Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Nice, grattis! ;)

 

Har vurdert Carragher selv, må nesten få ham bakpå en drakt nå snart, fyren er jo selve symbolet på Liverpool. Men jeg har bestemt meg for at neste drakt jeg går til innkjøp av, årets hvite bortedrakt, må bli med Gerrard bak. Så mye som han har gjort for klubben og så fantastisk god som han er, så må jeg nesten hylle ham med en drakt. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Voronin har jeg alltid vært skeptisk til, men dette har endret seg etter de siste kampene. Rører mye på seg og veit hvor målet står, håper han bir like til sesongen.

9101960[/snapback]

 

Henger meg på denne jeg. Var selv skeptisk til Voronin, men etter å ha sett han spille så må jeg ta tilbake det jeg har sakt. Riktig nok så har vi bare spilt mot en del dårligere lag, men han viser innsatsvilje og jobber bra. Tror og håper at mannen kommer til å putte greit med mål ut over sesongen :)

9102669[/snapback]

Alle snakker om at Werder Bremen er et så dårlig lag, men de ble da nr 3 i den tyske ligaen i fjor, gjorde de ikke? :hmm: Vi var ikke noe bedre vi...

Lenke til kommentar
Auxerre-kampen på pub

Uptown Sportsbar i Kristiansand viser Auxerre-Liverpool fra Al Jazeera Sport i morgen. Puben åpner rett før avspark kl. 15:00. Også Bohemen i Oslo reklamerer med at de viser kampen.

9103298[/snapback]

 

God nyhet for dere som bor i nærheten :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg regner med at de fleste av dere har lest saken om radioverten som kalte Carra for en "bottler", men har dere hørt klippet av Carra når han ringer inn? Evig fett.

Lenke til kommentar

Spørsmål. Før årets sesong er det vel forsvaret(!) som faktisk er Liverpools svakeste ledd? Eller? Jeg mener hvertfall at setter man opp forsvaret til Lfc mot United og Chelsea sitt ser mange store svakheter, da spesielt på backup.

 

En annen ting er at hva skal Benitez med alle disse sentrale midtbanene nå? På meg virker det som Gerrard får seg nok en tørn på høyrekanten i år, eller skal han satse fullt og helt på Pennant? Isåfall må vel Alonso eller Masch benkes fast sammen med Sissoko? En annen ting er den manglende rekrutteringen fra egne rekker.

Lenke til kommentar
Spørsmål. Før årets sesong er det vel forsvaret(!) som faktisk er Liverpools svakeste ledd? Eller? Jeg mener hvertfall at setter man opp forsvaret til Lfc mot United og Chelsea sitt ser mange store svakheter, da spesielt på backup.

 

En annen ting er at hva skal Benitez med alle disse sentrale midtbanene nå? På meg virker det som Gerrard får seg nok en tørn på høyrekanten i år, eller skal han satse fullt og helt på Pennant?  Isåfall må vel Alonso eller Masch benkes fast sammen med Sissoko? En annen ting er den manglende rekrutteringen fra egne rekker.

9104967[/snapback]

De fra egne rekker er der stort sett fortsatt, de har bare fått inn enda flere til å konkurrere med disse. Dessverre er ingen av de unge gode nok enda. Og mange er for unge enda. Forsvaret er jeg enig i at ikke har altfor god backup, så der er det bare å krysse fingrene. Det skal dog sies at Benitez sannsynligvis vil hente en forsvarsspiller til før sesongen. Førstefireren mener jeg er mer enn god nok.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Spørsmål. Før årets sesong er det vel forsvaret(!) som faktisk er Liverpools svakeste ledd? Eller? Jeg mener hvertfall at setter man opp forsvaret til Lfc mot United og Chelsea sitt ser mange store svakheter, da spesielt på backup.

 

En annen ting er at hva skal Benitez med alle disse sentrale midtbanene nå? På meg virker det som Gerrard får seg nok en tørn på høyrekanten i år, eller skal han satse fullt og helt på Pennant?  Isåfall må vel Alonso eller Masch benkes fast sammen med Sissoko? En annen ting er den manglende rekrutteringen fra egne rekker.

9104967[/snapback]

 

Sist sesong slapp Liverpool og United inn like få mål. Reina satte ny clean sheets-rekord. Vi har nok av backer, spesielt når Aurelio er tilbake og det er ganske trygt å si at Benitez ser seg rundt etter en ny forsvarsspiller som siste forsterkning før sesongen. Kompany for eksempel. Liverpool har god dobbeldekning på alle plassene i forsvaret.

 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor spillere som Momo fikk ny kontrakt, spesielt ikke med Lucas' ankomst. Jeg tror både Mascha og Alonso kommer til å dele en del på spilletiden, mens Momo kommer til å slite seriøst mye benk. På høyrekanten har vi Pennant og Benayoun og tidvis Gerrard. Tror slettes ikke Gerrard har noen problemer med å spille kant så lenge han vet at spissene er plasseringsdyktige, noe både Torres og Voronin er. Kuyt er duracell bunny, så han er over alt uansett.

 

Jeg ser ikke problemet.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Spørsmål. Før årets sesong er det vel forsvaret(!) som faktisk er Liverpools svakeste ledd? Eller? Jeg mener hvertfall at setter man opp forsvaret til Lfc mot United og Chelsea sitt ser mange store svakheter, da spesielt på backup.

 

En annen ting er at hva skal Benitez med alle disse sentrale midtbanene nå? På meg virker det som Gerrard får seg nok en tørn på høyrekanten i år, eller skal han satse fullt og helt på Pennant?  Isåfall må vel Alonso eller Masch benkes fast sammen med Sissoko? En annen ting er den manglende rekrutteringen fra egne rekker.

9104967[/snapback]

 

Sist sesong slapp Liverpool og United inn like få mål.

 

Jeg ser ikke problemet.

9105611[/snapback]

 

Dette er faktisk helt uintressant hvis man ikke ser på antall mål skåret. Liverpool spiller defensiv (møkka)fotball, selvsagt slipper de ikke inn mange mål :)

Lenke til kommentar
Spørsmål. Før årets sesong er det vel forsvaret(!) som faktisk er Liverpools svakeste ledd? Eller? Jeg mener hvertfall at setter man opp forsvaret til Lfc mot United og Chelsea sitt ser mange store svakheter, da spesielt på backup.

 

En annen ting er at hva skal Benitez med alle disse sentrale midtbanene nå? På meg virker det som Gerrard får seg nok en tørn på høyrekanten i år, eller skal han satse fullt og helt på Pennant?  Isåfall må vel Alonso eller Masch benkes fast sammen med Sissoko? En annen ting er den manglende rekrutteringen fra egne rekker.

9104967[/snapback]

 

Sist sesong slapp Liverpool og United inn like få mål.

 

Jeg ser ikke problemet.

9105611[/snapback]

 

Dette er faktisk helt uintressant hvis man ikke ser på antall mål skåret. Liverpool spiller defensiv (møkka)fotball, selvsagt slipper de ikke inn mange mål :)

9106629[/snapback]

At liverpool spiller defensiv møkkafotball er en myte blant folk som ikke ser Liverpool spille jevnlig. Fakta er at de var blant lagene som hadde flest sjanser i PL i fjor, men at spillerne var inneffektive.

Lenke til kommentar

Ja, man hører til stadighet at Liverpool spiller kjedelig og dårlig defansiv fotball, der hele poenget er å pole ballen oppover mot spissene. Jeg vil ikke si at det var tilfellet i fjor, og det kommer til å bli enda bedre i år. Med mer spill ut på kantene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...