Smågal Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jepp, i tillegg har vi verdens beste keeper, midtbanespiller og spiss Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Og ving, kant, back, forsvar og ikke minst benk.... For ikke å snakke om manager.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Og fans ... 4 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) og manager Edit: Så ikke at Jotun tok det med. Endret 20. oktober 2010 av henrikus Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Noen som noensinne har tvilt på at vi er verdens beste fotballag på samtlige områder? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Rart det der, det er flere folk som ikke merker at Jotun poster nå for tiden ... 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Poster inkognito Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26404&zone=1 Roy Hodgson er alle bookmakeres favoritt til å være den neste Premier League-manageren som får sparken. Dersom resultatene fremdeles uteblir, vil klubbens nye eiere muligens bli tvunget til å foreta seg noe, og i følge den chilenske storavisen La Segunda har man allerede vært i samtaler med en kandidat. Tidligere Villarreal og Real Madrid-sjef Manuel Pellegrini ble intervjuet om den ledige managerjobben før Roy Hodgson ble ansatt, og i følge hans agent Jesus Martinez skal partene igjen være i samtaler. - Vi har vært i kontakt, men ettersom klubben er i en fase med forandringer, og ingen vet hvem som skal ta avgjørelsene, er det lite nytt om saken, sier Martinez til avisen. - Pellegrini har fått tilbud fra klubber i Italia, men ønsket å vente litt i håp om et bedre tilbud. Liverpool er en klubb Manuel gjerne kunne tenke seg, avslutter han Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Oddsen på at Hodgson blir sparket har forresten gått ned fra 2.75 til 2.00 i løpet av dagen. Skjønner heller ikke hvorfor Liverpool ikke ansatte Pellergrini i sommer, men heller gikk for Hodgson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Regner med Liverpool-styret helst ville ha en engelskmann i trenerrollen. Endret 20. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 vil helst ha Pellegrini i managerstolen , tror det er han som kan få oss på rett kjør igjen. håper det blir han Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Hva er det jeg leser? Torres og Reina har fått nok av Hodgson, og førstenevnte vil ha seg bort fra klubben. Kilde: http://liverpool.no/newspg.aspx?id=26405&zone=1 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Trist om Torres forsvinne, så vi må bare sparke Roy på dagen... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kjenner at jeg blir så jævlig irritert på den Viking-gjøken. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Huff, ja. Spark han før vi allerede er sikret nedrykk. Makan til en dårligere trener skal man lete lenger etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Dårlig trener er Roy ikke, men han er heller ikke en stor trener. Roy passer best i en liten\middelmådig klubb der han kan fokusere på defansive makt og overganger. At Torres og co allerede er lei fyren(ifølge the times) er en klar indikasjon om at Roy ikke har noe i Liverpool å gjøre. Noe jeg viste før han startet. Liverpool skal vist ha vært i kontakt med både Pellegrini og Rijkaard så det spørs. Når Roy kom med denne utalelsen''En trist dag for fotballen om jeg får sparken'' sier det meg at Roy vet at hans dager er talte i Liverpool. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2010 Neida. Han er absolutt ikke dårlig. Men heller ikke god nok for en så stor klubb som Liverpool. Virker som han ikke har noen ambisjoner når han spiller kjedelig defensiv fotball, uten noen form for angreps mønster. Det med Torres er nok sant, hvorfor skal en så bra spiller spille på et bra lag med en dårlig taktikker offensivt? Når han kan velge Barcelona, Real Madrid osv der det oser av offensive taktikker. Få ut Hodgson asap og gi meg en trener som vet hvordan fotball skal spilles. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Kom ikke som noen overraskelse at det var de to nei. Nå må vi få ut Hodgson og starta jobben med å reise klubben igjen, så vi kan beholde to av våre viktigste spillere. Det som bekymrer meg mest er om Torres faktisk er på dårlig fot med Carra og Gerrard også, da kan det fort hende han stikker uansett. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Fyfaen, om fyren greier å skremme vekk både Reina og Torres med sin ultradefensive fotballen sin, blir jeg rett og slett trist. Makan til gjøk. Inn med Pellegrini (som jeg sa når vi skulle ansette ny), eller King Kenny! Iallfall en som har et noe offensivt anlagt hode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Ryktes at Gerrard og Carra støtter Hogdson, mens Torres og Reina har fått nok. Spillerstrid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå