Varmo Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Ga opp å lese etter at han påstår at vi ikke kan bli bedre (som strider mot alt som har med idrettspsykologi og sunn fornuft å gjøre), men når jeg pinte meg igjennom resten dukket det enda et gullkorn: - Vi er fortsatt nærmere nedrykk enn toppen av tabellen, og hvis vi skulle tape i Bolton er vi tilbake til der vi var igjen. Nærmere nedrykk enn toppen sier du? HAR DU SETT PÅ TABELLEN MANN? Hele intervjuet Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg må si jeg virkelig savner negativiteten til Rafa som aldri var fornøyd, når jeg leser dette. Det er rett og slett trist at vår egen manager stadfester at vi ikke kan spille bedre enn en helt grei kamp mot en noe svak motstander. 2 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Er så enig Hewitt, som jeg nevnte forleden. Vi har gått fra å ha en manager som fant flere ting å plukke på etter at vi hadde maltraktert Real Madrid 4-0 i CL, til Roy som står og gliser og er storfornøyd etter at vi har blitt blåst av banen av Everton. Da vi befant oss i en dårlig situasjon i fjor (som de fleste ville ha drept for nå, vi hadde heng på 4. plassen og det var februar eller noe). Gikk Rafa ut på en pressekonferanse og ba om unnskyldning til supporterne og sa at alle som var involvert i klubben jobbet på spreng for å bedre seg og gi noe tilbake. Mens Roy mener at vi ikke kan bli bedre og at han har gjort fremskritt med laget i hver eneste kamp han har ledet oss. Fakk.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Dere leser veldig mye utav en setning som er oversatt av selveste Liverpool.no, et intervju de ikke oppgir kilde på engang. Jeg sier ikke at han er feilsitert, det er likevel mange måter man kan tolke en bisetning på. Uansett er det litt smått og angripe han fordi at han gir laget skryt, samtidig som at han påpeker at stallen er for svak for å hamle opp med toppen (noe dere selv er enig i). @Termo, Roy påpeker da overfor SKY at han forstår at supporterene er skuffet og at klubben har underprestert. Endret 25. oktober 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Altså, hvis du som manager for en klubb som Liverpool, selv med troppen vi har idag som fortsatt er god for en topp 4 plassering, sier at laget ikke kan spille bedre enn det de gjorde mot Blackburn, så har du faen ikke noe i klubben i gjøre. Klart vi kan spille bedre, klart vi kan skape flere sjanser, klart vi kan score flere mål, klart vi gjøre det bedre defensivt. En hver amøbe bortsett fra Hodgson kan jo se det! Ikke akkurat selvtillitsbyggende når din egen manager trøkker trynet ditt ned i bakken og sier at du ikke klarer å gjøre det bedre. Og det gjelder ikke bare Blackburn kampen. Han har jo tidligere vært fornøyd med å tape. Hva faen? Ingen er vel fornøyd med å tape når du er en klubb av Liverpools kaliber! Endret 25. oktober 2010 av Cappo Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tar selvsagt forbehold i at sitatene er riktige i mine kommentarer, men all kritikken kommer vel så mye av at folk generelt er 'fed up' av tåpelige uttalelser som at akkurat disse uttalelsene er tåpelige. Roy har sagt svært mye rart i media etter at han tok over. At han nå sist velger å gå ut og si at laget ikke kan spille bedre enn en grei kamp, selv om det kanskje ikke er akkurat den måten Hodgson opprinnelig mener det, er langt ifra hvordan en manager skal opptre. Hva skal spillere og supportere som leser dette tenke? Det er for så vidt greit at han tenker at laget ikke er godt nok, men du kritiserer ikke laget du leder i media på den måten og bidrar til å senke motivasjon og tro til både spillere og supportere. Jeg kan bare håpe at Hodgson er totalt feilsitert. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/roy-torres-happier-now les og se intervju selv om du ønsker og tolk det som du vil Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Fuck Torres. Kyrgiakos is my hero. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Målsnitt Torres: 0,22 Målsnitt Kyrgiakos: 0,67 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg er heller ikke veldig fornøyd med Hodgson, men nå er vi i ferd med å kritisere absolutt ALT han sier og gjør. Media kan både ha tatt ting ut av sin sammenheng, og de kan ha forvrengt ordene. Dette skjer stadig vekk, så man skal ikke tro alt man leser eller hører. Mot Blackburn beviste han i alle fall at han også kan lede laget på en positiv måte, likevel får han stort sett bare pepper. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Laget skal langt opp på tabellen for jeg er overbevist om at Roy er rett mann iallfall. En ting er at han er ute i media å sier ditt og datt, det driter jeg isålenge laget presterer på banen. Just nå, fungerer jo ingen av delene og det er rett og slett frustrerende å være LFC-supporter om dagen. Men ja, only time will show. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 I saw the statistics the other day from the Everton game and I've never in my Premier League career seen statistics as positive as they were in terms of passing, accuracy and tempo of passing, number of shots and crosses. Bra da Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Altså, hvis du som manager for en klubb som Liverpool, selv med troppen vi har idag som fortsatt er god for en topp 4 plassering, sier at laget ikke kan spille bedre enn det de gjorde mot Blackburn, så har du faen ikke noe i klubben i gjøre. Det er vel nettopp det troppen ikke er. Manchester United, Chelsea, Manchester City, Arsenal og kanskje t.o.m. Tottenham har bedre stall. Reina, Torres og Gerrard er gode, men bortsett fra det er det grå suppe. Det var ikke ufortjent/urettferdig/uflaks/etc. at dere havnet på 7.(?) i fjor. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Altså, hvis du som manager for en klubb som Liverpool, selv med troppen vi har idag som fortsatt er god for en topp 4 plassering, sier at laget ikke kan spille bedre enn det de gjorde mot Blackburn, så har du faen ikke noe i klubben i gjøre. Det er vel nettopp det troppen ikke er. Manchester United, Chelsea, Manchester City, Arsenal og kanskje t.o.m. Tottenham har bedre stall. Reina, Torres og Gerrard er gode, men bortsett fra det er det grå suppe. Det var ikke ufortjent/urettferdig/uflaks/etc. at dere havnet på 7.(?) i fjor. Det er det her jeg er helt enig i. Jeg håper andre liverpoolsupportere enn meg kan innse at vi ikke er noe topplag sånn situasjonen er nå, og at det ikke heller er noen krise. Vi kan bruke tid på å bygge oss opp igjen og komme tilbake til der vi var. Vi har nå et knallgodt utgangspunkt med tanke på de nye eierne, og om Torres drar sin vei, kan vi gjøre som Arsenal gjorde og bygge opp laget på nytt og komme sterkere igjen. Vi er tross alt en halv stjerne dårligere på Fifa 11 enn de andre lagene Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Altså, hvis du som manager for en klubb som Liverpool, selv med troppen vi har idag som fortsatt er god for en topp 4 plassering, sier at laget ikke kan spille bedre enn det de gjorde mot Blackburn, så har du faen ikke noe i klubben i gjøre. Det er vel nettopp det troppen ikke er. Manchester United, Chelsea, Manchester City, Arsenal og kanskje t.o.m. Tottenham har bedre stall. Reina, Torres og Gerrard er gode, men bortsett fra det er det grå suppe. Det var ikke ufortjent/urettferdig/uflaks/etc. at dere havnet på 7.(?) i fjor. Problemet til Liverpool er at troppen til Liverpool er for tynn, selve startelvern vil jeg si er på høyde med de andre topplagene i england, muligens forsvaret hadde trengt en utskifting eller to. Og er fullstendig uenig med at spillere som Cole, Meireles, Kuyt og Johnson betegnes som en grå suppe. 7. plassen i fjor var absolutt fortjent,men jeg mener vi underpresterte veldig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er enig i at troppmessig er ikke Liverpool topp 4 i England. Nå har egentlig ikke Arsenal heller noe spesielt imponerende tropp, men de har et fantastisk kollektiv som spiller samme type fotball, noe som er langt ifra hva en kan si om Liverpool om dagen. Men vi burde være med å kjempe om topp 4, til og med med dagens stall. Det er ingen unnskyldning at vi ligger langt nede, for i slutten av sesongen så burde vi med dagens mannskap ende på 3-6. plass, og ha vært med å kjempet om topp 4 hvert fall. Men det er vanskelig å forvente en topp 4-plass når vi nå konkurrerer mot Man Utd, Chelsea, City og Arsenal, med tanke på hva vi har til rådighet og alle problemene vi har hatt på alle felt. Forhåpentligvis vil de nye eierne ta seg tålmodigheten til å bygge opp et nytt lag og bringe oss fremover over en periode på flere år. Akkurat nå er vi ikke gode nok, men vi er for gode til å knapt vinne kamper. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Beste liverpool oppsett fåreløbig: Reina Johnson-Kyriakos/skrtl-Agger-Aurelio Pacheco/Kuyt-Gerrard-Meireles-Cole Torres-Babel Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Morsomt. Pacheco har vel knapt debutert for førstelaget? Cole trives ikke særlig på vingen og Babel har vært en sekk med dritt nå i et par-tre år. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Haha, Pacheco! Skal være passe drita for å sette opp det laget der. Babel er enkelt og greit ræva. Reina Johnson - Kyrre - Skrtel - Aurelio Lucas Kuyt - Meireles - Gerrard - Cole Torres Dette er det beste laget liverpool kan stille per dags dato. Dette laget er godt nok for topp 4, men en erstatter for Mascherano savnes dypt. Problemet er også at bak denne troppen er det latterlig dårlig. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 26. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2010 Haha, Pacheco! Skal være passe drita for å sette opp det laget der. Babel er enkelt og greit ræva. Reina Johnson - Kyrre - Skrtel - Aurelio Lucas Kuyt - Meireles - Gerrard - Cole Torres Dette er det beste laget liverpool kan stille per dags dato. Dette laget er godt nok for topp 4, men en erstatter for Mascherano savnes dypt. Problemet er også at bak denne troppen er det latterlig dårlig. Sier han som har lucas med i oppstillingen Pacheco får for lite spille tid og han har fart i forhold til Kuyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå