Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Dette er ganske sykt å si, men jeg håper faktisk vi taper de neste kampene også, bare for å få Hodgson ut av klubben! Heller et par-tre tap til og så ny manager enn at Hodgson blir i klubben.

 

Skal ikke nekte for at samme tanken har slått meg.. Hvertfall nå som Rijkaard tydeligvis er "up for grabs".. :thumbup:

Endret av NiRaM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er man idiot nok til å dra til Napoli så får man tåle støyten.

Er du seriøs??

 

Hvis dette er et såpass stort problem, at motstandernes supportere ikke kan komme å støtte laget, så må de utestenges fra alt av internasjonale turneringer, for min del kan dette gjelde alle italienske lag.

 

Engelske lag ble jo utestengt i fem år etter Heyseltragedien.

Endret av Blueone
Lenke til kommentar

Nå var Heysel litt mer spesielt da. Men jeg er enig i at det må gjøres noe. Man kan ikke bare akseptere at det skjer så mye dritt nede i Italia. Jeg vet ikke hva som er blitt gjort siden jeg ikke følger italiensk fotball så nøye, det kan jo andre kanskje si noe om, men at det skal være farlig å dra på en bortekamp er ikke akseptabelt.

Lenke til kommentar

Kommer det som en overaskelse?

 

Jeg har såvidt vært innom Napoli og Campania-området, og jeg kan bare bekrefte det folk med innsikt sier. Napoli er ikke noe turiststed hvor lovens lange arm beskytter deg.

 

Jeg ser for øvrig ikke poenget med å diskutere med deg når du allerede har gjort opp en formening om Italia og feier alle under en kam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer det som en overaskelse?

 

Jeg har såvidt vært innom Napoli og Campania-området, og jeg kan bare bekrefte det folk med innsikt sier. Napoli er ikke noe turiststed hvor lovens lange arm beskytter deg.

 

Jeg ser for øvrig ikke poenget med å diskutere med deg når du allerede har gjort opp en formening om Italia og feier alle under en kam.

Mulig at det er strengt at alt av italienske lag skal utestenges, men hvis dette er et såpass stort problem for Napoli at dem ikke klarer å få slutt på det, så mener jeg absolutt at de burde utestenges en sesong eller to ifra internasjonale turneringer, i hvertfall burde det italienske forbundet komme på banen.

 

Engelske lag hadde også store problemer med hooligans for en del år siden, men etter en kraftig innsats mot hooligansoppførsel, har dem får bukt på det meste av slik aktivitet, finnes selvfølgelige enkelttilfeller, men sjeldent noe som går ut over en uskyldig tredjepart.

Lenke til kommentar

Engelske lag hadde også store problemer med hooligans for en del år siden, men etter en kraftig innsats mot hooligansoppførsel, har dem får bukt på det meste av slik aktivitet, finnes selvfølgelige enkelttilfeller, men sjeldent noe som går ut over en uskyldig tredjepart.

Å sammenligne Italia og England når det gjelder Hooligans, Casuals eller Ultras, blir for dumt. Det er store forskjeller i budskapet de respekte gruppene ønsker å sende ut.

 

Når det er sagt så har Italia store problemer med Ultras og ellers lovbrytende supportere, tidligere var det synlig og alle visste om det, nå til dags skjuler myndighetene problemene helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...