Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Carragher, Skrtel, Agger, Insua, Aurelio og Konchesky er alle for dårlige.

Ikke enig. Agger er veldig, veldig god - når han er i form, vel og merke (med det gjelder jo alle andre fotballspillere også). Skrtel er et greit tredjevalg, og ikke nødvendigvis en som må selges.

Ellers er jeg enig i at deler av midtbanen vår er piss, tvers gjennom. Synd at en spiller som Lucas er ødelagt av 'Pool, for jeg hadde virkelig troen på at han kunne bli en stor spiller.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lucas har blitt bedre og bedre, kan faktisk se at Liverpool beholder han. Håper Carra blir degradert når Johnson er frisk og rask igjen. Kyriakos har spilt såpass bra, at han bør få fortsette. Og Carra-Kyriakos i midten kan bli meget tregt. Syns Reina kan få vise-kaptein bindet.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vel, mulig det er sterkt å si at han er ødelagt, men jeg mener Lucas kunne (og burde) vært langt, langt bedre enn det han er nå. Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg vil han skal bli eller dra.

Vi har jo sett små eksempler på at han kan. Senest idag, hvor han nesten scorer etter et veldig godt løp.

Eller har man bare gått over fra å mislike Lucas til å mislike Poulsen - fordi man alltid skylder på det svakeste leddet i dårlige tider? Det ble hakket veldig på Lucas i fjor, og Poulsen får mye dritt i år - er kanskje problemet at i deres posisjon blir svake prestasjoner og tregt/dårlig spill veldig markant når laget og taktikken fungerer dårlig?

Jeg tenker bare høyt her. Er ikke at jeg forsvarer Poulsen eller Lucas på noen måte.

Lenke til kommentar

Med tvert imot mente jeg som om at han har "ødelagt" Liverpool, selvfølgelig ikke sant og satt veldig på spissen, men svarte med samme mynt som Wiki gjorde ;)

blant de største talentene ja.. I Brasil eller? Det er altfor mange talenter som blir skrytt i skyene, følgte du mye Lucas før han kom til Liverpool?

Lenke til kommentar

Med tvert imot mente jeg som om at han har "ødelagt" Liverpool, selvfølgelig ikke sant og satt veldig på spissen, men svarte med samme mynt som Wiki gjorde ;)

blant de største talentene ja.. I Brasil eller? Det er altfor mange talenter som blir skrytt i skyene, følgte du mye Lucas før han kom til Liverpool?

Han vant jo til tross av sin unge alder prisen som beste spiller i Brasil i 2006. Så talent hadde han helt klart.

Lenke til kommentar

Alle som hentes til en fotballklubb av Liverpools kaliber har et talent, noen enda mer lovende enn andre, men som vi ser så er det ikke alltid - heller mer sjeldent - at det talentet blomstrer ut til å bli en stjernespiller. Nå er ikke Liverpool per dags dato best i klassen på å utvikle talenter heller, men å si at Liverpool har ødelagt en spiller fordi han ikke blomstret blir feil. Det er i så fall mer sannsynlig at spilleren selv bare ikke var god nok når det dro til. Det er i tillegg latterlig stor forskjell på å spille i England og å spille i Brasil, og langt ifra alle spillere takler den overgangen. Lucas har slitt, men samtidig vil jeg berømme han for at han har stått på, stått imot den evige kritikken og faktisk blitt betraktelig bedre til i år. Gutten har en psyke sterkere enn de fleste, og mentaliteten hans er gull verdt. Om han bare kunne spille seg opp til å bli en solid og jevn spiller i år ... :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg fulgte han ikke tett, nei, men jeg fikk da med meg at han storspilte både for U20-landslaget (som han var kaptein for) og Gremio. Det underbygges jo av at han ble Brasils beste spiller i 2006, året før han kom til dere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dagens rykter: London-lagene Arsenal og Tottenham skal være ute etter Agger i Januar. Den synes jeg er litt skummel, siden Roy ikke er fan av gutten, og Agger har slitt veldig med skader siste to sesongene. Men håper han blir i Liverpool.

