Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjorde jeg også når det gjaldt Benitez, og selvsagt er dette også tilfellet med Roy. Han vet og ser mer enn oss, men det kan uansett ikke overdøve faktum at ekstremt mye av de valgene og avgjørelsene han har tatt så lenge han har vært i klubben virker veldig rare. (jf. taktikken i dag).

Imo. så var Benitez sine diskuterbare avgjørelser langt mindre ekstreme enn Roy sine. Men det er min mening.

Lenke til kommentar

Legger ved en post fra db.no diskusjon.

"Jeg tror problemet våres heter Roy Hodgson nå jeg... Carrager på høyrebeck selvom Kelly spilte bedre i posisjonen, Meireles som er OFFENSIV midtbane SENTRAL på høyreving, Kuyt og Torres nesten på egen sekstenmeter flere ganger, Gerrard Lucas og Maxi løpende i hverandre, og Konckhesky står mest å ser på... Det skurrer taktisk mer enn det lyser brilijanse.... Jeg tror Hodgson må gå, samtidig som vi må innse at Gerrard ikke alltid er i storform lengre... En dårlig dag jeg håper blir dekt over på Anfield! Ut med Roy!"

Forferdelig kamp.

Lenke til kommentar
It is unusual for managers to criticise their players so directly but Hodgson pulled no punches as he said: 'To be frank, he has not performed up to now to the level I would expect of him. You would have to ask him the question, "Do you think you are playing at top form and are you playing like the best right-back in the country for your club?" If he says yes, we will have to agree to differ. And if he says No, then you have to ask the question, why not?'

Leste om dette på fredag, og synes at selv om Johnson har vært langt unna nivået som kreves i år, er det litt rart å si noe som dette på en pressekonferanse. Han sa vel også noe om at Johnson måtte ta seg sammen hvis han skulle holde Kelly bak seg i køen. I og for seg greit det også, men rart å ta det offentlig.

Ser jo i ettertid nå at det var helt hodeløst å lire av seg noe sånt, og selv om det har blitt en vane, er det nok et eksempel på at Hogdson er en dust når det gjelder å håndtere media. Synes i tillegg det er utrolig at han kan kritisere Johnson (som har vært ute med skade en periode) utad i media når vi har Konchesky på banen, som i mine øyne er synonymt med udugelighet.

Endret av Termo
Lenke til kommentar
It is unusual for managers to criticise their players so directly but Hodgson pulled no punches as he said: 'To be frank, he has not performed up to now to the level I would expect of him. You would have to ask him the question, "Do you think you are playing at top form and are you playing like the best right-back in the country for your club?" If he says yes, we will have to agree to differ. And if he says No, then you have to ask the question, why not?'

Ser jo i ettertid nå at det var helt hodeløst å lire av seg noe sånt, og selv om det har blitt en vane, er det nok et eksempel på at Hogdson er en dust når det gjelder å håndtere media. Synes i tillegg det er utrolig at han kan kritisere Johnson (som har vært ute med skade en periode) utad i media når vi har Konchesky på banen, som i mine øyne er synonymt med udugelighet.

Jepp, blir for dumt. For en kødd.

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvordan han som manager er ute etter å ødelegge og ta bort Johnsons fotballglede og demorialisere han, samtidig som han jo setter Poulsen på banen og i troppen , kun fordi han dreit seg ut ved kjøpet, skjønner at han har fucka opp karrieren til Poulsen, og prøver å bygge opp igjen en stakkarslig mann..

Lenke til kommentar

Roy sier at han gjerne ville sett mere kreativitet i går, og er skuffet over at vi manglet dette i store deler av kampen...

Du lånte bort Insua (en av backene med flest assists i fjor) og Aquilani (flest assist 2. halvdel (?))

For fucks sake

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...