Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Liverpool bør kvitte seg med Hodgson så fort som mulig hvis de har ambisjoner. Hva er poenget med å la han sitte til januar? Jo fortere dere får inn en ny manager, forhåpentligvis (for deres egen del) en kontinental manager, kan dere begynne kartleggingen av hvilke spillere dere skal få inn. Hvilke spillere skal Hodgson kunne hente? Hvis det fortsetter slik som dette kan jeg se for meg at det vil være flere spillere som allerede i januar vil ønske seg vekk.

 

DING DING DING DING. I agree.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener det samme Jørgen.

 

Jeg er så jævla lei av å se spillerne holde på som en gjeng med tolvåringer utpå banen, og jeg tror ikke jeg kan sitte å se på at vi holder på slik vi har gjort så langt i år mye lengre. Det ødelegger meg litt for hver kamp. Ikke i min villeste fantasi kunne jeg forutsett at vi skulle ligge nest sist på tabellen etter 8 runder. Som Pirja sier så sa Hodgson at vi skal dømme han etter 10 kamper i ligaen. Haha, gjerne for meg hvis det er det som skal til for at han skal innse at dette går bare ikke lengre. Vi starter hver eneste jævla match som en redd guttegjeng fra Skrukkedalen IL, som skal utpå banen og spille mot gutta som er ferdig med puberteten. Vi legger oss bakpå fra start og avslutter kampen i angrep nettopp fordi vi har vært i defensiven hele matchen og sluppet inn mål pga at vi har spilt slik Roy Hodgson vil at vi skal spille. Alt han sier etter kamper fatter jeg heller ikke. Han er jo som regel fornøyd så lenge vi ikke taper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tipper noen av de som trykker pluss eller nikker positivt til SuperParanoids innlegg er de samme som mener Martin O'Neill er en god mann for jobben. Jeg kan ikke fatte det. Har noen (LFC) venner som også klager den defensive stilen til Hodgson opp og i mente, men allikevel nevner navnet til O'Neill når det er snakk om en ny. Martin er jo den samme mannen som Roy, bare med briller og litt bedre dansefot.

 

O'Neill har som Hodgson én tanke i hodet, og det er å sette opp mursteinsmurer og barrikader på linje med J. Fritzl.

 

Hodgson er en middelmådig manager, Liverpool FC er en alt for stor klubb for Hodgson.

 

De nye eierne må få inn em manager av høyt kaliber for å vise ambisjoner, hvis vi får inn en god manager så vil vi tiltrekke bedre spillere.

Mmmm, det lukter Big Sam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hodgson er en middelmådig manager, Liverpool FC er en alt for stor klubb for Hodgson.

 

De nye eierne må få inn em manager av høyt kaliber for å vise ambisjoner, hvis vi får inn en god manager så vil vi tiltrekke bedre spillere.

Mmmm, det lukter Big Sam.

Fat Sam skal vel til United når Ferguson legger opp.

 

MON, nei takk...

Lenke til kommentar

Fat Sam skal vel til United når Ferguson legger opp.

Hehe, fysj, for en tanke. Potensiell vg-artikkel forresten.

 

Og apropos Kenny. Var det ikke bare H&G som stod i veien for han i managersetet tidligere?

 

Njaa, var vel Martin Broughton/Christian Purslow som sa nei da Kenny tilbydde seg å hjelpe til.

Lenke til kommentar

Sportslig sett er dette krise. Jeg driter faen i hva Hodgson sier om spill og ingen krise og blabla, det er krise for Liverpool å ligge nestsist etter så mye som 8 kamper. 8 kamper er ca. 1/4 av sesongen. Greit nok at det egentlig ikke er mange poengene opp, men det hjelper jo ikke en dritt når vi spiller som potetplukkere og ikke er i nærheten av å vinne engang. Og Hodgsons over-positive oppsummeringer og ultradefensive uttalelser provoserer meg enda mer enn spillet. Score først så vi kan forsvare..HVA FAEN?! Dette er ikke Fulham eller Viking!

