Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Hva tror dere kommer til å skje med Hogdson. Å sparke han etter noen kamper er for meg horribelt galt, men han er heller ikke i nærheten av å få ut potensialet i spillerene. Jeg håper dere lar han bli, ting vil snu Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg håper egentlig at han går av selv for å være ærlig. Har minimalt med tro på at han kommer til å klare å ta oss dit vi ønsker å være, og nå som det har blitt orden på eiersiden trenger vi ikke lenger en mellommann som var ment for å "holde skipet stødig" (dette har heller ikke skjedd). Er selvsagt ingen fan av å kvitte seg med en manager etter så kort tid, men tror det er den beste løsningen for alle sånn som ting har blitt. Roy Hogdson: Nice man - Wrong job Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Se hva han gjorde med Fulham da. Liverpool er ikke Fulham, men han kan kanskje klare å bygge noe. Hvem ønsker dere skal komme om det blir managerskifte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Han kan selvføglelig bygge noe, men jeg tviler. Er opp til de nye eierne om han får fortsette, tipper de ser at Roy ikke er rett mann for jobben og har egentlig aldri vært det heller (Skulle gitt Rafa et år til som jeg ofte sa etter sist sesongen) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Ikkje peiling. Kenny til januar/sommer kanskje? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hodgson er en middelmådig manager, Liverpool FC er en alt for stor klubb for Hodgson. De nye eierne må få inn em manager av høyt kaliber for å vise ambisjoner, hvis vi får inn en god manager så vil vi tiltrekke bedre spillere. Men så spørs det om vi skal få en manager som er litt eldre ala Hitzfeld, Pellegrini eller Hiddink. Eller om vi skal gå får en som er yngere som Quique Sanchez Flores og Unai Emery. Det er mange valg, gjelder bare å velg rett Edit.. Eller så kan vi jo prøve oss på Joachim Löv Endret 17. oktober 2010 av SkagenK Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Ingen av dere som vil beholde han. Han har jo bare sittet i noen måneder. Man kan da ikke dømme noen så fort Endret 17. oktober 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Syns han kan få sitte en stund til, hvertfall frem til jul eller noe for å bevise hva han kan få ut av laget.. Men hvis det blir til at Roy får sparken (eller går selv), da vil jeg enten ha O'Neill eller King Kenny Endret 17. oktober 2010 av NiRaM 1 Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Ingen av dere som vil beholde han. Han har jo bare sittet i noen måneder. Man kan da ikke dømme noen så fort Selvfølgelig kan man dømme noen så fort, Hogdson har aldri vært i en storklubb(Inter ok da). Det virke ikke som han takler presset, taktisk naiv og lignende. Det er ingen ting som tilsier at han skal endre dette. Jeg syns at han skal dra før han ødelegger mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Ingen av dere som vil beholde han. Han har jo bare sittet i noen måneder. Man kan da ikke dømme noen så fort For det første: jo, det kan man så absolutt. For det andre: Ønsker ikke at han blir sparket, men gråter ikke om han blir det. Roy var ment som vikar-manager, ikke noe mer. Han er nok for ''liten'' trener for Liverpool. Men for min del skal han få sjansen ut sesongen. MEN om det blir trenerbytte er det på grunn av de nye eierne. Ofte skiftes ut trener og spiller-teamet ut ved eierskiftet, og tror også det skjer i Liverpool. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Fergie hadde ikke så gode resultater til å begynne med. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Fergie hadde ikke så gode resultater til å begynne med. Men så kom resultater og alt ble helt Fergalicious Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Ingen av dere som vil beholde han. Han har jo bare sittet i noen måneder. Man kan da ikke dømme noen så fort Jeg var ikke direkte fan av Benitez, men allerede da Hodgson ble nevnt som mulig manager for Liverpool begynte jeg å kaldsvette. Benitez var ikke superoffensiv han heller, men i forhold til Hodgsons ultradefensive spillestil, var han det. Nå har Hodgson hatt mer enn nok med tid til å motbevise dette inntrykket, men han har isteden bare understrekket inntrykket ytterligere. Det ser vi både på spillestil, laguttak, formasjon og uttalelser. Han uttalte f.eks. at han var førnøyd med 0-0 på bortebane mot Birmingham, og før kampen mot Everton uttalte han at han håpet Liverpool scoret først, så kunne vi forsvare en ledelse istedenfor å jakte. Slike uttalelser er helt håpløst av en manager for en klubb som Liverpool. Hvem som skulle blitt vår nye manager har jeg egentlig ingen formening om, annet at det bør være en som er mer offensiv i tankegangen, og helst med litt erfaring på høyt nivå. Behøver nødvendigvis ikke være noe "stjernenavn". 4 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Tar West Ham poeng mot Newcastle på lørdag så ligger vi sist i PL før vi møter Blackburn på Anfield i 9. serierunde. Deprimerende å tenke på. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Vi skal gjøre vårt beste for at akkurat det skjer Se mer positivt på det. Om vi slår Newcastle, har dere en mulighet til å ta igjen dem også allerede neste runde, når dere spiller på Søndag. Eventuelt så kommer Wolves bak dere dersom de taper med 2 mål eller mer mot Chelsea. Noe som ikke er heeelt usannsynlig for å si det mildt. Endret 17. oktober 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Ingen av dere som vil beholde han. Han har jo bare sittet i noen måneder. Man kan da ikke dømme noen så fort Jeg dømte han allerede før han ble ansatt. Og mine verste forestillinger har han klart å virkeliggjøre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Tar West Ham poeng mot Newcastle på lørdag så ligger vi sist i PL før vi møter Blackburn på Anfield i 9. serierunde. Deprimerende å tenke på. Skjønner den, dog det er Oktober. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Hodgson sa: "Ikke døm meg nå, døm meg etter 10 kamper" i starten av sesongen. Det er 2 serierunder til. Jeg venter med glede, vis resultatet er sparken! Han har trent Viking, det sier sitt. Der fikk han heller ikke suksess. Hørte intervjuet med Hareide etter Viking-tapet idag. Da la han ut om alt som gikk feil og måtte rettes på, og hva viking var for dårlige med. Hodgson derimot, han synes vist alt Liverpool presterer er bra. Er ikke rart vi ikke bli bedre da!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) - I andre omgang gjorde vi alt laget kunne gjøre. Vi spilte bra, skapte sjanser, og begrenset dem til noen få sjanser. Vi la rett og slett press på dem, la han til. - Jeg ser ikke på dette som noen krise. Jeg synes ikke vi spilte som noe bunnlag i dag, men vi har bare seks poeng på åtte kamper, noe som er dårlig betalt. 1. Vi gjorde IKKE alt laget kunne gjøre i dag. 2. Vi spilte IKKE bra. 3. Vi skapte IKKE sjanser. 4. Vi begrenset Everton IKKE til noen få sjanser. 5. Vi la IKKE press på dem, i så fall minimalt og i få perioder av kampen. 6. Det ER krise, Liverpool skal ikke ligge på nest siste plass etter 8 runder. Så enkelt er det bare. 7. Vi spilte som et bunnlag i dag, jo. 8. Det er ikke dårlig betalt, det er fullt fortjent når vi spiller som jentelaget til Mjøndalen. Tror Hodgson dyrker noe alvorlig ulovlig i hagen sin som han sitter å røyker titt og ofte siden han mener at vi faktisk spilte bra i dag. Edit: Når det er sagt må også spillerne ta sin del av skylda her. Makan til slapp og uinteressert gjeng skal man leite lenge etter. Eneste som faktisk duger til noe på laget er Reina, Torres og Gerrard. Og Torres får ingenting å jobbe med, så han duger ikke for tida han heller, men vi veit hva han kan. Jeg ser noe positivt i dag da. Eierne var på plass på Goodison og så hvor jævlig trasig klubben er for tida. Kanskje de skjønner at noe må gjøres med både spillerstall (skrote 80%) og manager. Endret 17. oktober 2010 av ErlendRU 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Liverpool bør kvitte seg med Hodgson så fort som mulig hvis de har ambisjoner. Hva er poenget med å la han sitte til januar? Jo fortere dere får inn en ny manager, forhåpentligvis (for deres egen del) en kontinental manager, kan dere begynne kartleggingen av hvilke spillere dere skal få inn. Hvilke spillere skal Hodgson kunne hente? Hvis det fortsetter slik som dette kan jeg se for meg at det vil være flere spillere som allerede i januar vil ønske seg vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå