guttorm Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ikke minst svarer han på returer Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Han er vår "Park" for å si slik at Utd-gutta forstår. Scorer vel nok mer mål også. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Kuyt er ein av dei spelarane eg verkeleg er glad for å ha i laget. Han slår meg som ein god initiativstaker, plukkar opp returar, kjempar stort sett alltid vidare(dette synest eg er stor mangelvare i klubben) og er ofte ein joker som kan vere akkurat der det trengs til rett tid. Har alltid hatt veldig sans for han. Eg kan på same tid sjå kvifor folk ikkje likar han, men dette trur eg ofte kjem av å ikkje ha sett nok av korleis liverpool fungerer med/utan han. Eg kjenner fleire som tidlegare har avfeia han, men etter å ha sett fleire kampar med og utan han, ikkje har noko problem med å seie at dei gjerne skulle hatt han i klubben sin. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Forlan på markedet Begynner smått å bli gammel, men han kan sine kunster. Jeg hadde ikke hatt noe i mot å få han. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Historieløs? Forlan - made the scousers cry. http://www.youtube.com/watch?v=Zdae0zP1yT0 En aldri så liten United helt selv om han ikke var noen stor spiller for oss. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Joda, men han er jo ikke uspiselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Jo, det er han så absolutt. -------------------------- Faen, ta Hodgsons bytter i kampen mot Wigan, og for en elendig taktikk!? Men alt er ikke så ille, Liverpool ligger 5 poeng unna 4.plassen, men da må Liverpool for pokker meg vinne bortekamper! Liverpool MÅ(!!!!!!!!!) slå Stoke i neste runde. Hands down. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Shelvey-byttet har han jo forsvart, men eg skjønar framleis ikkje kva Poulsen og Eccleston skulle vere godt for i denne kampen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Roy er nødt til å gå, han har bare ikke det som trengs. Noen greie resultater til tross, det kommer aldri til å gå oppover med Hodgsons taktikk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Absolutt. Dog han har jo vært i Viking så vi burde jo nesten sett dette komme. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Bah. 3 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hmsk. Regner med at han er sugen på å hvile en del spillere siden kampprogrammet er relativt tett, men å ta ut Meireles i pausa stusset jeg på. Jeg så ikke kampen, men for meg virket det som om Roy ville forsvare 1-0 gjennom hele 1. omgang? Å spille 1-1 borte mot Wigan er jo greit nok i seg selv, men jeg reagerer mer på at Wigan faktisk dominerte 2. omgangen. DET skal ikke skje, som jeg skrev i en tidligere post. Liverpool skal alltid dominere i kamper mot slike lag, og så får det heller være at ballen kanskje bare ikke vil i mål av og til. Men å bli trykket tilbake av Wigan i 45 minutter er ikke akseptabelt! Lyspunktene nå er: Torres og Gerrard, bruken av unggutter og at de har sluttet å tape. I tillegg ser det ut til at litt av gløden i spillergruppa er tilbake. Men det er fremdeles langt unna optimalt. Edit: Ser nå at Meireles ble byttet ut pga sjukdom, så da er det vel greit. Troppen er alt for tynn..,. Endret 11. november 2010 av cmyrland Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26655&zone=1 - Christian er verdifull for oss Roy Hodgson mener at Christian Poulsens innhopp mot Wigan hadde mye å si for at de røde fikk med seg det ene poenget fra DW Stadium på onsdag. - Han bidro til å sikre det ene poenget. Han var veldig god når han kom inn, uttaler manageren til Liverpool Daily Post. Det var det vi gikk for? Å sikre det ene poenget? Helvete heller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Da starter han vel i morgen da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Stemmer det Cmyrland, Meireles kasta opp i pausen. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26655&zone=1 - Christian er verdifull for oss Roy Hodgson mener at Christian Poulsens innhopp mot Wigan hadde mye å si for at de røde fikk med seg det ene poenget fra DW Stadium på onsdag. - Han bidro til å sikre det ene poenget. Han var veldig god når han kom inn, uttaler manageren til Liverpool Daily Post. Det var det vi gikk for? Å sikre det ene poenget? Helvete heller. Det er godt å høre at han har ambisjoner!!! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Newcastle henter Tiote for £3,5mill mens Hodgson henter Poulsen for £4,5mill. 2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Newcastle henter Tiote for £3,5mill mens Hodgson henter Poulsen for £4,5mill. Genial signering, som du leser over her sikret han jo 1 poeng nærmest på egenhånd, iflg Hogdson. 2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Det første Poulsen gjorde når han kom innpå banen var en håpløs takling som kunne endt med gult kort og frispark. Jeg har forsatt en kul i pannen etter facepalmen... 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Dere, vi må ha troen på Poulsen, han er kanskje ikke den raskeste, kanskje han ikke treffer på noen taklinger, eller har noen form for teknikk i det hele tatt, han står kanskje midt på banen uten å gjøre en dritt, og burde kanskje egentlig sitte i kassen på Føtex, ehhhhhh hva var det jeg startet med?? FÅ HAN UT!!!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå