Jefe Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Glimrende. Så får vi se hva som skjer på styremøtet klokken 21 i kveld. Trolig blir NESV nye eiere. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Get the fuck out! Blir nok en pils eller to ikveld Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Get the fuck out! Meeeneh, jaha, snerke opp kamptråden for Mersyoppgjøret før du drar ut? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 GEEEEEEETTTTTTT INNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D GETTTTTTTTTTTT OOOOOOOOOUT!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Raul Meireles i går mot Island. http://www.youtube.com/watch?v=RWPzcsLy_z4 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Endelig er dem ute av klubben, herlig ... utrolig hvor mye dritt dem har gjort på de årene dem har vært hos oss. Congrattz to all LFC fans 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Faenmeg fuckings på tide. De har tapt store penger på Liverpool, og blir pissa på i retten. Jeg ler meg skakk ihjel av taperne. Når styremøtet i kveld er ferdig, er Liverpool i andre hender. For en dag! GET THE FUCK OUT! Så får vi starte arbeidet H&G ikke gjorde - å sikre klubben en fremtid. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen som har pro's and con's på de to oppkjøperne? Har ikke helt fått satt meg inn i de de siste dagene, hvertfall ikke Lim. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Slik jeg har forstått det så vil NESV brenne mer for klubben. Slik som de gjorde/gjør for Red Sox. Mens Lim bare ser en god forretning i handelen siden engelsk fotball var populært i Asia. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 NESV passer oss best, mens Lim har mer penger. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vet ikke om dere kommer inn i albumet. Men her er ihvertfall et par bilder fra rettsaken idag: 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Herlig å se sånne bilder av ledelsen. Fint å se litt følelser foruten det vanlige grå, formelle "vente og se"-drittsnakket. TOM & GEORGE ARE OUT! TOM & GEORGE ARE OUT! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 En gledens dag, men jeg er likevell aventende angående fremtiden til klubben. Jeg har ikke hatt den gode Liverpool følelsen på evigheter. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 En fantastisk dag for liverpool supportere og for en viktig og deilig seier dette var! Nå er det bare å glede seg til morgendagens nyheter hvor vi forhåpentligvis får lese om at et eierskifte i Liverpool har trådd igang! You´ll Never Walk Alone! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Faen så digg, satt på forelesning og oppdaterte Twitter og diverse live-coverages til den store gullmedalje. Herregud så deilig det er å være kvitt de to forbanna idiotene. Helt innforjævlig fortjent at de endte opp som de største taperne til slutt. Artig at de fikk slengt på noen mill i saksomkostninger oppå det hele. Forhåpentligvis kan klubben nå begynne å bevege seg i riktig retning igjen. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 John Henry har ankommet styremøtet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Når det er slike scener og bilder som det er i dag, er det fler enn meg som tenker at det har foregått LITT mer på bakrommet siste året enn det som er kjent i media? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 John Henry har ankommet styremøtet. Hvor blir du oppdatert? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Tror det er ganske mye som har fåregått som ikke tåler dagens lys. Har vært en maktkamp utenom det vanlige. John Henry har ankommet styremøtet. Hvor blir du oppdatert? RAWK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå