Cappo Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette er det beste laget liverpool kan stille per dags dato. Dette laget er godt nok for topp 4, men en erstatter for Mascherano savnes dypt. Problemet er også at bak denne troppen er det latterlig dårlig. Er litt usikker på hva vi savner mest. En Mascherano type eller en Alonso type. Kanskje på tide å få inn en manager som kan lokke Alonso tilbake til Liverpool? Jeg er fullt klar over at vi har en litt spinkel tropp, men om de vi har hadde prestert på det nivået vi vet de kan, så hadde det vært mulig å klare og ta en 4. plass i serien. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Sier han som har lucas med i oppstillingen Pacheco får for lite spille tid og han har fart i forhold til Kuyt Hvem ellers? Spearing? Dansken? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kanskje spille i 4-4-2 med N'Gog/Torres på topp, og Meireles/Gerrard sentralt? 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Eller Agger inn for Lucas 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Eller Agger inn for Lucas Tror faktisk Agger kunne ha passet i en slik posisjon. Han har jo altid vært en offansiv bekk Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg tror dette laget kunne gjort seg: Reina Johnson - Kyrre - Agger - Aurelio Kuyt - Meireles - Gerrard - Cole N'Gog - Torres 2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nja, N'gog og Torres er for like spilletyper. Skulle gjerne hatt en ballvinner på toppen, alà Carew. Eventuelt bare sette Kyrre opp som spiss! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tja, jeg syntes det har fungert utmerket når N'Gog har kommet inn for Lucas/Poulsen og spilt sammen med Torres på topp. Kanskje det rett og slett merkes fordi som regel er Torres alene. Det som er sikkert er at Torres trenger en stabil partner up front. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kuyt kunne kanskje spilt i tospann med Torres på topp, har jo blitt nevnt før av noen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Goldwing nevnte det for ikke så fryktelig lenge siden. Jeg er åpen for det beste nå for tiden, så lenge det er mer offensivt enn hva vi stiller for øyeblikket. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette er det beste laget liverpool kan stille per dags dato. Dette laget er godt nok for topp 4, men en erstatter for Mascherano savnes dypt. Problemet er også at bak denne troppen er det latterlig dårlig. Er litt usikker på hva vi savner mest. En Mascherano type eller en Alonso type. Kanskje på tide å få inn en manager som kan lokke Alonso tilbake til Liverpool? Jepp, få inn Pellegrini 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Da starter en seriøs planlegging over til Liverpool. Liverpool-Fulham 18.des. Hvilken side bestiller vi på, .tv? Tar dere pakketur eller ikke? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kan omskolere Wilson til midtbaneanker. Han er jo en ganske spillende midtstopper så vidt eg vet. Tror han er ganske lik Agger. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Eller Agger inn for Lucas Tror faktisk Agger kunne ha passet i en slik posisjon. Han har jo altid vært en offansiv bekk Han har aldri vært en back, helt tåpelig at han i det hele tatt har blitt brukt der. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei, Agger er ikke back. At ikke han spiller når han er skadefri er helt utrolig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 En offensiv midtstopper rimer nok ikke så godt i Hodgsons hode. En eller annen skrev at vi dømmer alt Hodgson gjør og sier, og ja, det stemmer. MEN hvis han plutselig får oss til å vinne og spille ordentlig fotball så skal han få lov til det. Det er ikke slik at han må ut på default, men det nærmer seg smertegrensa. Var det ikke 10 kamper han selv sa? Det er jo bare en kamp igjen. Summa summarum etter 10 kamper (nesten uansett utfall av Bolton-kampen) så vil jeg si at han ikke virker som rett mann for oss. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Reina Johnson-Skrtl-kyrre-Aurelio Agger meireles-Gerrard-cole Torres Endret 27. oktober 2010 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Må si eg liker veldig godt utalelsene NESV har kommet med på Liverpool.no Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Må si eg liker veldig godt utalelsene NESV har kommet med på Liverpool.no Enig i det! En meget fornuftig måte å drive en klubb på. Er også enig at de spillerne som er nevnt ikke burde blitt hentet. Hent unge spillere som vil bevise at de er gode nok. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Må si eg liker veldig godt utalelsene NESV har kommet med på Liverpool.no Helt enig. Det er godt å se noen tenke langsiktig og ikke gjøre krampehandlinger hele tida. Vi har hatt ekstremt mange floppkjøp de siste 3 årene og det vil sikkert bli flere også etterhvert, men det er godt å høre at de vil tenke nøye gjennom pengebruken. Jeg tror dette betyr at vi av og til kan få kjøpt gode spillere til høyere verdi av og til og samtidig få styrket samholdet i det laget som er i dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå