AKIversen Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 tenk hva en seier i disse to kampene hadde gjort for liverpool hjelper ikke å slå Chealsea 2-0 når man faen meg sliter mot wigan og stoke -.- ganske patetisk egentlig Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Aquilani tilbake i den Italienske landslagstroppen nå. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Det er Diamanti også. Og han var ikke god nok for West Ham. Hater at vi solgte han dog. Aquilani er et mye bedre fit i Serie A enn PL da, men tror han kunne gjort det bra i PL også. Endret 14. november 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Hadde også truna på at han skulle blomstre denne sesong men så låner vi han bort ( wtf ) , Insua erstattes med Konchesky ... Poulsen kommer inn. Nei uff det har bare vært tragisk og se Roy på markedet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 hjelper ikke å slå Chealsea 2-0 når man faen meg sliter mot wigan og stoke -.- Hmmm.. Er da bedre enn å bli slått av Chelsea også... Dessuten er det veldig bra for oss andre. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 hjelper ikke å slå Chealsea 2-0 når man faen meg sliter mot wigan og stoke -.- Hmmm.. Er da bedre enn å bli slått av Chelsea også... Dessuten er det veldig bra for oss andre. Som en liverpool supporter så vil jeg heller ha 6 poeng enn 4 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Lucas med rødt, det betyr vel Poulsen det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Med andre ord. Dere stiller med 10 mann i neste kamp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Og West Ham med 13. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Å ha kloffsk som "supporter" betyr dårlig karma for klubben deres. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 King Kenny i julegave hadde smakt bra Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) “When you come to Stoke you know you are in for a battle whoever you are. We did our best to deal with it and their first goal was a bit unfortunate. If we had been less creative Pepe (Reina) would have kicked the ball as far down field as he possibly could, not thrown it to Paul Konchesky and try to build from the back. “They pressurised Paul well, from the ensuing back pass Pepe couldn’t get his kick away and they scored from the long throw which ensued.” Mannen er jo helt skutt. Prøver å legge skylden for baklengsmålet på Reina. Endret 15. november 2010 av Termo Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 “When you come to Stoke you know you are in for a battle whoever you are. We did our best to deal with it and their first goal was a bit unfortunate. If we had been less creative Pepe (Reina) would have kicked the ball as far down field as he possibly could, not thrown it to Paul Konchesky and try to build from the back. “They pressurised Paul well, from the ensuing back pass Pepe couldn’t get his kick away and they scored from the long throw which ensued.” Mannen er jo helt skutt. Prøver å legge skylden for baklengsmålet på Reina. Jeg har fått vondt i hodet i dag av å tenke på hvor dårlig det faktisk står til med liverpool om dagen, og jeg klarer ikke se for meg at den drømmen jeg har om at Hodgson får sparken kan bli realisert. Det er mørke tider på alle måter gitt... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 nok en god nyhet gutter , Poulsen blir på Anfield Christian Poulsen har den siste tiden blitt satt i forbindelse med Sevilla, etter at han ikke har startet en ligakamp for Liverpool siden Blackpool-kampen 3.oktober. Spillerens rådgiver, Jørn Bonnesen, avviser imidlertid at dansken er på vei bort fra Anfield-kubben. - Christian er glad for å være i Liverpool. Han er ikke typen som stikker halen mellom beina og løper sin vei. Han er en type som vil kjempe for sin plass, og vise sin verdi for laget. Kilde; liverpool.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Sin verd for laget: Waterboy Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26705&zone=1 LENKE FUNKET IKKE Nå er Hogdson virkelig på villspor, en av de mest lovende unge spissene, og han blir ikke brukt -.- Håper virkelig på den julegaven Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Han burde lånes ut, for han har alt for lav verdi i forhold til kvalitetene han besitter. Er sikker på at han hadde spilt fast for de fleste lagene i la liga. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Har virkelig en følelse på at de fleste her inne overvurderer kvaliteten til Pacheco. Vi har jo knapt sett han spille på høyt nivå. Verken Benietz eller Hodgson gir han sjansen. Jeg tipper det enkelt og greit er fordi han ikke er god nok. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Tja, han dominerte hvertfall i U-19 VM. Var minst like god som Canales, som spilte regelmessig for Santander og har fått spille for Real Madrid. Edit: Han er også den yngste spilleren på Spanias U21 landslag. Endret 16. november 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Hvor mange er vi fra forumet på Westham kampen? Dersom noen er gira på å møte/høre på John Aldridge så kan jeg sjekke om dette kan ordnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå