Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal vi da håpe på? :D

 

Hvis du tenker på resultat, så kommer jeg aldri til å klare å håpe på at Liverpool taper en kamp, det er helt uaktuelt. Foretrekker heller å se på det faktum at selv med to seiere på rappen i PL fortsatt er alt for dårlig og at Hogdson i mine øyne bør være ferdig uansett resultat i dag.

Lenke til kommentar
Vinn eller forsvinn for Hodgson i dag?

 

Roy Hodgson fikk sparken som manager i Blackburn i 1998. I dag kan Blackburn indirekte sparke ham igjen.

vg.no

presset er stort på Hodgson idag, om han ikke får til 3 poeng idag så tror jeg han er så godt som ferdig ( håper det )

Makan til kjedelig fotball vi har spilt denne sesongen , det er triste saker

Endret av Cryflopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hodgson sier at Spearing (og Shelvey, men det er greit nok) er god nok for PL, men hva med Pacheco som han ikke gidder å ha med i troppen en gang? Synes det blir for dumt at Pacheco ikke får være med i Napoli kampen, spesielt når det virker som det er straff for det dårlige resultatet mot Northhampton. Det er ikke Pacheco som må ta ansvar for det, det er de rutinerte spillerne som spilte den kampen som må ta all skyld. Man straffer ikke en av klubbens mest lovende talenter ved å utelate han fra alle kampene resten av høsten. Synes dette er helt idiotisk av Hodgson, som alt annet han gjør med klubben.

 

Dog creds om han bruker Shelvey litt da.

 

Edit: Forøvrig er bare kommentarene til fyren i media grunn nok til å vurdere om han egentlig burde legges inn på psykiatrisk avdeling.

Endret av ErlendRU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter i Liverpool nå og venter på kampen. Er veldig spent på kampen idag, og selv om jeg aldri i livet greier å håpe på poengtap, så vil det positive ved et mulig poengtap være at presset på jobben til hodgson bare må nå maks og han må være ferdig. Jeg håper det skjer uansett resultat og sjelden har jeg vært så sikker på å oppleve en relativt kjedelig kamp på Anfield som idag, takket være roy. Det er ganske trist, men idag er vi likevel nødt til å vinne. Det er hjemmebane, det er blackburn og det er krise. Roy satser vel alt på tidlig scoring og forsvar, men jeg håper selv han innser sine feil og greier å kjøre på.

 

YNWA!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skal vi da håpe på? :D

Kenny, Rijkaard eller HELST Manuel Pellegrin

Pellegrini, ja takk! Men jeg tenkte på hva vi skal håpe på i dagens kamp. Det blir feil å ønske tap, men slik det er nå begynner jeg å bli litt desperat etter å få Hodgson bort.

Jeg blir aldri håpe på poengtap for Liverpool. ALDRI!

 

Men tre poeng ved en dårlig prestasjon kan jeg leve med. Men blir forundret over eierene hvis dem ikke fjerner Hodgson, uannsett hvordan det går i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...