Teitgutt Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 jippi ja ja jippi jippi ja. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du jubler for at Hodgson sitter trygt eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jubler nok for seier regner jeg med. Hadde vært tåpelig å juble for Liverpool tap. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du jubler for at Hodgson sitter trygt eller? Satt du å håpet på tap i dag? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det var da fælt så seriøst jeg plutselig skulle bli tatt i dag da. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vurderer nå å ta Gerrard inn som veileder for vårt fotballforum, hva sier dere til det? ^^ 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Vil helst ikke ha han inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ikke jeg heller, siden jeg ikke er fan av Phil Collins. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det var da fælt så seriøst jeg plutselig skulle bli tatt i dag da. Alltid seriøs når det gjelder Liverpool;) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Vurderer nå å ta Gerrard inn som veileder for vårt fotballforum, hva sier dere til det? ^^ Tapt på oddsen? Hva kan vi hjelpe med ? Edit: Ser på .NO at ivertfall en fikk rett score i dag, Gerrard @ 9. Nå må jeg stikke, dama fikk 3 roser pga av 3 mål, nå blir det 3 runder i senga, enjoy Endret 4. november 2010 av guttorm Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen som har sett om Goggen taklingen får konsekvenser i etterkant? Det der var veldig stygt, man ser at hele leggen gir etter. At fyren kunne spille etterpå er et under. 5-6 dommere og alle står og klør seg i røven. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 "There are plans to open other facilities in Dublin and Oslo as well, so it's all very positive." http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/dalglish-wows-crowds-in-belfast Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stilig, rent bortsett fra at det å gå i selve butikken blir like vanskelig som i England. Mulig de får nettsider så vi kan bestille innaskjærs. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hadde vært kult med en Offical Store i Norge, særlig hvis prisene kunne vært på samme nivå som i England + shippingmuligheter innenlands. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dere har jo så og si en Liverpool butikk i Drammen... Er ihvertfall stapfullt med Liverpool effekter der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hadde vært kult med en Offical Store i Norge, særlig hvis prisene kunne vært på samme nivå som i England + shippingmuligheter innenlands. Vel det sørger nok staten for at det ikke er Endret 5. november 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Dere har jo så og si en Liverpool butikk i Drammen... Er ihvertfall stapfullt med Liverpool effekter der. Er det joggen sport du tenker på? Dem har jo supporter effekter til de fleste topplagene, men har nok mest Liverpool:P Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/liverpooleierens-kone-takker-for-sangtips-paa-twitter-3334788.html Så utrolig herlig å ha eiere som bryr seg! Dette påvirker garantert spillerene! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/liverpooleierens-kone-takker-for-sangtips-paa-twitter-3334788.html Så utrolig herlig å ha eiere som bryr seg! Dette påvirker garantert spillerene! Å herregud, du går faktisk på den der? Endret 5. november 2010 av The Hoff Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hvorfor ikke? Noe må hun finne på som rikmannskone. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå