innlegg at du hadde feil eller noe sånt.. Jeg trodde også det ville bli lysere tider for Liverpool etter chelsea kampen.. Men i kampen mot Stoke spilte Liverpool så dårlig at jeg føler mye av feilen er hos spillerene.. Men det er vell Hodgson sin oppgave og sørge for at de spiller bra.. Men er så rart at en trener som ble skrytt opp i skyene i vår(av alle), skal være så elendig..

Lenke til kommentar

Men er så rart at en trener som ble skrytt opp i skyene i vår(av alle), skal være så elendig..

Jeg husker ikke at han ble skrytt opp i skyene av alle, men vet i alle fall at jeg selv aldri har gjort det. Den eneste jeg husker som bestemt mente at Hodgson var rett mann for oss, var Hyrlen, og i fra hans ståsted så skjønner jeg jo hvorfor han mente det. Av alle de som ønsket seg Hodgson, er Hyrlen sannsynligvis den eneste som fortsatt kan være fornøyd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men er så rart at en trener som ble skrytt opp i skyene i vår(av alle), skal være så elendig..

Jeg husker ikke at han ble skrytt opp i skyene av alle, men vet i alle fall at jeg selv aldri har gjort det. Den eneste jeg husker som bestemt mente at Hodgson var rett mann for oss, var Hyrlen, og i fra hans ståsted så skjønner jeg jo hvorfor han mente det. Av alle de som ønsket seg Hodgson, er Hyrlen sannsynligvis den eneste som fortsatt kan være fornøyd.

:new_woot:

Nå forventet ikke jeg at han skulle gjøre kjøp som Konchesky og Poulsen da! Men mannen har overgått all min forventning. Fra spøk til mer tull, Hodgson bør få sitte ut sesongen i det minste. Den pila han måtte snu etter Captain Factman er ikke lett å gjøre noe med. Hvertfall ikke uten midler. Bør få vise at han kan få laget til å spille stabilt, for han gjorde et veldig middelmådig Fulham til et ekstremt godt lag. Men der hadde han støtte både fra styre, fans og laget.

Å kritisere han for at han ikke bruker en guttunge som ikke har bevist en drit i Premier League er litt low. Det blir litt som de (han) som hyler over Eikrem hos oss.

Om han fortsetter som han gjør, vel da håper jeg han får sitte til han dør :)

Lenke til kommentar

Tenkte ikke på liverpool supporterer generellt.. men av mange fotball fans.. Jeg syntes det var noe dritt at liverpool fikk hodgson. Liker fyren og han virker som en god trener.. Det har gått mye dårligere enn jeg på noen måte hadde trodd..

Lenke til kommentar

Aaaah, drar over i morgen kveld, blir så jævla deilig å komme seg vekk fra Norge en tur. Kunne gjerne vært der 1 år så slipper jeg førstegangstjeneste i Januar også...

Word, drar til flyplassen om 1 time. Blir digg. Nå legger jeg igjen alt av skolebøker hjemme, og skal bare ha det gøy i 4 dager. Eksamen får jeg bekymre meg over når jeg kommer hjem igjen. Håper vi snakkes der nede forresten ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...