Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Tror det vil gå lang tid før dere eventuelt er alene i den grøfta. Greit nok at 15. oktober nærmer seg og at det er snakk om bud nå, men av erfaring vet vi hvor lite som skjer og hvor treigt det skjer. Jeg har bare mistet all tro på noen "hurtig" løsning etter all dritten vi har vært igjennom med disse to gnomene som nekter å gi seg. Jeg går ut ifra at amerikanerne kommer opp med noe som enten sikrer dem eller hvert fall sinker en eventuell overtakelse og salg. Det er tydeligvis Hicks' besettelse å ødelegge Liverpool totalt. Han ser jo selv at han umulig vil kunne selge klubben med stor profitt i den situasjonen vi er i nå, og med han bak spakene vil situasjonen bare bli verre og markedsprisen synke enda mer. Likevel nekter han å godta salg uten profitt og gå i null og komme seg bort fra et sted han er dypt hatet, det er jo helt sykt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hicks driver med er direkte latterlig.

Få han jævla feite texacaneren ut av klubben vår. Hadde kost meg uendelig mye om at han hadde gått bort på mystisk vis i sin egen leilighet. Håper fyren brenner langt nede i svarte helvette. At de prøver å fjerne halve styret for å få blokkert et salg gjøre det bare enda verre. Latterlige møkkamenn :realmad:

Lenke til kommentar

Midt på natten sitter jeg her og lurker.. Synest denne virker interessant.

Reina

Skrtel-Carra-Konchesky

Agger-Lucas

Kuyt-Meireles-Gerrard

Torres-Babel

:Evt Glenny inn for Kuyt?

llala... food for thought.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Hold beina litt på jorden enda, mine røde venner.

Det er fortsatt to uløste problem som må løses, og det er Premier Leagues godkjennelse av salget, samt dette med at G&H forsøker å få tvangsfjernet Ayre og Purslow fra styret.

Dog øyner jeg nå lyset i enden av tunnelen - og en interessant parallell jeg har plukket opp innimellom alt jeg har lest nå i dag:

2 år etter at NESV overtok Boston Red Sox vant Red Sox World Series i baseball for første gang. Ever. Mulig det er tilfeldig, men allikevel.

Lenke til kommentar

Fy faen! Blir det salg nå, er det faen meg like orgasmisk som en 4-1 seier over United! Dette betyr så sinnsykt mye. Premier League kommer vel til å godkjenne, og som jeg har skjønt det er dette tullet fra Hicks om at han vil kaste to av styremedlemmene, bare en krampetrekning fordi han er helt dust...

Lyset i tunnelen blir sterkere og sterkere nå.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan et styre kan bestemme at to andre som eier en ting skal selge.....

Men så er eg ikke blåruss heller :D

Når du formulerer det sånn skjønner ikke jeg heller hvordan det går an - men jeg vet AT det går an, derfor aksepterer jeg det.

Men jeg kan prøve på en logisk forklaring:

Det er snakk om et selskap. Dette selskapet har et styre, som består av 5 personer. 2 som eier selskapet, og 3 som styrer selskapet. Dersom det kommer et bud på selskapet fra utenforstående, kan styret stemme om de vil at selskapet skal få nye eiere (det vil si erstatte 2 av 5 styremedlemmer)

Tror jeg.

Men jeg er heller ikke blåruss, men påbyggingsruss, og vi vet jo ENDA mindre enn resten.

Lenke til kommentar

Hmm, det er jo vanlig at generalforsamlingen (les: Aksjonærene) velger et styre. Så gitt at det kun er to aksjonærer (Gillett og Hicks), så skulle man tro at det var de som hadde valgt det sittende styret. Det er ikke gitt at eierne skal sitte i styret, ei heller at et styre kan tvinge aksjonærer til å selge sin post, gitt at det ikke finnes ekstraordinære omstendigheter.

Men nå er jeg ute og ror egentlig, dette er økonomi på et mye høyere nivå enn det jeg har erfart.

Lenke til kommentar

Håper og tror at det er gjort et bedre forarbeid og vurdering her, enn hva som ble gjort når pest og kolera kjøpte klubben. Det sto jo nå at en av grunnene til at de ble valgt, var måten de drev baseballklubben på. Det viktigste var å vinne, ikke skaffe mest mulig dollar. Og ærlig talt, kan det uansett bli noe verre enn det er nå?

Lenke til kommentar

Ubeskrieligt flott om vi blir kvitt tom/george.

Noen tanker

- george skulle liksom være litt mere posetiv en tom. Ser jo ikke slik ut.

- RBS (banken) burde vel være interesert i en snarlig avgjørelse.

- Banken sitter vel med all makt, når et lån ikke er innfridd.

- Ny amerikanske eiere.

- Vi trenger ro på eiersiden. Resultatene siste ukene viser dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...