Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Laget ''kamptråd''-> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1274830 Siden ingen andre gidder å gjøre en effort,gjør ikke jeg heller. Dette var dårlig gutter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Ny herlig film fra LFCompilations: http://www.youtube.com/watch?v=_jsemZP2ZQI 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Han har roen på å lage video den gutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Roy advarer Glen Johnson: ''Liverpool manager Roy Hodgson has warned Glen Johnson he needs to improve his performances for the Anfield outfit. '' I kontrast så roset Roy Poulsen etter Wigan-kampen, og nærmest ga han ''a lap dance'' Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Genialt. Greit at Johnson ikke har vært god i år, men virker på meg som en spiller som trenger selvtillit for å prestere bra. Offentlig kritikk er kanskje ikke veien å gå da.. Forøvrig latterlig at Poulsen får klapp på skuldra. Fortjener en støvel i rævva. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Send mail folkens! http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=266341.0 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Nok en bomdag for Roy og Liverpool, men heldigvis slår de andre resultatene til, og Liverpool er fremdeles i kampen om champions league. Hater bortekamper. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Spent på hva Hodgson kommer til å si etter kampen. Han kan neppe være fornøyd nå? Nå er det riktignok kamp om å bli nr 4 som er Liverpools primære mål denne sesongen. Men liker allikevel ikke at United til tross for at de spiller sin syvende uavgjort så langt denne sesongen, bare fortsetter å øke avstanden til oss. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 fantastisk at Hodgson har klart å lire av seg at Carra er like god på back som han er på midtstopperplass. Herregud, var han involvert i eit einaste lovande angrep i dag utan å sparke ballen til motspelar? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) da er det vel managerskifte igjen da? Endret 13. november 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Godt mulig så får manager til tapende lag til helgen sparken etter Liverpool-West Ham. Vet hvor viktig kampen er for dere, men den er søren meg enda viktigere for oss. Tviler veldig sterkt på at dere går på en smell til etter 1-1 mot Wigan og 0-2 mot Stoke. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Tør nesten vedde på at vi klarer maks å få ett poeng mot West Ham. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Tør nesten vedde på at vi klarer maks å få ett poeng mot West Ham. Liverpool vinner alltid når jeg er på Anfield. Og til helgen er jeg der igjen. Har dog bare vært der en gang så langt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Setter du penger der munnen din er så kan du få en fin odds Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Tror nok Liverpool vinner på anfield jeg også. Kan godt sette penger på det om jeg hadde noen til overs. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Faen, kom på at Lucas sitt røde betyr at vi med ganske stor sannsynlighet kan få se Poulsen mot West Ham til uka. Det kan fort bli stygt. Man kan si mye og mangt om hvem som var ansvarlig for hvilke kjøp i sommer osv. men en ting er helt sikkert og det er at Roy står 100% bak Konchesky og Poulsen, de to mest udugelige spilllerene vi har hatt i troppen på lenge. Dossena var klasse i forhold. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Kjempefint at Poulsen spiller neste kamp vel! Da har vi jo en reell sjanse på å berge ett poeng! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Og as we speak, så star Aquilani bak et mål for Juventus. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Morsomt at Hodgson kjøpte Meireles også ser det ikke en gang ut som om han vet hva som er posisjonen til Meireles. :/ Ser flere nevner Johnson på høyreving. Kunne fungert det, bare se på Bale. Startet som back og gjorde det så som så, men på venstre kant så har han virkelig slått gjennom. Det lyser lang vei av Hodgson at han ikke vet hva han skal gjøre. Noe som for meg er et ganske godt tegn på at han burde finne seg en annen jobb. Endret 13. november 2010 av Cappo Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Betyr det at vi slipper Meireles sentralt (måtte gud forby) er jeg veldig klar for Poulsen inn i midten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå