Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

To bortekamper på rad nå, mot typiske lag vi sliter med. Så kommende uke blir en stor prøve for formen og prestasjonene videre. Vi har jo klatret opp til á poeng med 5. plassen nå, kan ikke gi oss nå! Målet for sesongen må, slik det ligger an nå, enda være å i det minste være med og kjempe om 4. plassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper for guds skyld rykte under stemmer:

Liverpool vil forsøke å få solgt Christian Poulsen i januar, bare en halvt år etter at dansken skrev under for klubben. Klubbens nye Director of Football Strategy, Damien Comolli, mener at midtbanepilleren ikke har noen fremtid i Liverpool, og vil forsøke å hente inn en yngre erstatter i stedet. Roy Hodgson skal støtte Comollis plan.

Goal.com

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å i det hele tatt få solgt ham vil jo være en stor prestasjon, men jeg er villig til å pådra meg personlig gjeld for at han går. Nå legger jeg ikke så stor vekt på Goal, men dette håper jeg virkelig har noe for seg, og det burde det. Det ser heldigvis ut til at også Roy har forstått at Poulsen har ikke noe i laget å gjøre under viktige kamper.

Lenke til kommentar

Liverpool vil forsøke å få solgt Christian Poulsen i januar, bare en halvt år etter at dansken skrev under for klubben. Klubbens nye Director of Football Strategy, Damien Comolli, mener at midtbanepilleren ikke har noen fremtid i Liverpool, og vil forsøke å hente inn en yngre erstatter i stedet. Roy Hodgson skal støtte Comollis plan.

Goal.com

mener personlig at sånn som lukas spiller nå så ligger han ann til å bli en sterk kandidat til å "ta over" plassen til poulsen :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Goal.com

mener personlig at sånn som lukas spiller nå så ligger han ann til å bli en sterk kandidat til å "ta over" plassen til poulsen :w00t:

Nå har jo Lucas hatt den plassen i en og en halv sesong da. Poenget med å kjøpe Poulsen var at han skulle ''ta over'' plassen til Lucas. Hold på Lucas å kjøp en spiller som kan holdes på vingen. Samt kjøp en spiss eller två.

Så god underholdning som Poulsen er, vel jeg kommer til å savne han.

Blodtrykket mitt vil ikke savne han.

Lenke til kommentar

Håper virkelig vi klarer å opprettholde seiersrekken i de tre neste kampene mot Wigan(A), Stoke(A) og West Ham(H. Klarer vi dette, noe som ikke er uoverkommelig, blir jeg overlykkelig, og det er først da jeg føler vi kan si å ha fått skuta rett kjøl igjen. Tenk så deilig det hadde vært om vi hadde hengt med i toppen ved juletider!

Det jeg er redd for, er at vi ikke kommer oss raskt nok ned på jordet etter bravurseieren mot Chelsea. Det er ganske typisk Liverpool å tape kampen etter en god prestasjon. Nå som eiersituasjonen ser ut til å ha ordnet seg, er jeg langt mere optimistisk til hvordan nettop de kampene etter en kjempeprestasjon vil gå. Vi får satse på at det er mere ro nå.

Angående uttalelsene om Poulsen, så får jeg håpe det er troverdige rykter, men velger dog å ta ryktene med en klype salt. Hadde vært godt om dansken hadde blitt solgt og om det som ligger i ryktene stemmer :)

YNWA

Lenke til kommentar

"King Shelvey" haha. Er han det nye vidunderet på kirkby/melwood? Pacehco2.

Sier litt om hvor trist akademi dere har. Snakker om grasp at straws fra en sulteforet gjeng.

Jay-Francis-Spearing-Liverpool-2008_1366710.jpg = Jonjo_Shelvey.jpg

Liverpool minner meg om prison break, ET og dum og dummere.

Kan være enig i at skipet har seilt for Spearing. Tviler på at han kommer til å slå gjennom i PL for Liverpool i hvert fall, men Shelvey kommer til å bli stor.

Liverpool har vel faktisk flere unge lovende spillere i akademiet nå enn noen gang eg kan huske med spillere som bl.a. Suso og Sterling, så du skal ikke se bort i fra at noen unggutter kommer til å slå gjennom de neste årene.

Lenke til kommentar

Gibson er ræva, men kun Gerrard og Meireles er bedre på LFC sin midtbane og det mener jeg oppriktig. Han kan i hvertfall skyte. Men vi har litt høyre standarder på Old Trafford (ettersom vi ønsker å vinne ting) enn dere har med Poulsen, Maxitaxi, Lucas, Aquilani og Kuyt der nede middelhavsfarerland.

Av verdensklasse er nok Fletcher (26) den siste.

darren-fletcher_795875c.jpg

Finnes langt flere spennende unggutter på OT enn det gjør på Anfield, som vanlig.

Edit: Dessuten kjøpte dere Shelvey fra Charlton. Da kan jeg likegodt brukte C.Ronaldo eller Javier Hernandez som eksempler. Må komme fra eget akadami, ellers telles det ikke som eget produkt i min bok.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...