Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som fryder seg over andre spilleres alvorlige skader, uansett lag, synes jeg synd på. Da er det ikke lenger snakk om rivaliserende lag, men om enkeltspilleres karrierer. Dog er Stonemeister fjortiss, så litt unnskyldt er han. ;)

6874542[/snapback]

 

Cissé ble eid, i den forstand at han gikk glipp av et VM hvor Frankrike gjorde det ekstremt bra.

 

Brukne bein er jeg ikke noen fan av, og det er synd for Cissé, men han kommer nok tilbake, skal du se. Bullard derimot, han ser det litt svartere ut for.

Lenke til kommentar
Folk som fryder seg over andre spilleres alvorlige skader, uansett lag, synes jeg synd på. Da er det ikke lenger snakk om rivaliserende lag, men om enkeltspilleres karrierer. Dog er Stonemeister fjortiss, så litt unnskyldt er han. ;)

6874542[/snapback]

 

Cissé ble eid, i den forstand at han gikk glipp av et VM hvor Frankrike gjorde det ekstremt bra.

 

Brukne bein er jeg ikke noen fan av, og det er synd for Cissé, men han kommer nok tilbake, skal du se. Bullard derimot, han ser det litt svartere ut for.

6875416[/snapback]

Er ikke akkurat slik man tolker et "eid" i den sammenhengen, men greit.

 

Bullard er det synd på, ja. Også utrolig hvordan skaderammen hans gikk fra 2-3 måneder til 9 måneder på én dag ...

Lenke til kommentar
Bullard er det synd på, ja. Også utrolig hvordan skaderammen hans gikk fra 2-3 måneder til 9 måneder på én dag ...

6875499[/snapback]

Nåja, etter å ha sett episoden tenkte jeg at 2-3 måneder var litt lite...

6875705[/snapback]

Først jeg tenkte var egentlig at der røk den karrieren ...

 

Men likevel, det medisinkske støtteapparatet tar sjelden feil, og derfor var det veldig overraskende at skadeavbrekket hans plutselig økte med et halvt år.

 

Edit:

Men men, ble litt off-topic i en Liverpool-tråd dette. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Ikke bru deg om Stonemeister Leaf. Gutten er så hardbanka Man U fan at han kun heier på dem og to norske lag. Mens i Europa så er han blind og døv for andre lag som Barcelona, Milan og divese andre lag som eier Europa (sammen med LFC)...

6874366[/snapback]

WOW! Han heier på manchester, og ikke lfc. SATAN! Skyt jævelen asap! Det går jo ikke ann å KUN heie på ett engelsk lag?!?!?!

 

Tulling. :hrm:

Lenke til kommentar
Ikke bru deg om Stonemeister Leaf. Gutten er så hardbanka Man U fan at han kun heier på dem og to norske lag. Mens i Europa så er han blind og døv for andre lag som Barcelona, Milan og divese andre lag som eier Europa (sammen med LFC)...

6874366[/snapback]

WOW! Han heier på manchester, og ikke lfc. SATAN! Skyt jævelen asap! Det går jo ikke ann å KUN heie på ett engelsk lag?!?!?!

 

Tulling. :hrm:

6876944[/snapback]

 

Takk, jeg liker deg... du er morsom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...