Daily Mail hevder at Juventus skal prøve hardt for å kjøpe Glen Johnson i januar. Siden det tross alt er Daily Fail som kom med saken tar jeg ''saken'' som total bullshit.

Lenke til kommentar

Samme som meg, Hyperio.

Pent :D

Må kanskje kjøpe et til for å ha i hovedleiligheta og. :)

Reina

Glenny-Kyrre!-Agger-Aurelio/Konchesky

Babel-Gerrard-Meireles-Cole

Torres-Ngog

Hadde ikke det vært deilig vel? Tror King Kenny har baller nok til å faktisk tørre å spille fotball. Jeg er en av de få som fortsatt har troa på Babel, jeg tror han kan gå i samme retning som Nani har gjort og bli en veldig god spiller. Men det krever at han får spille regelmessig!

Nøyaktig slik vil jeg se førsteelveren vår. Og jeg er også en av de som tror på Babel. Kuyt er et arbeidsjern, men Babel har helt andre kvaliteter. Arbeidet vi mister ved å ta ut Kuyt må laget ta kollektivt og inn får vi mer fart, teknikk og kreativitet. Et annet spennende lag er slik:

Reina

Johnson-Kyrre-Skrtel/Carragher-Aurelio

Agger

Babel-Meireles-Cole

Gerrard

Torres

Det som bekymrer meg er hvis Hodgson får cash til spillerkjøp. Det oser ikke kvalitet av de kjøpene han gjorde i sommer, i tillegg så er det håpløse kontrakter som ble gitt. Vi må være smarte og kalkulerte i kjøpene i fremtiden, kjøpe relativt unge spillere som har potensiale.

Leste for en stund siden at vi har snust på Fernando Llorente. Det hadde vært konge med to Fernandoer på topp. Får skrive til julenissen om en forsinket gave.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Leste noe om at Pacheco muligens skulle på utlån , muligens derfor vi ikke har sett så mye til han?

Hadde håpt å fått sett mer fra han denne sesongen, byttet ikke tallet på skjorta for no reason :ph34r:

Jeg vil ha Kuyt i min tropp, Kuyt er en viktig brikke i Liverpool laget mener nå jeg, han har reddet oss mange ganger. Startelleveren min med dagens tropp:

Reina

Johnson - Skrtel - Agger - Aurelio

Kuyt - Gerrard - Mereles - Cole

Torres - N'gog

Ess fra benken : Pacheo , Babel , Kyrre . ( muligens maxi ) , Andre ungspillere jeg ønsker å satse på er Kelly og Jonjo Shelvey.

Lenke til kommentar

Har satt opp så mange formasjoner og startelvere jeg gjerne ville ha sett tilfordel for det Roy bruker at jeg har mistet tellingen. Tenkte på noe som dette da jeg var på skolen i dag:

----Reina----

Johnson-Skrtel-Agger-Aurelio

----Meireles--Gerrard--Lucas----

Kuyt---Torres---Cole

Tror vi kunne fått ut det beste av flere spillere som dette. Cole blant annet, også tror jeg den kunne passe Babel bra som backup. Kuyt jobber over hele banen som vanlig. Aurelio er en 1000 ganger bedre spiller enn Konchesky (men desverre mye skadet). Med en slik bakre firer går vi fra å ha 0 til 3 spillere som faktisk kan SPILLE fotball. Når vi forsvarer oss vil det være en 4-5-1/4-4-1-1 litt alâ Chelsea.

Lenke til kommentar

Aurelio er en 1000 ganger bedre spiller enn Konchesky (men desverre mye skadet).

Helt enig i det , men hvorfor i all verden brukes han ikke nå?

Han er vell skadefri atm?

Irriterer meg at Hodgson ikke brukere som Agger og Aurelio som mer eller mindre skal være selvskrevet på å få en startplass om de er skadefri.

Leste også at, JOE COLE - Tilbake: En scan mandag 1.november vil fortelle mer om omfanget av skaden, men manager Roy Hodgson antyder fra 10-14 dager på sidelinjen.

Får vell ikke noe bekreftet før imorgen ang Scanen?

Tviler dog på at han blir skadefri før Chelsea kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...