Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hahaha. Dette skulle jeg virkelig ha sett. Hvilken kanal gikk det på og hva var navnet på suppegjøken?

9094985[/snapback]

Eurosport. Vet ikke hva han heter, men han minnet meg mye om Henrik Elvestad ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommentatoren i går var enormt underholdende. Manglet bare en ekspertkommentar fra Anita Rapp i pausen, så hadde kvelden vært perfekt?

Det hadde vel blitt noe som dette;

- Liverpool har vært best i første omgang. Det kan man se på hvor mange mål dem har puttet i nettet.

Lenke til kommentar
Kommentatoren i går var enormt underholdende. Manglet bare en ekspertkommentar fra Anita Rapp i pausen, så hadde kvelden vært perfekt?

Det hadde vel blitt noe som dette;

- Liverpool har vært best i første omgang. Det kan man se på hvor mange mål dem har puttet i nettet.

9095115[/snapback]

Glad det ikke bare er jeg som blir irritert når hun dukker opp og forstyrrer fotballrunden.

Lenke til kommentar
Så sendingen på Setana jeg, der var det ok komentering.

Sissoko må jeg si spilte bra, Pennant også.

Forsvaret var ustødig, men hva kan man forvente med så mange bytter og preseason?

9092218[/snapback]

Den var heller dårlig. Kjedlig å høre på når kommentatoren er liverpool-fan. Brilliant,excellent. De to orda sa han jo hele tida.

Lenke til kommentar
Så sendingen på Setana jeg, der var det ok komentering.

Sissoko må jeg si spilte bra, Pennant også.

Forsvaret var ustødig, men hva kan man forvente med så mange bytter og preseason?

9092218[/snapback]

Den var heller dårlig. Kjedlig å høre på når kommentatoren er liverpool-fan. Brilliant,excellent. De to orda sa han jo hele tida.

9096665[/snapback]

Bedre enn en som er totalt idiot som bare sitter og snakker piss og ikke kan så mye fotball som han burde kunne.

Lenke til kommentar
Hei dere ;) bestilite akkurat meg den nye Liverpool drakten nå . med Kuyt bak ;) blir bra!

9098025[/snapback]

Er Kuyt noe bra a? :nei:

9100208[/snapback]

Visst er Kuyt bra! Han var en av Liverpool's aller beste og mest arbeidssomme spillere forrige sesong - og det var i hans aller første sesong i Liverpool! Han kommer til å bli enda bedre i år. Har faktisk vurdert ham bakpå drakta selv... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...