Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten observasjon jeg gjorde etter en helgetur til Göteborg. Jeg så én fyr med Arsenaldrakt. Jeg så ingen(!) med ManUdrakt. Mens det var en hel haug med Liverpooldrakter... Det samme observerte jeg også i vår egen hovedstad på søndag, bortsett fra at da så jeg ingen i Arsenaldrakt heller... Kan Liverpool ha fått flere tilhengere enn ManU i det siste? Er det at Torres har kommet til klubben gjort at de har fått flere tilhengere? Eller er ManU-fansen så misfornøyd med sin egen klubbdrakt at de heller velger å la være å kle seg i dem? Eller var det bare en tilfeldighet? Jeg tror vel egentlig det siste, men litt pussig var det jo... ;)

Lenke til kommentar
Jeg synes du kler navnet ditt ganske bra...

9090454[/snapback]

 

Huh?

9090553[/snapback]

 

Superparanoid: han ser masse ting rundt seg og legger sammen 2+2 og får fem.

 

Sikker mye mer moro når man ikke har sovet mer enn et par timer i natt :p

9090601[/snapback]

Jepp! Jeg har usedvanlig selvinnsikt... ;) Men for å gjenta meg selv, så skrev jeg også at jeg tror nok helst at det var tilfeldigheter...

Lenke til kommentar

Grei nok omgang dette. Morsomt at Voronin scorte, virker lovende den karen. Litt rufsete i forsvar, glipper en del markeringer og sånt. Ser desverre at Hyypia begynner og dra på åra, og Paletta er fortsatt rimelig urutinert. Hobbs har vært god, El Zhar har jeg ikke sett stort til i denne kampen.

 

Satser på Babel og Torres til neste omgang, selv om det er mest sannsynlig at bare Torres kommer innpå 10 siste minutta elns. Blir kos uansett! :love:

 

Walk on.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...