Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kuyt er ein av dei spelarane eg verkeleg er glad for å ha i laget. Han slår meg som ein god initiativstaker, plukkar opp returar, kjempar stort sett alltid vidare(dette synest eg er stor mangelvare i klubben) og er ofte ein joker som kan vere akkurat der det trengs til rett tid. Har alltid hatt veldig sans for han.

Eg kan på same tid sjå kvifor folk ikkje likar han, men dette trur eg ofte kjem av å ikkje ha sett nok av korleis liverpool fungerer med/utan han. Eg kjenner fleire som tidlegare har avfeia han, men etter å ha sett fleire kampar med og utan han, ikkje har noko problem med å seie at dei gjerne skulle hatt han i klubben sin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jo, det er han så absolutt.

--------------------------

Faen, ta Hodgsons bytter i kampen mot Wigan, og for en elendig taktikk!? Men alt er ikke så ille, Liverpool ligger 5 poeng unna 4.plassen, men da må Liverpool for pokker meg vinne bortekamper!

Liverpool MÅ(!!!!!!!!!) slå Stoke i neste runde. Hands down.

Lenke til kommentar

Hmsk. Regner med at han er sugen på å hvile en del spillere siden kampprogrammet er relativt tett, men å ta ut Meireles i pausa stusset jeg på. Jeg så ikke kampen, men for meg virket det som om Roy ville forsvare 1-0 gjennom hele 1. omgang? Å spille 1-1 borte mot Wigan er jo greit nok i seg selv, men jeg reagerer mer på at Wigan faktisk dominerte 2. omgangen. DET skal ikke skje, som jeg skrev i en tidligere post. Liverpool skal alltid dominere i kamper mot slike lag, og så får det heller være at ballen kanskje bare ikke vil i mål av og til. Men å bli trykket tilbake av Wigan i 45 minutter er ikke akseptabelt!

Lyspunktene nå er: Torres og Gerrard, bruken av unggutter og at de har sluttet å tape. I tillegg ser det ut til at litt av gløden i spillergruppa er tilbake. Men det er fremdeles langt unna optimalt.

Edit: Ser nå at Meireles ble byttet ut pga sjukdom, så da er det vel greit. Troppen er alt for tynn..,.

Endret av cmyrland
Lenke til kommentar

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26655&zone=1

- Christian er verdifull for oss

Roy Hodgson mener at Christian Poulsens innhopp mot Wigan hadde mye å si for at de røde fikk med seg det ene poenget fra DW Stadium på onsdag.

- Han bidro til å sikre det ene poenget. Han var veldig god når han kom inn, uttaler manageren til Liverpool Daily Post.

Det var det vi gikk for? Å sikre det ene poenget? Helvete heller.

Lenke til kommentar

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26655&zone=1

- Christian er verdifull for oss

Roy Hodgson mener at Christian Poulsens innhopp mot Wigan hadde mye å si for at de røde fikk med seg det ene poenget fra DW Stadium på onsdag.

- Han bidro til å sikre det ene poenget. Han var veldig god når han kom inn, uttaler manageren til Liverpool Daily Post.

Det var det vi gikk for? Å sikre det ene poenget? Helvete heller.

Det er godt å høre at han har ambisjoner!!!

Lenke til kommentar

Dere, vi må ha troen på Poulsen, han er kanskje ikke den raskeste, kanskje han ikke treffer på noen taklinger, eller har noen form for teknikk i det hele tatt, han står kanskje midt på banen uten å gjøre en dritt, og burde kanskje egentlig sitte i kassen på Føtex, ehhhhhh hva var det jeg startet med??

FÅ HAN UT!!!!!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...