AKIversen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skal vi da håpe på? Kenny, Rijkaard eller HELST Manuel Pellegrin Hva har Pellegrini å vise til, egentlig? Bortsett fra at han fikk foten i Real? Han ga Real deres beste sesong poengmessig på en lang stund Hadde vært en kamp for Babel (skjønner fortsatt ikke hvorfor han ikke bruker pacheco) 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Forstår heller ikke hvorfor ikke Pacheco ikke er med, skulle tro at Hodgson har noe imot gutten. Spennende med Shelvey på slutten uten at han fikk vist seg særlig frem. Skulle heller sett Pacheco på innbytterbenken enn Poulsen.. 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva skal vi da håpe på? Kenny, Rijkaard eller HELST Manuel Pellegrin Hva har Pellegrini å vise til, egentlig? Bortsett fra at han fikk foten i Real? Han ga Real deres beste sesong poengmessig på en lang stund Noensinne, ellers riktig. Hadde vært ny rekord i La Liga også, hadde det ikke vært for at Barcelona var enda bedre. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Sitter på toget tilbake til London nå og kjeder meg.. Kampen idag var i det minste et positivt steg, selv om det er masse å ta tak i. Vi greide å skape litt og presse lit til en forandring, men vi gjør også flere feil som kan bli kostbare. Hodgson må fortsatt ut for fremtiden mener jeg, men han sikrer seg nok litt lengre tid i stolen med seier og litt bedre spill idag. Stemningen på anfield var litt så-som-så i dag som alltid på de mindre kampene, men YNWA var muligens den høyeste jeg har hørt. Ellers fikk Diouf kjørt seg fra tribunen i dsag. Godt med 3 poeng i det minste, vi trenger alt nå. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Liverpool.no sine spilleranmeldelser. W T F ? Blir jo bare mer og mer mongo. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Liverpool.no sine spilleranmeldelser. W T F ? Blir jo bare mer og mer mongo. Hva du tenker på? Foruten at dem er generelt høy. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Liverpool.no sine spilleranmeldelser. W T F ? Blir jo bare mer og mer mongo. Mener du stemmingen? eller? Kyriakos var best, med mereiles som andre, synes jeg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Mener ikke det nei. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Nå håper jeg for guds skyld at Roy bruker Kyrre neste kamp også. Han er formspiller og det er det vi trenger i Liverpool nå. Om han liker seg i Liverpool eller ikke, samma det, denne grekern gir alt når han er på banen. Kjenner jeg gjengen i Liverpool er det vel allikevel Carra og Skrtel igjen med en gang johnson er tilbake. I dag var han en bauta. Endret 24. oktober 2010 av MagnusW 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Kyrgiakos og Maxi var for meg våre beste i dag. Og Kyrre bør absolutt starte neste kamp. Faen for et kupp vi gjorde da vi fikk han for 1,5M. Jeg synes det virker som om han trives veldig godt med å spille for oss, han gir alltid fuckings 100% og har alltid et lurt smil på lager. Forlenge kontrakten og bank han inn sammen med Agger som vårt faste stopperpar. Bankers! 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Kyrgiakos og Maxi var for meg våre beste i dag. Og Kyrre bør absolutt starte neste kamp. Faen for et kupp vi gjorde da vi fikk han for 1,5M. Jeg synes det virker som om han trives veldig godt med å spille for oss, han gir alltid fuckings 100% og har alltid et lurt smil på lager. Forlenge kontrakten og bank han inn sammen med Agger som vårt faste stopperpar. Bankers! Helt enig, men mener at Mereiles var bedre en maxi Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Første kampen på lenge jeg ikke fikk sett og så er det det beste vi har spilt i år. Ja, ja. Digg å lese. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2010 Kyrre og Agger som stopperpar tror jeg kunne blitt en virkelig hit. Men, ingen manager vil vel sette ut Carra sålenge han spiller fotball, og iallfall ikke engelskisiferte Hodgson. Fornøyd med kampen idag, sånn spillemessig iallfall. Vi skapte flere sjangser i denne, enn vi har gjort tilsammen i PL. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 "Seeing is Believing" Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hørte en kommentator si i kampen mot Napoli:"mener at kyriakos er en type spiller som ikke passer i liverpool" og blir han sett på som en av de sterkeste spillerne i troppen Han minner meg mye om hypiia, god i dueller, god på hodet, men litt for treg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 "Seeing is Believing" Hører jeg dårlig, eller sier han "no ronaldo" til Torres når han klækkern med hælen? Uansett, Carragher har mer skills enn Torra. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 "Seeing is Believing" Hører jeg dårlig, eller sier han "no ronaldo" til Torres når han klækkern med hælen? Uansett, Carragher har mer skills enn Torra. Carragher en en middelmådig spiller og hadde vært på benken hvis han ikke hadde vært "local lad" det er jeg overbevis om Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 And he strikes again Jeg tror ikke vi kan spille mye bedre enn mot Blackburn, sier manageren i etterkant av årsbeste og 2-1 seier på søndag. Manageren hevder samtidig at hans lag nå har vært i fremgang over tid. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det der er faktisk noe av det verste jeg har lest fra han. Greit nok at han synes at vi spiller bra osv, men hvem er det som sier at vi ikke kan spille bedre? Hva slags signaler gir det til spillerne når manageren går ut å sier sånt. Null ambisjoner. Faen til tosk, tydelig av Liverpool blir for stort for han. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 25. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2010 Uttalelsene til Hodgson blir bare mer og mer latterlige. Greit nok at du hører hjemme i en klubb som kjemper om nedrykk, men du trenger ikke å senke Liverpool ned på det nivået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå