Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

“When you come to Stoke you know you are in for a battle whoever you are. We did our best to deal with it and their first goal was a bit unfortunate. If we had been less creative Pepe (Reina) would have kicked the ball as far down field as he possibly could, not thrown it to Paul Konchesky and try to build from the back.

“They pressurised Paul well, from the ensuing back pass Pepe couldn’t get his kick away and they scored from the long throw which ensued.”

Mannen er jo helt skutt. Prøver å legge skylden for baklengsmålet på Reina.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

“When you come to Stoke you know you are in for a battle whoever you are. We did our best to deal with it and their first goal was a bit unfortunate. If we had been less creative Pepe (Reina) would have kicked the ball as far down field as he possibly could, not thrown it to Paul Konchesky and try to build from the back.

“They pressurised Paul well, from the ensuing back pass Pepe couldn’t get his kick away and they scored from the long throw which ensued.”

Mannen er jo helt skutt. Prøver å legge skylden for baklengsmålet på Reina.

Jeg har fått vondt i hodet i dag av å tenke på hvor dårlig det faktisk står til med liverpool om dagen, og jeg klarer ikke se for meg at den drømmen jeg har om at Hodgson får sparken kan bli realisert. Det er mørke tider på alle måter gitt...

Lenke til kommentar

nok en god nyhet gutter , Poulsen blir på Anfield

Christian Poulsen har den siste tiden blitt satt i forbindelse med Sevilla, etter at han ikke har startet en ligakamp for Liverpool siden Blackpool-kampen 3.oktober. Spillerens rådgiver, Jørn Bonnesen, avviser imidlertid at dansken er på vei bort fra Anfield-kubben.

- Christian er glad for å være i Liverpool. Han er ikke typen som stikker halen mellom beina og løper sin vei. Han er en type som vil kjempe for sin plass, og vise sin verdi for laget.

:nei:

Kilde; liverpool.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...