danno_O Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Spennende fyr uten tvil, men jeg vet ikke. Han hadde jo tidenes Argentina-tropp som han kanskje burde ha kommet seg lenger med. Den dagen han tar over liverpool skal jeg spise min egen arm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen som fixer kamptråd? hadde gjort det selv, men da blir det ikke pretty. The nerdskillz are limited. _ Kamptråd -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1271548 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hodgson ønsker å hente fem-seks spillere i januar da. Tviler han får lov til å hente så mange av Eierne, og spørs mye på hvem han vil hente. En ny Poulson trenger vi ikke. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 jeg håper på en ny spiss en som AC Milan's Alexandre Pato Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ikke sikkert han sitter som manager når vi er i Januar, så tror ikke han skal tenke så mye på det ennå. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Spennende fyr uten tvil, men jeg vet ikke. Han hadde jo tidenes Argentina-tropp som han kanskje burde ha kommet seg lenger med. Jeg hadde elsket å se han i engelsk fotball. Det hadde vært morsomt for alle andre enn det laget han overtok og dets supportere. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Det her ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jaja, 3 poeng i boks, men kan ikke si at spillet imponerte meg. Lucas, Maxi og Kyrgiakos var faktisk ganske gode i dag, det skal de ha 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Uansett; 12. plass > 18. plass. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Definitivt! Håper selvsagt at spillet tar seg opp med bedre selvtillit i tiden fremover, men er redd dette bare er et blaff.. Håper ikke jobben til Roy er trygg på grunn av disse poengene. 1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 3 poeng opp til 5.-plass. Ser straks lysere ut - selv om spillet idag ikke akkurat varmet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Poengmessig ser det bedre ut med to strake seire, men spillemessig er det mye å ta tak i. Roy gjør jo nesten nada for å hjelpe laget idag, bytter kun ut når Cole er skadet, og kaster inn Poulsen(!) BARE for å skremme vette av folk på halloween. Kan bli hardt på brua, men Liverpool har vunnet der før, og Torres har en vane å nette mot rublene. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Er vel hjemmekamp mot Chelsea? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Litt uheldig at vi møter Chelsea i neste. Vi skulle satt i gang et skikkelig killstreak nå. Men det kan vi jo også. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Får håpe Liverpool har blitt bedre når de skal til brua, det er det tross alt ganske lang tid til. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 og kaster inn Poulsen(!) BARE for å skremme vette av folk på halloween. 3 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg mener at Hogdson burde få fyken før Januar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Er vel hjemmekamp mot Chelsea? Jaså? Da ble man straks mer positiv til kampen. Satser på at Gerrard får totalforbud mot tilbakepassninger til Reina. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg mener at Hogdson burde få fyken før Januar Jeg mener han burde få fyken før November Endret 31. oktober 2010 av iskaldcola Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg mener han burde få fyken før November Du sier noe dær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå