GLN Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Spekulasjoner om muligheten til å få Alonso tilbake: http://www.liverpooldailypost.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2010/10/02/blood-red-xabi-alonso-liverpool-fc-return-may-not-be-so-far-fetched-100252-27383035/ Owen tilbake? Nei da når Hodgson et nytt lavmål! http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer-gossip/reds-consider-shock-move-for-owen Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Sunderland! LFC klarte i hvert fall å score. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Samt sleppe inn. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Vinner ikke kamper uten å score! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det må være deilig å være liverpool supporter nå som det går så dårlig med United! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Gjør dagene litt lettere ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ikke alle kan være like nøytral til andre lag som united-kidza vett. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 gøyale rykter , håper alle stemmer Søndag 3. oktober Xabi Alonso kan være på vei tilbake til Liverpool etter bare en sesong på Santiago Bernabeu. Alt virker ikke å være rosenrødt i Real Madrid etter trener Jose Mourinhos ankomst. Under en Champions League-kamp kritiserte han Alonso kraftig for balltap. Dette har satt fart i ryktene om at Mourinho og Alonso ikke kommer overens og at det kan være aktuelt med en overgang for midtbanespilleren. Liverpool Echo Liverpools speidere følger Stokes Ryan Shawcross. Midtstopperen kan være en langsiktig erstatter for Jamie Carragher. Spilleren verdsettes til £10M av "The Potters". 22-åringen var junior i Manchester United, og Old Trafford-klubben har opsjon på kjøp dersom Stoke bestemmer seg for å selge ham. People Lørdag 2. oktober VfL Wolfsburgs Edin Dzeko skal være på Liverpools ønskeliste. Spissen, med en prislapp på £30M, har scoret 61 mål på 100 kamper for den tyske Bundesligaklubben. metro.co.uk Fredag 1. oktober Manchester United-spiss Michael Owen kan komme til å returnere til Liverpool. Roy Hodgson skal være ivrig etter å bringe spissen tilbake til Anfield. Caughtoffside.com Portugal og Valencia-forsvarer Miguel sier at ønsker å spille for Liverpool, slik at at han spille ved sammen med landslagskollega Raul Meireles. - Liverpool har alltid vært mitt engelske favorittlag, og jeg har stor lidenskap for dem. TalkSPORT Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Du vil altså ha Owen tilbake igjen? Blir hard i buksa bare ved tanken på Alonso tilbake igjen. Elsker den mannen. Endret 3. oktober 2010 av Jefe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan ta alle de der, spesielt Xabi, men Owen vil jeg aldri se i klubben igjen. 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har heller ikke dette hatet mot Owen, så tar gjerne imot ham med åpne armer. Men er en spiller er "over the top" og som er mye skadet, så han bør i så fall komme gratis. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Jeg må spørre, hva faen gjør Poulsen på banen og i det hele tatt i A troppen? Han er mer tilskuer en hva han er spiller. Elendig kjøp! Endret 3. oktober 2010 av Hugol Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Xabi og Dzeko hadde vært fantastisk, men det kommer dessverre aldri i verden til å skje. Kan ikke se for meg at spillere av deres klasse går til oss som ligger på 18. plass i PL Hugol: Er så enig, så enig. Lurer egentlig på om han hadde vært god nok for B- laget. Premier League- kaliber er han hvertfall IKKE. Endret 3. oktober 2010 av NiRaM Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen. Du kan ikke spille defensiv fotball med det Liverpool laget en har idag. Det er rett og slett for offensivt anlagt. Og når det i tillegg ser ut til at godeste Hodgson ikke makter å ha en plan for offensivt spill, så blir det bare tull og vi ender opp med slikt spill som en har sett i det siste. Selv Meireles og Aquilani er bedre defensive ankere enn Poulsen og de to er ikke spesielt skarpe når det kommer til det defensive. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gode spillere vi linkes til, men det kommer ikke til å skje. Ikke har vi penger, og fortsetter vi slik rykket vi ned. Fy faen for en elendig kamp i dag. Jeg skjemmes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Gjør dagene litt lettere ja! I know the feeling! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Sunderland! LFC klarte i hvert fall å score. Blackpool!! 2 Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fortsetter det sånn forsvinner vel Gerrard, Torres og Reina i januar og da sitter vi igjen med et lag som hører hjemme i bunnen av tabellen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Når Kyrgiakos står for de 3 største sjansene til Liverpool hjemme på Anfield i dag, så sier det mye om hvor Liverpool står i dag. Verste er at jeg ikke en gang er overrasket over resultatet... Snart står vel Hodgson fram og sier han er fornøyd med hva Liverpool presterte i 2. omgang. Endret 3. oktober 2010 av Superparanoid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå