Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Utter Bullshit. Pepe Reina til United du lizzom, de tok story'n for langt til at den ble troverdig der altså.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

liker aldri å høre slike rykter men jeg kan godt tro på at de har blitt lovet mange ting som ikke er blitt oppfylt, for Liverpool med sine ambisjoner må jo gjøre _noen_ tiltak om man skal stabilisere seg som ett top 4 lag i England.

Og ryktene om at verken Torres eller Reina liker treningsmetodene til Roy gjør meg bare mer redd for at dem skal forsvinne. Man bør ansette ny manager asap imo.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Hoppsan, blir visst Liverpool-West Ham på meg også Termo! :D

Kult, da får vi treffes i løpet av helgen ;) Vi har faktisk ordnet en pakke som virker nesten identisk som det dere har gjort, har dog ikke sett bilder av leiligheten enda, men kanskje vi bil naboer også :p

Send meg nummert ditt på PM om du vil, lettere å spore deg opp der nede da ;).

Lenke til kommentar

Tørre fakta ang spisser i PL:

Fernando Torres has scored 74 goals in 127 Liverpool appearances - Strike rate of 0.582, Drogba 0.509 & Rooney 0.459

edit:

Det er vist ekstremt mye sinne ute å går på øya nå etter at The Mirror publiserte artikkelen ang Reina og Torres på et syltynt rykte. Det hele er bare oppspinn, og speilet gjorde dette som et PR stunt, et dårlig PR stunt....

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...