kloffsk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Haha. Leiva fikk 2? Lurer på om liverpool.no, i likhet med dagbladet, bare skriver dritt for å provosere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Karraktergivinga på .no har jeg gitt opp for lengs. Lurer på om Kyrre blir tatt ut av laget når Johnson kommer tilbake, og Roy bruker Carra istede for greker'n Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Haha. Leiva fikk 2? Lurer på om liverpool.no, i likhet med dagbladet, bare skriver dritt for å provosere. Som daniel også påpeker er den som regel ganske håpløs, men 2 på Lucas er noe av det værste jeg har sett. Han var en av våre bedre i dag. Endret 31. oktober 2010 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Kyriakos var god. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Trekker den tilbake faktisk, Kyrre og Reina var gode. Som vanlig. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Om caragher tek opp plassen til kyrre bare fordi Johnson blir frisk så er det noe ALVORLIG gale! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 paul_tomkins Did Roy really just call that victory "historic"? Seriously? Others saying he called it a "famous" win ... ? OMG Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Han(Roy) har jo ikke vunnet en bortekamp på en og en halv sesong, er sikker big deal for han. Det i seg selv er jo en grunn for at han aldri skulle blitt ansatt i Liverpool. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Eg er ein svoren fan av Carragher, men serri gerri. Kyrre burde ta plassen hans i laget. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ville likt å se Kyrgiakos og Agger som stopperpar. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tror det er det beste duoen ja. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Ville likt å se Kyrgiakos og Agger som stopperpar. Enig, tror det kunne vært en god kombinasjon, men Agger blir vel for offensiv for Hodgson. Noen som vet når man kan regne med at Agger er tilbake fra skade? Dagens kamp var egentlig ingenting positivt foruten tre poeng. Torres syns jeg var helt elendig (foruten den målgivende passningen som var verdensklasse) Han mangler jo nå alt, touchet, teknikken, "killerinstinktet" og eksplosiviteten er jo fraværende. Begynner å lure på om det kanskje er best både for Liverpool og Torres at han blir solgt til en utenlandsk klubb. Jeg klarer ikke å skjønne hva som gjør at så mange spillere i Liverpool underpresterer så ekstremt som dem gjør nå. Spillere som Cole, Gerrard og Torres er jo bare en skygge av seg selv, er veldig rart at alle skal få en slik formsvikt samtidig. Endret 31. oktober 2010 av Blueone Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 fra liverpool.no DANIEL AGGER - Forsvarspilleren måtte forlate Danmarks kamp mot Kypros med en leggskade. Tilbake: Forsvareren har vært ute de siste kampene både med sykdom og skade, og Roy Hodgson sier at Daniel fortsatt er et stykke fra å bli kampklar igjen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg klarer ikke å skjønne hva som gjør at så mange spillere i Liverpool underpresterer så ekstremt som dem gjør nå. Spillere som Cole, Gerrard og Torres er jo bare en skygge av seg selv, er veldig rart at alle skal få en slik formsvikt samtidig. Helt sikker på at det er på grunn av manageren og treningene. Det er totalt tydelig at taktikken til Hodgson ikke fungerer for Liverpool (burde si seg selv), at han tenker altfor defensivt i forhold til hva Liverpool står for, kan prestere og hvilke spillere han har til rådighet, og at han ikke på langt nær greier å få det beste ut av spillerne sine. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Enig, Hewitt. Tror det vi ser på banen for tiden er resultatet av en spillestil som ikke står til de kvalitetene laget innehar. Virker ikke som om de er komfortable med å spille slik. For jeg regner med at de ikke spiller slik på grunn av kollektivt dårlig form eller dalende kvalitet hos enkeltspillere, men heller en manager som legger føringer på hvordan ting skal foregå utpå banen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Roy ville dømmes etter 10 kamper, hvis vi legger godviljen til og trekker cupene, passerte vi i dag 10 ligakamper. Dette er hva jeg sitter igjen med: - Drittfotball - Håpløse kommentarer i media - Flere spillere som ikke virker fornøyde - Rare taktiske disposisjoner, taktikk som ikke passer spillerstallen overhodet. - Misset grovt på transfermarkedet - byttet Insua og Aquilani med Poulsen og Konchesky og gjorde det med dette problematisk å få inn en spiss + 70 min med bra spill mot et redusert Blackburn + En morsom kamp i EL mot Staeua elns. Konklusjon if I was in charge: http://www.youtube.com/watch?v=PDA4lcw8k1g&feature=related 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 God natt. 2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Ærlig talt, så er jeg livredd for hva som vil skje hvis Hodgson får bolte seg fritt på transfermarketet og kjøpe de 6 spillerne han har snakket om. Fikk en vond følelse da jeg leste det, og jeg er redd for at Insua og Agger skal selges. Jeg takler ikke spillestilen hans, intervjuene, attidtuden og spillestilen nok en gang. Hvis han får penger i januar, så Gud hjelpe oss. Endret 31. oktober 2010 av WCH 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Samme som meg, Hyperio. Pent Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Møte til uken med de nye eierene, jeg mener også at Hodgson må vekk så fort så mulig. Var han ikke ment som en midlertidig løsning ? frykter at han sitter en stund og bruker opp transfer budskjettet vårt på noen Poulsen'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå