Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Dette er det beste laget liverpool kan stille per dags dato. Dette laget er godt nok for topp 4, men en erstatter for Mascherano savnes dypt.

Problemet er også at bak denne troppen er det latterlig dårlig.

Er litt usikker på hva vi savner mest. En Mascherano type eller en Alonso type.

Kanskje på tide å få inn en manager som kan lokke Alonso tilbake til Liverpool? :p

Jeg er fullt klar over at vi har en litt spinkel tropp, men om de vi har hadde prestert på det nivået vi vet de kan, så hadde det vært mulig å klare og ta en 4. plass i serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er det beste laget liverpool kan stille per dags dato. Dette laget er godt nok for topp 4, men en erstatter for Mascherano savnes dypt.

Problemet er også at bak denne troppen er det latterlig dårlig.

Er litt usikker på hva vi savner mest. En Mascherano type eller en Alonso type.

Kanskje på tide å få inn en manager som kan lokke Alonso tilbake til Liverpool? :p

Jepp, få inn Pellegrini :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

En offensiv midtstopper rimer nok ikke så godt i Hodgsons hode.

En eller annen skrev at vi dømmer alt Hodgson gjør og sier, og ja, det stemmer. MEN hvis han plutselig får oss til å vinne og spille ordentlig fotball så skal han få lov til det. Det er ikke slik at han må ut på default, men det nærmer seg smertegrensa. Var det ikke 10 kamper han selv sa? Det er jo bare en kamp igjen. Summa summarum etter 10 kamper (nesten uansett utfall av Bolton-kampen) så vil jeg si at han ikke virker som rett mann for oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må si eg liker veldig godt utalelsene NESV har kommet med på Liverpool.no :D

Helt enig. Det er godt å se noen tenke langsiktig og ikke gjøre krampehandlinger hele tida. Vi har hatt ekstremt mange floppkjøp de siste 3 årene og det vil sikkert bli flere også etterhvert, men det er godt å høre at de vil tenke nøye gjennom pengebruken. Jeg tror dette betyr at vi av og til kan få kjøpt gode spillere til høyere verdi av og til og samtidig få styrket samholdet i det laget som er i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...