Varmo Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Parry gjorde en gigantisk feil ja, det ser alle i ettertid. Dog er det vanskelig å si hvor mye av det han kunne ha forutsett, da ihvertfall jeg ikke vet veldig mye om prossesen som pågikk da H&G overtok. Kan godt være at dette virket som det beste alternativet på den tiden. Ikke vet jeg. Det er selvfølgelig en forutsetning at en daglig leder har kunnskap om fotball og klubbdrift generelt, men hvis Januszewski oppfyller disse kravene (sies at han har fulgt engelsk fotball tett de siste 20 årene) så ser jeg det som positivt å få inn en som brenner for klubben i ledelsen. Endret 19. oktober 2010 av Termo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Den som leser artikkelen om Benitez på .no som ble postet rett før de tok av med nye eiere, ser at Benitez har noen oppsiktsvekkende meniner om Parry. Det er slett ikke sånn som vi har trodd. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Den som leser artikkelen om Benitez på .no som ble postet rett før de tok av med nye eiere, ser at Benitez har noen oppsiktsvekkende meniner om Parry. Det er slett ikke sånn som vi har trodd. Link? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=26146&zone=1 Altså, Parry har fått all skyld, men det viser seg at det var etterfølgeren som gikk en helt annen vei enn benitez. Han utalte jo også at han hadde jobbet med Direktører som ikke hadde peiling på fotball det siste året, i Inter er alt anderledes. Les den siste setningen, for en mann! Endret 19. oktober 2010 av guttorm 1 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Parry var en klovn. Men vi trenger folk med kompetanse som må gå inn i styret/lederrollene i klubben. Det nytter ikke å være supporter, kompetanse kompetanse kompetanse!!! Endret 19. oktober 2010 av SkagenK Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 "Liverpool skal være interesserte i å hente den høyreiste Athletic Bilbao-spissen Fernando Llorente til Anfield, som partner til navnebror Torres i angrepsrekka. Den 195 centimeter høye 25-åringen skal ha en prislapp på hele £17M." Caughtoffside.com Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 En ung og spansk spisspartnert til Torres tror jeg kan være redningen. For Torres og klubben. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Caughtoffside.com er en dårlig kilde. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 25 er vel ikke ungt, men ok. Kunne tenkt meg Llorrente, men litt redd for at han kommer til å falle igjennom slik som Morientes. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Leste en bra artikkel tidligere i dag som tok opp Pacheco. Mot Everton var han ikke en gang på benken (!?) Som i artikkelen (skal prøve å finne tilbake linken) er jeg enig i at det nå er tid for å gi Pacheco sjansen. Han og Torres oppe på topp tror jeg kan fungere bra, i tillegg tror jeg det er på tide å få inn litt ny giv i et lag som ser katastrofedårlig ut. Forhåpentligvis kan også Torres få tilbake litt av gløden hvis samarbeidet fungerer. I tillegg kan det være bra for oss supportere å få inn en spiller som har litt tilgode på "goodwill-skalaen" og som ikke blir hudflettet pga. en feilpassning eller to så lenge han klarer å bidra med noe positivt totalt sett. Kan også være et bra eksempel for å vise en del av gutta på laget at plassen ikke er sikker selv om de har de høyeste lønningene (jf. Cole, selv om han faktisk er den ene som går ut og tar selvkritikk). Dette er nok desverre utopia så lenge Roy er the man in charge, da han allerede har plassert Pacheco på det han selv kaller B-laget (idiotisk både at han sier noe sånt, og at Pacheco er der) og at han la mye av skylden for tapet mot N'hampton på nettop Pacheco (idiotisk igjen). Morsom tanke da.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Dere snakker veldig mye om han Pacheco.... Han har ikke bevist noe enda? Han er talent ikke sant? Har ikke fått med meg så mye mer enn litt på landslaget til Spania (ungdomslandslaget?) Bare lurer: Er det mulig at det han gjør på B-laget rett og slett ikke er godt nok siden ingen vil gi han noen sjanse? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Dere snakker veldig mye om han Pacheco.... Han har ikke bevist noe enda? Han er talent ikke sant? Har ikke fått med meg så mye mer enn litt på landslaget til Spania (ungdomslandslaget?) Bare lurer: Er det mulig at det han gjør på B-laget rett og slett ikke er godt nok siden ingen vil gi han noen sjanse? Han fikk gullballen for flest scorede mål i U19 EM og de sjansene han har fått har han tatt vare på (så ikke Northampton kampen). Han har ikke fått bevist så veldig mye på førstelaget, men det er mye pga lite spilletid. Endret 19. oktober 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Riktig riktig.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Dere snakker veldig mye om han Pacheco.... Han har ikke bevist noe enda? Han er talent ikke sant? Har ikke fått med meg så mye mer enn litt på landslaget til Spania (ungdomslandslaget?) Bare lurer: Er det mulig at det han gjør på B-laget rett og slett ikke er godt nok siden ingen vil gi han noen sjanse? Han hadde flere imponerende innhopp i fjor. Benitez uttalte vel også at planen var å gi han flere sjanser (også fra start), men at den tøffe kampen om 4. plassen gjorde at han valgte å satse på det trygge. Flere landslagsoppdrag kom også på meget ugunstige tidspunkt, slik at det ble litt få opptredner, da han var mye bortreist mens vi spilte EL og cuper. Forresten så har ikke Liverpool noe B-lag, dette er bare en dustete betegnelse Hogdson bruker etter at han tydligvis har delt opp førstelagstroppen i 2 grupper (idioti). Vi har et reservelag, der Pacheco har vært sentral i flere sesonger, men det er noe annet. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Kanskje vi burde kjøpe Rooney? Hører rykter om at han er til salgs Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Tsk. Vi må først og fremst beholde Torres, kjøpe en kvalitetsspiss til, erstatte Hodgson før vi kan begynne å kjøpe spillere fra topp 10-listen i verden. Skjønner jo at du sa dette på spøk, men poenget mitt står. 1 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Digg digg digg digg digg digg digg digg!! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Åh, som jeg savner å se god fotball. Jeg kan ikke huske forrige gang jeg så en kamp hvor jeg ikke satt med hjertet i halsen. Tenk å ødelegge det morsomme med fotball. Nesten så jeg skulle ønske jeg så Liverpool i coca cola. Der kunne de kanskje ha fått til noe kreativt og morsomt spill. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Tsk. Vi må først og fremst beholde Torres, kjøpe en kvalitetsspiss til, erstatte Hodgson før vi kan begynne å kjøpe spillere fra topp 10-listen i verden. Skjønner jo at du sa dette på spøk, men poenget mitt står. Er vel ikke noen vits å kjøpe ny spiss i det hele tatt så lenge vi har Hodgson. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg lo godt og hardt av det sitatet litt lenger bak her om å slippe inn mål på grunn av offensiv kraft. Må være noe av det sprøeste jeg har hørt på årevis. Til og med Liverpool-supportere finner jo et i utgangspunktet trist sitat som dette hysterisk. :!: Midt i all motgangen er det liiiitt morsomt at den andre gjengen også sliter litt, etter alle drittkommentarene jeg og vi har fått fra enkelte Man Utd-supportere i den seneste tiden. Men Rooney ender vel bare opp i City eller Chelsea uansett. Hvis Man Utd går med på å selge til de da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå