Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at han ville hatt langt større suksess i Liverpool enn han fikk i Real hvis han hadde fortsatt hos oss, men jeg tror også at han ville vært like skadeplaget og ofte uaktuell for spill, så jeg er usikker på om han ville fortsatt å være toppscorer. Men når han er i form og skadefri er han fortsatt en knallspiss, men det er ikke verdt å kjøpe ham når man må regne med at han er ute mer enn han spiller ...

Lenke til kommentar
Men når han er i form og skadefri er han fortsatt en knallspiss, men det er ikke verdt å kjøpe ham når man må regne med at han er ute mer enn han spiller ...

9100743[/snapback]

Dette er nok en av grunnene til at Rafa vurderte ham, men bestemte seg for å heller hente inn en dyrere spiller, med mindre skader. Derfor sitter vi igjen med Fernando Torres og ikke Michael Owen.

 

Laget prøvde jo den gammel legende-greia med Fowler og det lyktes ikke. Det er på tide med nye legender...

Lenke til kommentar

Enig med Mr.SS, kjempetabbe av Owen å gå til Real.

Angående Fowler så var han faktisk ikke så mislykket, han ble hentet inn på et tidspunkt hvor man sårt trengte spisser grunnet store skadeproblemer. Synes han gjorde jobben godt i comeback-sesongen ved å score noen viktige mål. De fleste skjønte vel også at han kom til å slite benken en del forrige sesong, selv om jeg personlig hadde likt om han hadde fått spille mer.

Lenke til kommentar

Fowler var ingen mislykkelse, nei, men jeg kan skjønne at folk tenker sånn i og med at han spilte så lite. Men uten at jeg har noen oversikt foran meg, så mener jeg nå å huske at han hadde rimelig bra scoringssnitt tatt i betraktning hvor lite han spilte, så slett ingen mislykkelse. Men de færreste forventet nok at han skulle bli "gamle Gud" og spille fast. Men det var likevel fantastisk bare å ha ham i troppen.

Lenke til kommentar

Gode nyheter! :D Også kan Man City hente han italieneren, så kan vi henter Kompany og Baines.

 

Vi trenger faktisk ikke Owen nå. Vi har fire meget gode spisser, og flere unge talenter som er på vei opp (Idrizaj bla).

 

Voronin har jeg alltid vært skeptisk til, men dette har endret seg etter de siste kampene. Rører mye på seg og veit hvor målet står, håper han bir like til sesongen.

Torres elsker jeg allerede, etter 25min mot WB. :D På en sportslig og heterofil måte så klart.

Crouch er vår lille (store) superinnbytter føler jeg. Scorer masse mål.

Kuyt tror jeg får en heidundranes bra sesong i år. Fjorårssesongen brukte han på å venne seg til spillestilen og diverse. Får alt for mye pepper for at han ikke scorte altfor mye. Sikker på at han kan score 20+ i ligaen i år.

Lenke til kommentar

Hmm, ja. Jeg er splittet med tanke på Heinze, som jeg har sagt tidligere, så jeg er litt skuffet, samtidig som jeg er litt glad for at vi da vil slippe albuene og suspensasjonene hans. Men jeg hadde ikke hatt noe imot å ha ham i troppen.

 

Torres elsker jeg allerede, etter 25min mot WB. :D

9101960[/snapback]

Da er vi to! :D Gikk ute med Torres-drakta for første gang i dag forresten, og etter ti minutter kommer det en smarting bort: "Hvor kjøpte du den drakta?!". :p

 

På en sportslig og heterofil måte så klart.

Hehe. Jeg har tidligere annonsert for en del av mine venninner under FA Cup-finalen mot West Ham at jeg ville gifte meg med Gerrard, så er ikke så sikker på om jeg har et heterofilt image hos de lenger. :tease:

Lenke til kommentar
Gode nyheter! :D Også kan Man City hente han italieneren, så kan vi henter Kompany og Baines.

9101960[/snapback]

Ja, men Chiellini er en knallgod spiller som ikke koster for mye + at han er like gammel som Baines. Han trenger jo tid til å bli vant til PL men han kan klare det.

 

Mens Baines koster £20M, selv om han er ung og lovende og en lokal kar fra byen er dette litt vel mye penger...

 

Kompany må vi jo bare plukke opp. Han ville vært en god erstatter for Agger og Carragher, og vært god å ha når Hyppia ender sin karriere. Selv om jeg tror at han blir hentet inn en annen sesong, siden Hyppia duger fremdeles, og det er jo selvfølglig bra at Palleta og de andre unge får prøve seg i større kamper...

Lenke til kommentar
Gode nyheter! :D Også kan Man City hente han italieneren, så kan vi henter Kompany og Baines.

9101960[/snapback]

Ja, men Chiellini er en knallgod spiller som ikke koster for mye + at han er like gammel som Baines. Han trenger jo tid til å bli vant til PL men han kan klare det.

 

Mens Baines koster £20M, selv om han er ung og lovende og en lokal kar fra byen er dette litt vel mye penger...

 

Kompany må vi jo bare plukke opp. Han ville vært en god erstatter for Agger og Carragher, og vært god å ha når Hyppia ender sin karriere. Selv om jeg tror at han blir hentet inn en annen sesong, siden Hyppia duger fremdeles, og det er jo selvfølglig bra at Palleta og de andre unge får prøve seg i større kamper...

9102205[/snapback]

For £20M er ikke noe Wigan sier for at andre klubber skal holde seg unna. :roll: Det er ikke en realistisk pris for Baines. Har lest at Rafa har vurdert og by £5M for han. Det er kanskje litt lite, men tipper max £10M. Da snakker vi.

Lenke til kommentar
Voronin har jeg alltid vært skeptisk til, men dette har endret seg etter de siste kampene. Rører mye på seg og veit hvor målet står, håper han bir like til sesongen.

9101960[/snapback]

 

Henger meg på denne jeg. Var selv skeptisk til Voronin, men etter å ha sett han spille så må jeg ta tilbake det jeg har sakt. Riktig nok så har vi bare spilt mot en del dårligere lag, men han viser innsatsvilje og jobber bra. Tror og håper at mannen kommer til å putte greit med mål ut over sesongen :)

Lenke til kommentar
For £20M er ikke noe Wigan sier for at andre klubber skal holde seg unna. :roll: Det er ikke en realistisk pris for Baines. Har lest at Rafa har vurdert og by £5M for han. Det er kanskje litt lite, men tipper max £10M. Da snakker vi.

9102568[/snapback]

Hvis vi får ham så ville det vært bra for den engelske faktoren i klubben. Håper på at Rafa henter ham inn. Ville vært en bra spiller...

Lenke til kommentar
Da er vi to! :D Gikk ute med Torres-drakta for første gang i dag forresten, og etter ti minutter kommer det en smarting bort: "Hvor kjøpte du den drakta?!". :p

9102067[/snapback]

Apropos tøffe drakter. Jeg gikk nettopp til innkjøp av en feiende flott hjemmedrakt med Carra bakpå. Det føles godt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...