Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har aldri vært meningen at Roy skal trene Liverpool i mange år heller da.

Kan fort hende han får en dårlig nyhet på møte med eierne denne uken, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke tror Hodgson sparkes nå eller de nærmeste månedene, er ikke bare at vi faktisk har vunnet de siste to kampene, men fordi jeg tror NESV er "gode" eiere (so it seems). De vil neppe markere seg så sterkt helt i begynnelsen nå ved å være "bad boys" og sparke manageren, og gi utenforstående inntrykket av at de er brautende og som kommer og forandrer alt med en gang. De virker som en mer stille gruppe som lytter og tar hensyn, og sannsynligvis vil de ikke sparke en manager som bare satt noen måneder før de kom så tidlig. Jeg tror ikke Hodgson blir avskjediget før tidligst rundt sommertid hvis ting ikke går veien, men jeg håper jeg tar feil. Jeg vet ikke hvor mye NESV vet om klubben og situasjonen og trenernavn, men jeg antar de får solid rådgivning fra folk med kjennskap til fotball og Premier League. Om ledelsen i Liverpool i dag mener at Hodgson er rett mann eller ei vet jeg ikke, men jeg tror de fleste tenker noenlunde det samme som oss, men at evnen til handle så drastisk som å sparke en manager etter bare noen måneder dessverre ikke er tilstede per i dag. Jeg håper dog at jeg blir motbevist snart, men jeg har hvert fall settled med tanken på Hodgson ut året, og håper bare vi kan gjøre det greit nok og at kjøp og slikt ikke blir for ille nå når NESV er i ledelsen. Det jeg ikke liker er at vi neppe vil greie å lokke til oss mange virkelig gode spillere med dagens situasjon og uten et stort og godt trenernavn. Med en respektert og stor trener inn ville vi sendt et signal om at vi med nye eiere er klar til å satse. Nå sier vi til potensielle spillere - "hei, kom her og spill kjip defensiv fotball sammen med oss så ser vi om vi greier å få til noen heldige seiere samtidig".

Lenke til kommentar

Synes det er mye rart med lagoppstillingene til Hodgson. Heldigvis ser det ut til at Poulsen ikke lenger er like opplagt i startoppstillingen, men hvorfor skal vi hele tiden spille så defensivt med et så offensivt lag? I mine øyne er f.eks. Meireles en mer offensiv spiller enn Maxi, men etter lagoppstillingen i dag (og tidligere) så mente Hodgson tydeligvis det motsatte. Vanskelig å argumentere mot dette på en dag da Maxi faktisk scorer, men jeg er nå fortsatt i tvil.

Lenke til kommentar

Vi spiller som et helvetes bunnlag(hold kjeft :)), og det irriterer så inni svarte grønnskauen. 4 forsvarsspillere som ikke kan annet enn å måke ballen til innkast, spiller bare langt opp på ensomme Torres, eller ræva pasninger i bakrom som går over dødlinjen. Det skal faktisk ikke spilles slik i Liverpool, Roy!!

Håper Roy får fyken så fort som det er mulig, om Sammy tar over til Dalglish er klar går nok bra.

Reina

Glenny-Kyrre!-Agger-Aurelio/Konchesky

Babel-Gerrard-Meireles-Cole

Torres-Ngog

Hadde ikke det vært deilig vel? Tror King Kenny har baller nok til å faktisk tørre å spille fotball. Jeg er en av de få som fortsatt har troa på Babel, jeg tror han kan gå i samme retning som Nani har gjort og bli en veldig god spiller. Men det krever at han får spille regelmessig!

:(

• Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

Jeg tror faktisk du tar rungende feil her. Du har nok rett i at NESV lytter mye osv (spesielt Henry), da jeg har hørt det samme, men dette er folk som vil vinne. De er ikke redde for å gjøre utskiftninger om de ser at det trengs. Når de kjøpte opp Red Sox så var det noe de gjorde på en forholdsvis tidlig stadium i det å sparke folk i trenerstaben som de mente ikke holdt mål. De har nok ikke så mye peiling på fotball som med baseball, så det kan ta noe lengre tid før ting skjer der, men jeg er veldig sikker på at ting vil skje i god tid før sommeren om ting ikke forbedrer seg noe kraftig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi spiller som et helvetes bunnlag(hold kjeft :)), og det irriterer så inni svarte grønnskauen. 4 forsvarsspillere som ikke kan annet enn å måke ballen til innkast, spiller bare langt opp på ensomme Torres, eller ræva pasninger i bakrom som går over dødlinjen. Det skal faktisk ikke spilles slik i Liverpool, Roy!!

Håper Roy får fyken så fort som det er mulig, om Sammy tar over til Dalglish er klar går nok bra.

Reina

Glenny-Kyrre!-Agger-Aurelio/Konchesky

Babel-Gerrard-Meireles-Cole

Torres-Ngog

Hadde ikke det vært deilig vel? Tror King Kenny har baller nok til å faktisk tørre å spille fotball. Jeg er en av de få som fortsatt har troa på Babel, jeg tror han kan gå i samme retning som Nani har gjort og bli en veldig god spiller. Men det krever at han får spille regelmessig!

:(

Jeg ser frustrasjonen i innlegget ditt, men synes også du overdriver litt.

Carragher, Skrtel, Agger, Insua, Aurelio og Konchesky er alle for dårlige. Sotiris Kyrgiakos derimot er en viktig spiller som er god på hodet! Glen Johnson har potensialet, men har ikke utnyttet det godt nok enda.

- Her må det gjøres store endringer!

Så har vi midtbanen. Christian Poulsen er som en ekstra spiller for motstanderen. Håpløse støttepasninger, håpløse feilpasninger, håpløse bevegelser, håpløs fart, håpløs fotballspiller. Maxi Rodriguez, Babel og Lucas må selges i Januar.

Når Steven Gerrard, Dirk Kuyt, Joe Cole og Raul Meireles får spillere som holder deres nivå, vil også de blomstre.

Fernando Torres må ha en backup spiss, eller kanskje en spiss ved siden av seg?

- Lisandro Lopez er et godt valg.

Så som du ser, det er lys i tunnelen. Vi må bruke penger på et forbedret forsvar i Januar, og eventuelt noen nye midtbanespillere + en spiss. Mange spillere må også ut, noe som er med på å finansiere kjøpene selvfølgelig.

Om man er Roy Hodgson, Alex Ferguson, Jose Mourinho, Louis Van Gaal, Manuel Pellegrini, Josep Guardiola eller Carlo Ancelotti er det søren meg ikke enkelt å få Liverpool tilbake til toppen!

Keep the faith, mate. Football is about love, hate, emotions and faith.

Endret av MainCore
Lenke til kommentar

Uenig i at Agger ikke er god nok. Mener han er vår klart beste stopper når han har formen inne. Det som er er at han er mye skadet, og er nå også satt ut av laget fordi Roy elsker gammeldagse stoppere. Agger er en moderne stopper, og vi ser oppspillsproblemene vi har når vi stiller med Kyrre og Skrtel i lag, Skrtel ser jeg på som for dårlig, har problemer med det meste og spiller alltid helt på grensen, ofte heldig.

Lenke til kommentar

Det som bekymrer meg er hvis Hodgson får cash til spillerkjøp. Det oser ikke kvalitet av de kjøpene han gjorde i sommer, i tillegg så er det håpløse kontrakter som ble gitt. Vi må være smarte og kalkulerte i kjøpene i fremtiden, kjøpe relativt unge spillere som har potensiale.

• Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

Jeg tror faktisk du tar rungende feil her. Du har nok rett i at NESV lytter mye osv (spesielt Henry), da jeg har hørt det samme, men dette er folk som vil vinne. De er ikke redde for å gjøre utskiftninger om de ser at det trengs. Når de kjøpte opp Red Sox så var det noe de gjorde på en forholdsvis tidlig stadium i det å sparke folk i trenerstaben som de mente ikke holdt mål. De har nok ikke så mye peiling på fotball som med baseball, så det kan ta noe lengre tid før ting skjer der, men jeg er veldig sikker på at ting vil skje i god tid før sommeren om ting ikke forbedrer seg noe kraftig.

Jeg håper du har rett, men jeg tror ikke det skjer. Vi vil dog neppe vite om det er fordi de har tro på Hodgson eller fordi de ikke vil gjøre for drastiske endringer med en gang, vi kan bare spekulere.

Lenke til kommentar

*snip*

Jeg håper du har rett, men jeg tror ikke det skjer. Vi vil dog neppe vite om det er fordi de har tro på Hodgson eller fordi de ikke vil gjøre for drastiske endringer med en gang, vi kan bare spekulere.

Eierne vil vinne og tviler på at de vil gi transferpenger til en manager som skal sparkes etter sesongen.

Ny manager hadde vært en fin julegave :) .

Lenke til kommentar

*snip*

Eierne vil vinne og tviler på at de vil gi transferpenger til en manager som skal sparkes etter sesongen.

Ny manager hadde vært en fin julegave :) .

Står øverst på mi ønskeliste :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...