Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Hva har aktivitet på et forum med interesse og supporter å gjøre? Det er en liten fritidssysler, ikke noe man måler en supporter på. Det er jo bare helt hinsides. Langt ifra alle som føler for å skrive om alt, kanskje spesielt her hvor man hver gang går inn i den uendelige diskusjonen hvis man presterer å skryte litt av klubben. At aktiviteten her har gått ned stemmer veldig bra, men jeg er overbevist om at det er har noen helt naturlige grunner, ikke at folk blir mindre supporter. Det blir for dumt. I tillegg går jeg ut ifra at de fleste av oss her ikke sitter hjemme på trygd, men har skole og jobb midt på dagen og ikke nødvendigvis sitter ved PC-en at all times. Å forsøke å påstå at folk her ikke bryr seg, ikke har interesse nok eller ikke er supportere er et latterlig forsøk på å spille oss ned - once again.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

So yesterday the English guys won in the English court; then the Americans won in the American court and blocked the English judge's decision (essentially). Then today the English guys won again in the English court and blocked the blocking of the English judge's decision. And now the Americans are fighting in the American court to block the blocking of the blocking of the English judge's decision. Can we guess who'll win that? How is this ever going to end?

:!:

 

For en suppe.

 

Edit: sakset fra The Guardian-saken

Endret av Sokkalf™
Lenke til kommentar

Tragisk lavmål av game. Ble mer og mer irritert jo mer jeg leste, helt til jeg kom til Hewitt sitt innlegg som svarte på alt. Jo vi bryr oss. Takk gud for iPhonen disse dagene, har holdt meg oppdatert hele tiden, men føler ikke for å skrive hver ting på et diskusjonsforum. Saken tar 100 vendinger hver dag, og nye rykter kommer og går, er ikke vits å skrive alt her.

 

Jeg begynner å bli lei hele denne saken nå. Hicks og Gillet går heller i graven enn å godta et bud fra NESV tydeligvis. Duoen har vist ingen valg nå som retten i London sa at denne saken har ingenting i Texas og gjøre. Leste en plass at de kan havne i fengsel vis alt går galt for H&G nå, men som alt annet i denne saken finnes det vel en utvei.

 

Avtalen er vel i boks, gjenstår bare at H&G godtar budet. Dette kan ta tid.

Lenke til kommentar

Følg rettsaken live her:

http://www.guardian.co.uk/football/blog/2010/oct/14/liverpool-fc-sale-live-coverage

 

Bemerkelse: Veldig liten aktivitet endog fremtiden til klubben deres er under lupen. Det har vært ekstremt mye å kommentere i dag, men likevel det er et fåtall som bidrar (som vanlig)

Folk flest er på skole og jobb vet du ;). Og jeg antar jeg ikke er alene om å ikke ha tid til å surfe på diskusjon.no i arbeidstiden.

Lenke til kommentar

Når det med aktivitet er nevnt, så tør jeg knapt å poste noe om denne saken før jeg er helt sikker på at det har endt godt. Tiltross for at mulighetene til idiotene minsker, føler jeg meg ikke trygg før jeg får en formell uttalelse fra Liverpool og ny eier.

 

Jeg tror ikke vi skal være redde for at manglende aktivitet i tråden betyr at Liverpoolsupporterene har mistet kjærligheten for sin klubb, det går vel mer på at en prøver å holde seg oppdatert mens man lever i usikkerheten og frykten for nye påskudd.

Lenke til kommentar

8.00pm: Jim Boardman of www.anfieldroad.co.uk has tweeted: Five Live - Dan Roan: Sources close to NESV say they will get a hearing in Texas to get the Hicks injunction lifted in next few hours.

Live blog: Twitter

 

7.56pm:Last little update for now. Gillett is in London consulting with his lawyers. May be nothing left to consult about. We'll see, tweets Bloomberg's Tariq Panja.

 

 

 

hadde vært kjekt og våknet opp imorgen til nyheten om at vi var i NESV sine hender, I belive

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...