 

Jeg er ingen fan av å sparke managere, men man må også innse realiteten når man har ansatt en midlertidig manager som er så sykt defensiv, kjedelig og umotiverende som Hodgson, som i tillegg til dette ikke greier å få noe ut av laget. For prestasjonene er ikke hovedårsak til at jeg vil ha ham bort, det er stilen hans, og den kommer sannsynligvis aldri til å endre seg. De nye eierne vil være en perfekt "unnskyldning" til å ansette en ny manager, kanskje til og med Kenny. Men vi er uansett nødt til å ha noe annet enn Hodgson.

 

Det blir midten av tabellen i år, garantert. Og jeg skal love at Hodgson ikke sitter i stolen når neste sesong sparkes i gang. Spørsmålet er egentlig bare hvor lenge han får sitte, og hvor langt nedover vi kommer til å ende.

 

Når det er sagt, gleder jeg meg til endelig å få sett Liverpool igjen til helga. Blackburn-kampen blir første gang i Liverpool på nesten et år, det er altfor lenge. :o Den kampen er 100% nødt til å bli seier, og da skal jeg se noe annet enn defensiv oppstilling, defensiv holdning og "score så vi kan forsvare"-mentalitet. Det må UT!

Lenke til kommentar

For det første er det forbanna irriterende å høre om "hvor gode vi var" etter alle kamper der vi har sugd balle. Nå leser jeg også dette:

 

Chippy and defensive after the game, he ended his press conference in a sharp exchange with a journalist from Scandinavia who questioned the lack of supply to Torres.

 

'Are you from Denmark?' Hodgson asked (he considers the Danish press too negative).

 

'No, Norway,' replied the visitor. 'Ah, two countries I never want to work in again,' he said.

 

Mannen har totalt mistet grepet, det begynte med "mest respekterte manager i Europa", før "en trist dag for fotballen om jeg får sparken", og nå dette. Ingen tvil om at han har bukket under for presset.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Hodgson burde sparkes så fort som mulig, slik at vi kan få inn en manager som kan begynne å planlegge hvem som skal hentes inn i Januar.

 

 

Chippy and defensive after the game, he ended his press conference in a sharp exchange with a journalist from Scandinavia who questioned the lack of supply to Torres.

 

'Are you from Denmark?' Hodgson asked (he considers the Danish press too negative).

 

'No, Norway,' replied the visitor. 'Ah, two countries I never want to work in again,' he said.

 

Mannen har totalt mistet grepet, det begynte med "mest respekterte manager i Europa", før "en trist dag for fotballen om jeg får sparken", og nå dette. Ingen tvil om at han har bukket under for presset.

 

Hvis han fortsette å oppnå resultater slik han får nå, så godt mulig at Norge og Danmark er den beste plassen han kan få jobb:P

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Hodgson burde sparkes så fort som mulig, slik at vi kan få inn en manager som kan begynne å planlegge hvem som skal hentes inn i Januar.

Ikke bare med tanke på januar, men også med tanke på resultatene i de neste kampene som er viktig med tanke på en eventuelt spill i Europa neste sesong.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Vet ikke om noen her følger LFC Transfer Speculations på fjesboka, men han/de hadde hørt rykter om at Hodgson hadde kritisert Sammy for å være en dårlig trener.

 

For håpe for Hodgson selv at det ikke stemmer.

 

Link? Finner den ikke når jeg søker opp.

 

Edit: Nevermind, fant den nå.

 

Edit 2: Første jeg leser er dette:

 

BIG rumour flying around the City that Stevie and Jamie had a MASSIVE stand up row with Torres to the point where Jamie had to be held back from hitting him. They feel he has given up on LFC and isn't trying anymore. This is causing a HUGE rift in the squad that Woy simply cannot control.
Endret av Termo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...