Jefe Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Fekk vondt i magen når eg lese dette. Håper det ikkje stemmer Min lenke Kilden de bruker er (daily)mirror.co.uk, noe som i hvert fall jeg ser på som en typisk "gossip-site". Så ikke les altfor mye inn i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Utter Bullshit. Pepe Reina til United du lizzom, de tok story'n for langt til at den ble troverdig der altså. Endret 28. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) liker aldri å høre slike rykter men jeg kan godt tro på at de har blitt lovet mange ting som ikke er blitt oppfylt, for Liverpool med sine ambisjoner må jo gjøre _noen_ tiltak om man skal stabilisere seg som ett top 4 lag i England. Og ryktene om at verken Torres eller Reina liker treningsmetodene til Roy gjør meg bare mer redd for at dem skal forsvinne. Man bør ansette ny manager asap imo. Endret 28. oktober 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Pleier å si at ingen spillere er større en klubben, men i denne casen her så bør Hodgson gjør noe ASAP!!! komme seg til helvette vekk elns! Blir sååååå trist! Det er kun RR på tv så klarer å holde liv i meg i denne dyster "hodgson" perioden vi er inne i ;P Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hoppsan, blir visst Liverpool-West Ham på meg også Termo! Kult, da får vi treffes i løpet av helgen Vi har faktisk ordnet en pakke som virker nesten identisk som det dere har gjort, har dog ikke sett bilder av leiligheten enda, men kanskje vi bil naboer også Send meg nummert ditt på PM om du vil, lettere å spore deg opp der nede da . Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Tørre fakta ang spisser i PL: Fernando Torres has scored 74 goals in 127 Liverpool appearances - Strike rate of 0.582, Drogba 0.509 & Rooney 0.459 edit: Det er vist ekstremt mye sinne ute å går på øya nå etter at The Mirror publiserte artikkelen ang Reina og Torres på et syltynt rykte. Det hele er bare oppspinn, og speilet gjorde dette som et PR stunt, et dårlig PR stunt.... Endret 28. oktober 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Tørre fakta ang spisser i PL: Fernando Torres has scored 74 goals in 127 Liverpool appearances - Strike rate of 0.582, Drogba 0.509 & Rooney 0.459 Har du spilletid og? PS. Jotun, du må få deg avatar. Endret 28. oktober 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det var overraskende høyt for Rooney synest eg. Er det hele PL karrieren hans i United altså? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er hele Liverpool karrieren til Torres, så regner med det gjelder hele karrieren til Drogba og Ronney også. Hyperio: Det var noe jeg bare plukket opp, men skal se hva jeg kan finne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 PS. Jotun, du må få deg avatar. Høh... Eg har jo nettopp fått ny. Hadde Rooney lenge, men etter surret med han fant eg et bilde med et hvitt omriss av en mann. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Definitivt et episk bilde. Måtte lagre det med en gang jeg så det. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Vurderer å arrangere scrapbook-kveld for medsupportere der vi kan klippe å lime i Roy-bilder og sitater Endret 28. oktober 2010 av Termo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen som fixer kamptråd? hadde gjort det selv, men da blir det ikke pretty. The nerdskillz are limited. _ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Haha, Sammy Lee ligner på Petter Pittelpytt i Harry Potter. 3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg VISSTE han så kjent ut . Han er jo sprøyte gal der han står på sidelinja under kamper ^^. Får sånn klassisk engelsk taktikktavletegner-følelse av han Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 PS. Jotun, du må få deg avatar. Høh... Eg har jo nettopp fått ny. Hadde Rooney lenge, men etter surret med han fant eg et bilde med et hvitt omriss av en mann. Jeg synes fremdeles det ligner på Rooney jeg. Kritthvit og noe blått i bakkant... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 PS. Jotun, du må få deg avatar. Høh... Eg har jo nettopp fått ny. Hadde Rooney lenge, men etter surret med han fant eg et bilde med et hvitt omriss av en mann. Jeg synes fremdeles det ligner på Rooney jeg. Kritthvit og noe blått i bakkant... Skap Rooney Fan enda. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10042005 nothx Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Spennende fyr uten tvil, men jeg vet ikke. Han hadde jo tidenes Argentina-tropp som han kanskje burde ha kommet seg lenger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå