Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carra og Gerrard støtter nok Hodgson i så fall fordi de kjenner ham litt fra før og fordi han er engelsk. Jeg tror nok med tiden at de også vil innse at Hodgson ikke er riktig mann for Liverpool, om de ikke allerede har gjort det. Men Carra og Gerrard er så lojale til Liverpool at de ikke vil finne på noe tull dersom manageren erstattes. Med de resultatene kombinert med spill og trenerfilosofien, så er det uunngåelig.

 

Mitt håp er at Hodgson er ute etter kveldens kamp, Sammy leder laget mot Blackburn og deretter er Rijkaard eller aller helst Pellegrini på plass til neste kamp.

 

Hvis det med Torres stemmer like sterkt som det ryktes, så tror jeg Roy vil være på vei ut uansett. Tror ikke eierne/ledelsen føler seg trygge, og jeg tror ikke de trosser Torres og risikerer hans avskjed for en manager som bare har vist dritt til nå og som åpenbart ikke passer inn. De ser nok helt garantert dette de også.

Lenke til kommentar

Det burde de isåfall. Dårlig manager eller ikke, i slike strider bør spilleren tape.

Jeg er imot spillermakt, men akkurat i denne saken er jeg nesten mer glad for at noen spillere er så imot Hodgson, fordi det sannsynligvis vil få ham bort fortere, ergo vil vi tjene på det i denne saken. Men jeg er enig i at med en autoritær manager som fungerer for klubben, så skal ikke spillerne ha en dritt å si i saker som dette. Det vil jo alltid oppstå småting i en stor spillergruppe med konkurranse, men det sier også noe om treneren når to av spillerne som uansett er 100% bankers i startellveren mer eller mindre nekter å spille under Hodgson (hvis det er så ille som det ryktes).

 

For å si det sånn; hvor enn kjipt spillermakt er, vi er IKKE tjent med at Hodgson vinner denne og Torres forsvinner isteden for ham. :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hodgson er tydeligvis den nye Hicks. :p

 

Men det er seriøst ganske provoserende å se lagets manager gang etter gang, etter å ha tapt og blitt utspilt, tilsynelatende er godt fornøyd med kampen likevel. Og det faktum at det ikke gjøres grep overhodet for å få bukt med problemene - tvert imot ser vi ut til å bli mer og mer defensive, baktunge og uinspirerte for hver kamp, som om det er oppskriften.

Lenke til kommentar

Vi får håpe det er noe i det, men jeg tør ikke tro det.

 

Ifølge Echo skal en artikkel i avisen Il Matino Napoli ha pisket opp stemningen etter å ha betegnet Liverpools supportere som pøbel, og at politiet måtte sørge for ekstraordinære sikkerhetstiltak og stoppe all salg av alkohol for å stoppe 1000 holigans fra en av de mest voldelige deler av England.

Absolutt god selvinnsikt der nede i Napoli. :p

Lenke til kommentar

Er man idiot nok til å dra til Napoli så får man tåle støyten. Nå vet jeg ikke hvor godt informert deres supportergruppe var, men det er nok kritikkverdig. Det er en grunn til at alle Napolitanere velger å ikke anbefale å dra til deres hjemland, det er også en grunn til at Roma for første gang på mange titals år fikk lov til å komme inn på San Paolo hvorpå det bare var 27 stk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...