Xanman Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Håper faktisk at ting ordner seg for Liverpool. Hater å se et av de aller største lagene i engelsk fotballhistorie gå i oppløsning på grunn av et par tilbakestående amerikanere. 2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Er nok mer bak dette enn Hicks&Gillett tror jeg men. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 For å si det sånn, det er veldig mange problemer som må løses opp innad i klubben. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Rijkaard tar jeg imot med åpne armer. Tenkte lenge i går kveld på hvem jeg ønsker meg som manager og kom frem til at: Pellegrini, Rijkaard, Dechamps er mine (realistiske) førstevalg, selv om det er flere andre spennende typer der ute. Tar gjerne Kenny også, men der går usikkerheten på om han blir et langtidsprosjekt. De fleste vet nok også at jeg gjerne skulle ha sett Rafa som manager som LFC i dag, men det er selvfølgelig naivt å tro det ville ha blitt en god løsning etter at han fikk sparken (skulle ikke ha skjedd). 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Er nok mer bak dette enn Hicks&Gillett tror jeg men. For å si det sånn, det er veldig mange problemer som må løses opp innad i klubben. Det var vel da de kom ting begynte å gå til helvete for Liverpool? Det er selvsagt en haug av problemer som må løses (gjeld, møkkamanager, umotiverte spillere), men flesteparten av disse problemene er vel en direkte følge av det kaoset eierne skapte? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg vurderte en sympatipost tidligere i dag når jeg leste om Carragher V Torres-saken som Termo tok opp. I løpet av de 8 serierundene i år har jeg fått en helt annen følelse for fotball, og da altså PL. Det er ikke riktig å se Chelsea og City på toppen. Et LFC-seriegull ville stukket mye verre enn f.eks. Chelseas i fjor, men jeg vil allikevel ha dere med i toppen. At "alle" fotballvennene mine er LFC og har trukket seg totalt tilbake fra PL er også kjipt, for jeg har ingen å krangle eller se kamper med lenger, for ingen bryr seg. Hadde en kompis over til Merseysidederbyet på søndag. Han var 88 minutter for sen og ble "superbummed" over resultatet og ringte en annen for å fortelle om resultatet. Skabbete. Uansett. Trist situasjon og jeg håper dere kommer dere over City og Chelsea fort som svint, samtidig som de blå sakte råtner. Vi får håpe de får en kniv mot strupen i 2012 ved de nye reglene. Håper faktisk at ting ordner seg for Liverpool. Hater å se et av de aller største lagene i engelsk fotballhistorie gå i oppløsning på grunn av et par tilbakestående amerikanere. H&G kan ikke ta hele skylden. Det er veldig lett å legge all skyld på en naturlig forklaring som uro i styret og drakamper i kulissene, men dette er ikke alt. Hadde ikke United hatt så god sportslig suksess som de har hatt de to (kanskje tre) siste årene, så hadde det runga godt om at alt er eiernes skyld, griskhet, grådighet og strutsementalitet. LFC er oppi en fin mix av mye drit, deriblant et imkompetent eierforhold, men nest sisteplass på tabellen skyldes mer enn dårligere eiere. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Er nok mer bak dette enn Hicks&Gillett tror jeg men. For å si det sånn, det er veldig mange problemer som må løses opp innad i klubben. Det var vel da de kom ting begynte å gå til helvete for Liverpool? Det er selvsagt en haug av problemer som må løses (gjeld, møkkamanager, umotiverte spillere), men flesteparten av disse problemene er vel en direkte følge av det kaoset eierne skapte? Joda, ingen tvil om at H&G skapte mange problemer mye uikkerhet, men problemene på banen begynte med at Alonso dro, og at Rafa dreit seg ut på transfermarkedet den sesongen. Mens nå så begynner vi vel også å merke at stallen er aldrende, mange spillere som er på gal side av 27-28 år. Mens innad i klubben så har styret lite kompetanse på fotball. Bare folk som har jobbet innen finans verdenen. Forhåpentligvis så blir hele styet fjernet med untak av Ian Ayre(IMO). Begynne på SCRATCH!!! Just do it Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Uten eierne hadde de hatt flere penger til å bruke på spillere, og Benitez (som faktisk er en god manager) hadde sannsynligvis fortsatt vært i klubben. Kanskje hadde de til og med rukket å begynne på ny stadion? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Twitter Rijkaard agent: "There has been no approach from Liverpool - at this moment Frank is still manager of Galataseray" Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) LFCGLOBE TWITTER: NESV are in search of new manager, we can confirm. #LFC Edit. Husk at dette er Twitter, så ta det med en klype salt. Endret 18. oktober 2010 av SkagenK Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2010 Vel, det starter jo nesten alltid med rykter, så jeg ser på positivt på rykter om at eierne er på utkikk etter en ny manager. Bedre enn ingenting! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Nytt gullkorn fra Roy - hold dere fast! "It is a problem we are letting in goals but with the offensive line-up we have that is going to be a risk" Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Nytt gullkorn fra Roy - hold dere fast! "It is a problem we are letting in goals but with the offensive line-up we have that is going to be a risk" Oh my.. Han legger virkelig skylda for baklengsmåla på vår eminente offensive taktikk.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Det blir automatisk slik når man stormer i angrep med kreativ fotball! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Nytt gullkorn fra Roy - hold dere fast! "It is a problem we are letting in goals but with the offensive line-up we have that is going to be a risk" Fyren må jo være på fylla døgnet rundt. 2 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ser ut som han har arvet medietekket til Benitez, om ikke annet. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Han er nok ute etter neste kamp Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Fyren har bukket under for presset. Han gjorde en fantastisk jobb i Fulham, men han takler tydeligvis ikke Liverpool. Han sier jo BARE piss i media, i hvert fall. Verre enn Benitez, jo. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Ryktes at Januszewski kan bli innsatt som daglig leder etterhvert. Dette ser jeg på som veldig positivt da vi sårt trenger folk i ledelsen som handler i klubbens interesse. Tror Januszewski kan være riktig mann da han tydligvis er ihugga supporter. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Rick Parry var jo ihugga supporter, alle så jo hvordan det gikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå