Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal vi da håpe på? :D

Kenny, Rijkaard eller HELST Manuel Pellegrin

Hva har Pellegrini å vise til, egentlig? Bortsett fra at han fikk foten i Real?

Han ga Real deres beste sesong poengmessig på en lang stund

Noensinne, ellers riktig. Hadde vært ny rekord i La Liga også, hadde det ikke vært for at Barcelona var enda bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter på toget tilbake til London nå og kjeder meg.. Kampen idag var i det minste et positivt steg, selv om det er masse å ta tak i. Vi greide å skape litt og presse lit til en forandring, men vi gjør også flere feil som kan bli kostbare. Hodgson må fortsatt ut for fremtiden mener jeg, men han sikrer seg nok litt lengre tid i stolen med seier og litt bedre spill idag. Stemningen på anfield var litt så-som-så i dag som alltid på de mindre kampene, men YNWA var muligens den høyeste jeg har hørt. Ellers fikk Diouf kjørt seg fra tribunen i dsag. :D

Godt med 3 poeng i det minste, vi trenger alt nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå håper jeg for guds skyld at Roy bruker Kyrre neste kamp også. Han er formspiller og det er det vi trenger i Liverpool nå. Om han liker seg i Liverpool eller ikke, samma det, denne grekern gir alt når han er på banen. Kjenner jeg gjengen i Liverpool er det vel allikevel Carra og Skrtel igjen med en gang johnson er tilbake.

I dag var han en bauta.

Endret av MagnusW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kyrgiakos og Maxi var for meg våre beste i dag. Og Kyrre bør absolutt starte neste kamp. Faen for et kupp vi gjorde da vi fikk han for 1,5M. Jeg synes det virker som om han trives veldig godt med å spille for oss, han gir alltid fuckings 100% og har alltid et lurt smil på lager. Forlenge kontrakten og bank han inn sammen med Agger som vårt faste stopperpar. Bankers!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kyrgiakos og Maxi var for meg våre beste i dag. Og Kyrre bør absolutt starte neste kamp. Faen for et kupp vi gjorde da vi fikk han for 1,5M. Jeg synes det virker som om han trives veldig godt med å spille for oss, han gir alltid fuckings 100% og har alltid et lurt smil på lager. Forlenge kontrakten og bank han inn sammen med Agger som vårt faste stopperpar. Bankers!

Helt enig, men mener at Mereiles var bedre en maxi :innocent:

Lenke til kommentar

Kyrre og Agger som stopperpar tror jeg kunne blitt en virkelig hit. Men, ingen manager vil vel sette ut Carra sålenge han spiller fotball, og iallfall ikke engelskisiferte Hodgson.

Fornøyd med kampen idag, sånn spillemessig iallfall. Vi skapte flere sjangser i denne, enn vi har gjort tilsammen i PL.

Lenke til kommentar

Det der er faktisk noe av det verste jeg har lest fra han. Greit nok at han synes at vi spiller bra osv, men hvem er det som sier at vi ikke kan spille bedre? Hva slags signaler gir det til spillerne når manageren går ut å sier sånt. Null ambisjoner. Faen til tosk, tydelig av Liverpool blir for stort for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...