Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Var flott å se Torres og gutta utpå der. Synd at de kom inn i en periode hvor Liverpool ikke fikk til så mye fremover. Viser dog prov på god teknikk, fint å se hvordan han utfordrer når han har mulighet for det. Babel har ikke vist noe spesiellt, men det er vel ikke bare bare å komme inn i en slik kamp.

Ellers er jeg glad for at Hobbs og Derby har fått vist seg frem litt, det er hyggelig! Meget bra at Voronin scorer to også, man må vel igrunn bare si seg positivt overrasket. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig å se Torres.. Synes han var veldig god og på hugget når han spilte.

Babel hadde en liten sjanse som han viste fram teknikken sin på, tror også han kommer til å bli en hit på Anfield.

Benayoun var faktisk ganske god i dag, ganske mye involvert og viste seg fram en del.

Voronin viste at han veit hvor målet står, noe som er meget positivt. :p

Alt i alt meget positivt av alle nykommerne! Gleder meg mer og mer til ligastart nå kjenner jeg..

Lenke til kommentar

En helt OK kamp av Liverpool dette, hvor Voronin virkelig har imponert stort! Torres fikk også vist glimt av storhet, selv om han har mye mer å gå på. Dette kan bli en bra sesong for Liverpool!

PS! For alle som har klaget på kommentatorene på TV3 og Canal+... Hva da med dagens kommentator? Trøste og bære... Og for en elendig filming! Bah!

Lenke til kommentar
En helt OK kamp av Liverpool dette, hvor Voronin virkelig har imponert stort! Torres fikk også vist glimt av storhet, selv om han har mye mer å gå på. Dette kan bli en bra sesong for Liverpool!

PS! For alle som har klaget på kommentatorene på TV3 og Canal+... Hva da med dagens kommentator? Trøste og bære... Og for en elendig filming! Bah!

9092190[/snapback]

Produksjonen var mildt sagt tvilsom ja, hehe.

Lenke til kommentar

9092190[/snapback]

Eurosport eller hva? :p

Seriøst, dum kommentator og skammelig filming. I det ene øyeblikket ser jeg et mulig mål, og så... KABOOM! :ohmy: Feil vinkel og shit, jeg står igjen og glaner...

Huff og huff :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som vet om de andre treningskampene går på tv?

9092431[/snapback]

Slike ting står på Liverpool.no.

Lenke til kommentar

Herlig å se spillere som Torres, Babel og Benayoun debutere i dag, og synes egentlig alle gjorde en ok figur tatt i betraktning at det var debuten deres, og i tillegg i en ubetydelig treningskamp. De må bare få spilt seg inn i laget og bli vant til PL når den tid kommer, så kan det bli en hyggelig sesong dette. Kult for Voronin at han scorer 2 mål og gjør seg bemerket. Jeg legger ikke noe særlig i det i og med at det er en treningskamp mot et betraktelig dårligere lag, men det er hyggelig og bra for ham at han spiller på seg selvtillit og som sagt gjør seg litt bemerket blant fansen. Kan bli gøy om han fortsetter i dette sporet, men vi skal huske på at det vi så i dag ikke er en målestokk med tanke på hva vi vil møte av motstandere om en drøy måned. Men produksjonen lider av at det er nettopp hva det er, nemlig en treningskamp ... Og don't get me started på kommentatoren, makan til hvor mye feil det går an å si i løpet av 90 minutter har jeg knapt vært borti før.

"Ja, Torres vinner et hjørnespark for Liverpool."

*keeperen tar utspark*

(...)

"... og den treffer hodet til Babel"

"Ja, det blir frispark til Liverpool der!"

"Nei, det ble visst hjørnespark likevel. Det så ut som dommeren skulle dømme frispark når han sprintet 20 meter, men han dømte altså hjørnespark likevel.

*frisparket tas*

(...)

"Ser ut som Liverpool stiller med nesten samme mannskap som i første omgang. Vi ser hvert fall Voronin og El Zhar her."

(...)

"Liverpool har tydeligvis byttet 8-9 spillere fra første omgang."

*et kvarter senere*

"Nei, har dere sett, der har jo Benayon også kommet inn på høyrekanten gitt!"

I tillegg til masse roting med navn, situasjoner og generelt masse gal info. :p Trodde av og til at jeg skulle dævve av latter/oppgitthet.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...